یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: هر استانی که از سهمیه مصوب شده بیشتر مصرف نماید، مشمول اعمال خاموشی خواهد شد.
به گزارش یافته، فریدون خودنیا عصر امروز در جمع اصحاب رسانه گفت: با توجه به کاهش نزولات جوی حدود ۴۰۰۰ مگاوات از تولید برق نیروگاه‌های آبی کاهش یافته است و از طرفی حدود ۸ درصد مصرف برق در ساعات پیک بار استان افزایش یافته است.
 وی افزود: ا بر اساس تصمیم گرفته شده در هر استانی که از سهمیه مصوب شده بیشتر مصرف نماید، مشمول اعمال خاموشی خواهد شد و در طی دو روز گذشته، این اتفاق در استان افتاده است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان تأکید کرد: از همه هم استانی‌های عزیز درخواست می‌گردد که با اعمال راهکارهای ساده مدیریت مصرف همچون خاموش کردن لامپ‌های اضافی، تنظیم کولرگازی روی ۲۶ درجه و کولرآبی روی دور کند و عدم استفاده از ماشین لباسشویی و ظرف‌شویی و اتو در ساعات ۱۰ الی ۲۳ ما را در تأمین برق هم استانی‌های عزیز کمک نمایند.
شایان ذکر است برنامه اعمال خاموشی‌های احتمالی از روز شنبه بر روی سایت شرکت و در فضای مجازی اعلام خواهد شد.

دیدگاه‌ها  

#1 امیر 1400-02-29 19:40
عقبگرد شد! برگشتیم به دوران جنگ و دهه 60 و 70 جدول خاموشی سراسری در قرن 21!!! همه میدونن مشکل از استخراج بیت کوین و مصرف وحشتناک برق توسط دستگاه ماینره
نقل قول کردن
#2 شهروند 1400-02-29 23:31
صادرات به دیگر کشورهای همسایه انجام میگیره.
نقل قول کردن
#3 هادی 1400-02-30 18:08
سلام
آقا تا کی بی مسولیتی خود را به گردن صادرات برق و...وارد نماییم بلکه باید بعد از عمری پر مصرفی که در تمامی کشور ها امری بسیار ناپسند و از سوی دولتها جریمه در حد پول خون یک فرد است اتفاقا کشورهای آمریکا و اروپایی است بد مان نیاید باید درست مصرف کنیم
نقل قول کردن
#4 اکبر-ظ 1400-03-02 16:21
پس این نیروگاهی که ساختن برقش میره کجا؟هنوز اول ساله خاموشی ها شروع شدن.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا