یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

پیام شهروندی:
🔹ما جمعی از نیروهای سیمبان اداره برق استان هستیم.
🔹شغل سیمبانی که یکی از پرخطرترین و سخت‌ترین شغل‌هاست و همیشه و در شرایط بد آب و هوایی و تمام بحران‌ها باید حضور داشته باشیم و تمام کارمان کار مهندسی است و هر گونه خطای در کارمان باعث مشکلات جبران ناپذیر خواهد شد.
🔹اما متاسفانه با حقوق کارگری باید روزگار رو به سختی بگذرلایم و حتی در چارت سازمانی اداره برق هم قرار نداریم.
🔹از مسئولین و نمایندگان محترم خواهش می‌کنیم جهت تبدیل وضعیت و افزایش حقوق‌ها و رفع مشکلات این شغل که در خط مقدم اداره برق و خدمت‌رسانی به مردم شریف استان هستند رو پیگیری کنند.
 
 
✅جوابیه شرکت توزیع برق لرستان به درج خبر مبنی بر مشکلات نیروهای سیمبان اداره برق استان در پایگاه خبری یافته
👈شرکت توزیع برق استان لرستان به خبر درج شده مبنی بر مشکلات نیروهای سیمبان اداره برق استان در پایگاه خبری یافته جوابیه را به شرح ذیل صادر کرد؛
 
به اطلاع آن پایگاه خبری و کلیه مردم عزیز می رساند که ،
1️⃣کلیه پرسنل سیمبان پرسنل پیمانکاران بوده و هیچگونه رابطه استخدامی با این شرکت ندارند .
2️⃣در قراردادهای منعقد شده با پیمانکاران بر رعایت پرداخت حقوق و مزایا  بر مبنای قانون کار  و پرداخت حق بیمه و مالیات تاکید شده و همواره بر  این موضوع نظارت می گردد.
3️⃣در حال حاضر این شرکت هیچگونه بدهی به پیمانکاران بابت حقوق پرسنل دست اندر کار ندارد.
4️⃣با توجه به چارت سازمانی مصوب شرکت توانیر و وزارت نیرو برای شرکت های توزیع و با توجه بخشنامه های موجود تبدیل وضعیت فقط از طریق برگزاری آزمون و اخذ نمره قبولی امکان پذیر می باشد و در آینده نزدیک ،آزمون های مورد نظر برگزار خواهد شد .
 
روابط عمومی شرکت توزیع برق استان لرستان



دیدگاه‌ها  

#1 اکبر-ظ 1399-11-10 22:02
خصوص سازی تو ایران فقط باعث استعمار کارگران شده .
چند روز پیش از رستوران ... {نزدیک دروازه الشتر قدیم} چند غذا سفارش دادم تا غذا حاضر شد فرصتی پیش امد که با کسی که پشت میز{جای مدیر رستوران نشسته بود} گپی دوستانه بزنم .یک اشپز و تعدادی کارگر خانم و اقا اونجا کار میکردند.از مسئول میز پرسیدم ماهیانه چقدر به این کارگرها حقوق میدید گفت به اشپز 2.5 میلیون و به کارگرها 1.600 گفتم چند ساعت در روز کار می کنند؟گفت از ساعت 10 صبح تا 10 شب .گفتم این شیوه حقوق دادن استعماری نیست؟ ایشان گفت همه رستورانها همینقدر حقوق میدن.حضرت عباسی شما بگید تو این دوران سخت ایا با یکی دو میلیون حقوق میشه زندگی کرد؟
نقل قول کردن
#2 منصوری 1399-11-11 08:24
هر زمان که پاسخ روابط عمومی ها را مطالعه میکنم کهیر میزنم - پاسخی نخ نما و در حد نان فروشی که مثلا مشتری ها را قانع میکند به این شخصی که خارج از نوبت نان برد دیشب توی نانوایی خوابیده است-بروید عمو پی کارتان که حتی درک توضیحات ان کارگر بیچاره را هم ندارید
نقل قول کردن
#3 بی نام 1399-11-11 10:21
اقای سیمبان همیشه ضعیف کشی در ادارات مرسومه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا