یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

محمدرضا اماني سرپرست ميراث فرهنگي لرستان - يافتههتل سه ستاره امیرکبیر با حضور استاندار لرستان، امام جمعه بروجرد، سرپرست میراث فرهنگی‌، صنایع دستی و گردشگری استان‌، شماري از مسوولان استانی و شهرستانی در بروجرد افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومي ميراث فرهنگي، سرپرست اداره کل ميراث فرهنگي لرستان در مراسم افتتاح هتل امیر‌کبیر بروجرد اظهار داشت: هدف از احداث اين هتل در بروجرد اشتغال‌زایی، جذب توریست و گردشگران به ویژه در ایام نوروز بوده است.

"محمدرضا امانی" تصریح کرد: در حال حاضر بحث گردشگری در استان لرستان از اهمیت فراوانی برخوردار است که باید برای رونق این صنعت ابتدا زیرساخت‌ها فراهم شوند.

وی ادامه داد: احداث هتل امیرکبیر با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و بدون همکاری بانکها با سرمایه گذار در 3 هزار مترمربع زیر بنا در بروجرد ساخته شده است.

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان اظهار داشت: این هتل با 500 متر مساحت در 6 طبقه به همراه پارکینگ و لابی، دارای 27 اتاق و 53 تخت به بهره‌برداری رسیده است.

امانی ادامه داد: با بهره‌برداری از این هتل سه ستاره ظرفیت اشتغال‌زایی برای 20 نفر به طور مستقیم و 60 نفر غیر‌‌مستقیم فراهم شده است.

استاندار لرستان نيز در این مراسم گفت: جذب توریست و رونق صنعت گردشگری از محورهای توسعه لرستان است.

"هوشنگ بازوند" افزود: به تازگی استان لرستان به عنوان پایتخت ژئوتوریسم کشور انتخاب شده که اين موضوع قدم خوبی برای استان محسوب می‌شود.

وي با بیان این مطلب تصریح کرد: این عناوین موجب می‌شود فضایی در استان فراهم شود که میل سرمایه‌گذاری را مضاعف کند.

استاندار لرستان در بخش دیگری از سخنان خود افزود: با موافقت وزیر راه و شهرسازی و ابلاغ به معاون مقرر شد که الحاق پروژه راه‌آهن "دورود‌- بروجرد‌- ملایر" نیز به عنوان شاخه‌ای از پروژه راه‌آهن "دورود‌- خرم‌آباد‌– اندیمشک" به قرارگاه خاتم‌الانبیاء ابلاغ و این پروژه در اسرع وقت شروع و نگرانی‌ها برطرف شود.

افتتاح هتل اميركبير بروجرد - يافته

 

 

 

دیدگاه‌ها  

#1 Ehsan 1393-07-03 14:10
باسلام
واقعا جای تعجب داره... ابتدا برید ایران را بشناسید بعد بیاین لرستان را بعنوان پایتخت ژئوتوریسم ایران معرفی کنید. به نظر بنده استان لرستان با استانداردهای پایتخت ژئوتوریستی فاصله خیلی زیادی داره و نمی تواند به عنوان پایتخت ژئوتوریستی ایران معرفی گردد. ما از استان لرستان مناطقی بی نظیرتر جهت معرفی پتانسیلهای ژئوتوریستی داریم. واقعا برای مسئولین ما جای ضعف وجود داره که میخواهند لرستان را بعنوان پایتخت ژئوتوریسم ایران معرفی کنند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا