یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان در ستاد مقابله با بیماری کرونا از افزایش آمار مبتلایان، بستری‌ها و مرگ بر اثر کرونا در استان خبر داد.

به گزارش یافته، فرهاد زیویار در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که شنبه به ریاست حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی و با حضور مسئولین و استانداران سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا گزارش کاملی از روند شیوع سویه‌ی جدید ویروس کرونا موسوم به اُمیکرون ارائه شد و با حضور اعضای ستاد تصمیمات لازم در رابطه با چگونگی اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی اتخاذ گردید.
زیویار اظهار داشت: طبق گزارش ارائه شده در ستاد ملی، روند شیوع اُمیکرون در کشور رو به افزایش است و آمار ابتلا، بستری و مرگ بر اثر بیماری نیز افزایش داشته که در این جلسه مقرر گردید استان‌ها در صورت حاد بودن شرایط اختیار اجرای تصمیمات لازم را داشته باشند.
وی در خصوص آخرین وضعیت استان افزود: با اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان آمار ابتلاء، بستری و فوت در استان نیز نسبت به هفته‌های گذشته حدود دو برابر افزایش داشته و مرگ بر اثر کرونا به تعداد چهار نفر در هفته اخیر رسیده است.
استاندار لرستان با تحلیل شرایط کنونی و در نظر گرفتن محدودیت در امکانات و تخت‌های بیمارستانی، افزود: به‌منظور حفاظت از سلامت جامعه هدف استان که افراد واکسن نزده و دانش آموزان مقطع ابتدایی را شامل می‌شود، مقرر شد آموزش در مهدکودک‌ها و مقطع ابتدایی مدارس شهرستان‌های دارای وضعیت نارنجی به مدت یک هفته به‌صورت مجازی برگزار گردد.
زیویار با اشاره به تغییر وضعیت خرم‌آباد به رنگ نارنجی ادامه داد: فرمانداران محترم استان با در نظر گرفتن وضعیت رنگ‌بندی شهرستان‌ها و همچنین روند شیوع بیماری، اقدامات لازم را در جهت کنترل بیماری تمهید کنند و نسبت به اجرای دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا اهتمام داشته باشند.
وی در پایان تاکید کرد: با توجه به روند صعودی بیماری و احتمال تغییر در وضعیت رنگ‌بندی شهرستان‌ها، در صورت لزوم جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا به منظور اتخاذ تدابیر لازم، در طول هفته جاری نیز برگزار خواهد شد.


توجه: هرگونه استفاده از مطلب با ذکر منبع و نام نویسنده، نشانه‌ی احترام شما به تلاش آن‌ها است.


 

دیدگاه‌ها  

#1 مسعود 1400-11-10 12:38
مدارس را تعطیل کنید جان بچه‌ها ی مردم باد هوا نیست
نقل قول کردن
#2 داریوش جلیلی 1400-11-10 16:57
اتوبوس های سیار رو چرا جم کردید برای افراد تمبل خوب بود نمیرفتند وایسن تو صف من خودمم جزوشون بودم دوز اول رو زدم تو شقایق دوزه دوم رو چون برداشتن نمیرم تو مراکز من گرفتم تقصیر شماست اگرم کسی از من بگیره مقصرش شماید بذارید تا برم بزتم وجدانن اقا خیلی ها مثل ما هستند حال رفتن ندارن بیارید وجدانن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا