یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مهرداد ویسکرمی در مورد حواشی اخیر در رابطه با دریافت خودروی دنا پلاس توسط بعضی از نمایندگان شفاف‌سازی کرد.
به گزارش یافته، نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی گفت: بنا به قول شفافیتی که به مردم داده ام در مورد حواشی بوجود آمده در رابطه با گرفتن یا نگرفتن خودروی دناپلاس توسط نمایندگان مجلس، جهت تنویر افکار عمومی مطالبی را با مردم عزیز در میان می‌گذارم:
 
۱- بسیاری از مردم برای تهیه مایحتاج زندگی خود مشکل‌دارند و بنده نمی‌توانم ادعا کنم که زندگی‌ام مثل آن‌هاست و ازاین‌جهت جز روسیاهی و قول به تلاش بیشتر برای حل مشکلات آن‌ها عرضی نمی‌توانم داشته باشم و اهل ریاکاری و ادعای ساده زیستی هم نیستم.
 
۲- در مورد امکانات، قیاس غلط منجر به نتیجه‌گیری غلط می‌شود. به‌عنوان مثال قیاس نماینده با جایگاه رهبری، ریاست جمهوری و حتی با وزرا و استانداران در مورد امکانات در اختیار آن‌ها، غلط است. شاید باورش سخت باشد اما بنده گاهی فقط در یک روز حدود ۲۰۰ کیلومتر در شهر تهران رفت‌وآمد دارم! و یا در بازدیدی که از یک مرکز دانش‌بنیان داشتم ۱۲۰ هزار تومان جهت هزینه رفت به یک اسنپ دادم. حالا ممکن است یک نفر بگوید خب با مترو رفت و آمد کنید! گاهی با خانواده با مترو هم می‌روم؛ اما رفت‌وآمد با مترو برای نماینده‌ای که قصدش گره‌گشایی از کار مردم است و مدام باید در رفت و آمد باشد چقدر زمان‌بر است؟!
 
 
۳- متأسفانه بعضی از همکاران ما در مجلس بعضی از مسائل را می‌گویند و بعضی را خیر!
مثلاً نماینده‌ای گفته بود مجلس ۲۰۰ میلیون تومان به نمایندگان پرداخت کرده! این ۲۰۰ میلیون تومان وام ودیعه و رهن مسکن بود چراکه بسیاری از ما نمایندگان برای تهیه مسکن در تهران با مشکل جدی مواجه شدیم و این ۲۰۰ میلیون تومان را هرکس از نمایندگان گرفته اقساط آن از حقوق ماهیانه‌اش کسر می‌شود.
یا بعضی از نمایندگان نامه نوشته‌اند و از دریافت خودروی دناپلاس منصرف شده‌اند! بنده از بعضی نمایندگان که نامه نوشته و انصراف خود را از گرفتن خودرو اعلام کرده‌اند می‌خواهم در صورت صلاح‌دید نامه خود را این‌طور اصلاح کنند:
انصراف از دریافت هزینه رفت‌وآمد با هواپیما
انصراف از دریافت هزینه اجاره مسکن
انصراف از دریافت حق ترابری
انصراف از دریافت هزینه ایاب و ذهاب، چرا که برخی مثل بنده حداقل سه هفته یک‌بار بین تهران و حوزه انتخابیه در رفت و آمد هستند!
مردم توجه داشته باشند نماینده‌ای که برای ایاب و ذهاب خودروی دنا پلاس را انتخاب کرده از سایر هزینه‌ها و امکاناتی که مجلس برای مسئله ایاب و ذهاب نمایندگان در نظر گرفته محروم می‌شود و استفاده از ترابری مجلس، برای بیت‌المال هزینه بیشتری دارد!
بهتر است با مردم رو راست باشیم، بنده خودروی دنا پلاس گرفته‌ام و اقساط آن از حق سِمَتم کم می‌شود اما سؤال اینجاست نماینده‌ای که دناپلاس نگرفته حاضر است حق سِمَت را هم نگیرد؟!
ضمناً بنده از هیئت‌رئیسه محترم مجلس می‌خواهم شفاف اعلام کنند انتخاب کدام مورد برای نمایندگان مجلس در مسئله تأمین هزینه‌های ایاب و ذهاب بار مالی کمتری را متوجه بیت‌المال می‌کند و این‌که گرفتن خودرو با چه مکانیسمی بوده است؟! ما که خود را مدیون ایران‌خودرو نمی‌دانیم و اگر تخلفی از آن‌ها اثبات شود به‌عنوان مجلس با آن‌ها برخورد خواهیم کرد.
 
۴- از عزیزان دغدغه مند و منتقد می‌خواهم سوراخ دعا را گم نکنند زیرا آنچه در مورد نمایندگان مجلس خطرناک است سو استفاده از جایگاه نمایندگی است! نماینده می‌تواند خودرو دنا پلاس نگیرد اما یک خودرو و یک راننده را در اختیار بگیرد یا با ده‌ها پیمانکار متخلف زد و بند کند! نماینده می‌تواند خودرو نگیرد اما بدون علم و آگاهی نسبت به یک طرح یا لایحه، رأی موافق یا مخالف بدهد و راه را برای رانت باز کند و یا اصلاً در رأی‌گیری شرکت نکند! این‌ها مواردی است که خیانت به مردم است و گاهی تبعات این قبیل کارها میلیاردها تومان ضربه به بیت‌المال و حقوق مردم وارد می‌سازد...
سوراخ دعا را گم نکنید!
شفاف‌سازی به نفع کشور است.
 
۵- بنده برای ارزیابی سلامت مالی خودم ملاک قرار داده‌ام و به مردم هزینه‌های انتخاباتی و نیز میزان اموال خود را ابتدای ورود به مجلس اعلام کرده‌ام و پس از پایان چهار سال هم اعلام می‌کنم، آن‌وقت مردم قضاوت کنند که آیا بنده از ردای نمایندگی دنبال ثروت‌اندوزی و سو استفاده از بیت‌المال بوده‌ام یا حل مشکلات مردم.
در طرح شفافیت آرا نمایندگان نیز علاوه بر وارد دانستن برخی ایرادات مبنایی نسبت به این طرح، معتقدم شفافیت مالی نمایندگان در این طرح باید لحاظ شود تا مردم بدانند کدام یک از وکلای آن‌ها در خانه ملت دغدغه رفع مشکلات آن‌ها را داشته و دارند.
 
والسلام
مهرداد ویسکرمی
سوم مهرماه سال ۱۳۹۹

دیدگاه‌ها  

#1 مهدی 1399-07-03 17:16
واقعا خوش به حالتون
نقل قول کردن
#2 لهراسب 1399-07-03 17:41
آقای ویسکرمی که اینقدر چهره مظلوم و هم0 چی درست داری شما هم مثل بقیه نماینده هادوره های قبل 4 سال نماینده هستی و تمام و پایان گار شما هم رو خواهیم دید و هیچ دستاوردی نخواهی داشت .
نقل قول کردن
#3 لرستان 1399-07-03 17:42
جناب اقای ویسکرمی
خودروسازان پول مردم را میگیرن و بعد ار چندین ماه خودرو بهشون میدن ولی به شما دادن و گفتن قسطی پولش رو بدید.مشکل اینجاست که متسفانه بیان شما هم به شکلی است که فکر می کنید با این کار ایثار کردید نه سو استفاده!
متاسفم فقط همین
نقل قول کردن
#4 علی 1399-07-03 18:19
به خدا قسم اینها نماینده مردم نیسن
نقل قول کردن
#5 ع 1399-07-03 18:51
دکتر جان، هزینه های هواپیما و مسکن و ترابری که فرمودید مجلس پرداخت میکنه ولی طبق شندیده ها دنا پلاس اهدایی شرکت خودروسازی میباشد. یافته منعکس بفرما
نقل قول کردن
#6 شهروند 1399-07-03 20:24
سواره کجا داند حال پیاده! این خیلی مظلوما حقشون این همه سختی نبود!
نقل قول کردن
#7 مهدی حسنوند 1399-07-03 20:56
آقایان نماینده، لطفا سوالات زیر را پاسخ دهید.
۱-شما چند درصد از آرا مردم شهر را کسب نمودید؟
۲-خودتان چه ماشینی دارید؟
۳-ایمنی و کارآیی با تجمل‌گرایی و راحت طلبی چه تفاوت‌هایی دارد؟
۴-شاخص فلاکت مردمان‌تان چه عددی است؟!
۵-چرا خودروی دنا پلاس، با اضافات لوکس را دوست دارید؟
۶-چرا شما بهای آن را که نصف قیمت بازار است آن هم به صورت قسطی بپردازید و آن را مالک شوید که بعضاً سر از بازار درآورد و یا در خدمت فرزند دلبندتان قرار گیرد؟
۷-آیا ساکن آپارتمان ۲۵۰ متری در سعادت آباد هستید؟
۸- ۳۵۰ خودروی تحویل گرفته شده توسط مجلس چه رنگی هستند؟
۹- برازنده نمایندگان مجلس انقلابی چه خودرویی است؟
نقل قول کردن
#8 دیار او برده 1399-07-03 21:23
یه سوالی از برادر ارزشی و ارجمندم جناب آقای ویسکرمی دارم فرمودن اقساط خودرو به مبلغ 305ملیون و اقساط ودیعه مسکن 200ملیونی ار حقوقشون کسر میشه با یه حساب سر انگشتی اقساط همین دو قلم حدودا ماهی 15ملیون میشود شفاف بفرمائید دریافتی یک نماینده مگر چقدره که فقط در دو مورد 15ملیون قسط میده برادر عزیز ولمون کنید بزارید به درد خودمون بمیریم
نقل قول کردن
#9 همشهری 1399-07-03 21:41
جناب ویسکرمی یعنی با این شفاف سازی بنظرتون کارتون رو توجیح کردید .واقعا که به قول قدیمیها ما رو بگو که روی دیوار کی یادگاری نوشتیم متاسفم فقط همین
نقل قول کردن
#10 هادی رحمتی 1399-07-03 21:44
مرحوم ایت اله فاضل لنکرانی با پیکان تردد میکرد. شما که از ایشان بالاتر نیستید.
نقل قول کردن
#11 همشهری 1399-07-03 21:47
جناب ویسکرمی یعنی با این شفاف سازی بنظرتون کارتون رو توجیح کردید .واقعا که به قول قدیمیها ما رو بگو که روی دیوار کی یادگاری نوشتیم متاسفم فقط همین
نقل قول کردن
#12 خرم آباد ی 1399-07-04 00:02
جومه د قرآن بدوزی هم باورت نکنم
نقل قول کردن
#13 ارش 1399-07-04 02:02
برادر ويسكرمي مشكل مردم دنا پلاس شما نيست شما به وعده هايي كع دادي عمل كن بنز سوار شو ما هم افتخار ميكنيم
مشكل اينجاست اگر نماينده قصد مال اندوزي ندارد و دنبال جاه و مقام نيست كه چند دوره توي انتخابات شركت نميكنه و اين همه ممارست نميكنه واسه وارد شدن به مجلس
تو را بخدا اينقدر مردم فهيم رو ساده فرض نكنيد
به وعده هاتون عمل كنيد ماشين خوب سوار بشيد خونه خوب هم داشته باشيد
نقل قول کردن
#14 شهروند 1399-07-04 07:09
تو که پول کرایه نداشتی چرانماینده شدی
نقل قول کردن
#15 علی 1399-07-04 07:20
همه کارکنان دولت برای رفتن سرکار هزینه ترابری را از جیب خودشان پرداخت میکنند ولی اگرماموریت بروند هزینه را دریافت میکنند این حرف دکتر ویسکرمی چیز جدیدی نیست مساله اینست که مردم از انقلابی ها تصوری دیگر دارند و انتظار دارند که مثل شهید رجایی قانع و در حد مردم کم بهره زندگی کنند نکته دیگر اینکه برادران مجلسی فعلا در حال تامین نیازهای زندگی خود در پایتخت هستندپس زندگی۸۰ میلیون ایرانی که از گرانی در حال نابودی است بماند برای بعد از بهبود اوضاع عزیزان نماینده در تهران
نقل قول کردن
#16 درد شناس 1399-07-04 09:50
آقای ویسکرمی درست میفرماییدباید تو این چهار سال که امثال بنده موجبات رفتن شما به مجلس شدیم نباید آب تو دلتون تکون بخوره باید تمام وکمال همه ی امکانات در اختیارتون باشه نکنه یه وقت مردم مدیون شما بشن که به امید خدا بدون ناراحتی مجلس رو تحویل نفر بعدی بدین اینم بد نیست حداقل چهار سال یکبار هفت هشت نفر از لرستانیها دلی از عزا درمیارن نمایندگان محترم هم که واقعا غصه بدبختی حوزه هاشون رو میخورن دیگه چی باید بکنند؟
نقل قول کردن
#17 سربلند 1399-07-04 10:06
آقای ویسکرمی همیشه عادت دارند کارای خودشون رو قانونی جلوه و اونا رو توجیه کنند
نقل قول کردن
#18 عباس 1399-07-04 11:48
جناب آقای نماینده مشکل مردم گرفتن خودرو توسط شما و همکارانتون نیست مسئله اینجاست که این امکان برای سایر شهروندان میسور نمی باشد که اگر بود گرفتن یک خودرو توسط شما مسئله مهمی نبود در حال حاضر خودرو ساز ثبت نام و قرعه کشی و خواباندن پول مردم و در نهایت فروش خودروی بی کیفیتی که تا لحظه تحویل قیمت نهایی آن مشخص نیست را در دستور کار دارد وگرنه در صورتی که همه می توانستند با این تسهیلات اعطایی به شما و یا حتی یک چندم این تسهیلات خودرو دریافت کنند این مقدار حساسیت وجود نداشت شما هم بر سر مردم منت نگذارید و کار خود را ایثارگرانه جلوه ندهید حساب دو دو تا چهارتا کرده اید و دیده اید در شرایط فعلی دریافت خودرو با توجه به اختلاف قیمت کارخانه و بازار صد در صد به نفع شماست . یافته جان لطفا در جهت تضارب آرا پیام بنده را بدون سانسور منتشر کنید سپاس
نقل قول کردن
#19 حمید 1399-07-04 13:43
در مجلس چیزی به عنوان حق سمت وجود ندارد بروید از نمایندگان ۱۱ دوره مجلس بپرسید


ا اگر صحبت ویسیکرمی درست باشد که در یک روز ۲۰۰ کیلومتر در تهران مسافرت داشته با این ترافیک تهران که گاها در یک ساعت ۵ کیلومتر هم طی نمی شود، ایشان لابد ۲۴ ساعت طی مسیر داشته مگر اینکه هلیکوپتر در اختیارش قرار داده باشند که این هم در تهران حتی برای مقامات هم چندان میسر نیست
نقل قول کردن
#20 افلاک 1399-07-04 14:37
دکتر ویسکرمی اگر جات باشم مرسدس سوار میشم کاری به حرف مردم نداشته باش اه استان اه شهر پیشرفت نمیکه حداقل مجلس کاری سی اه شهر انجام نمیده سی خوت بسو بور حال کو کار وا مردم نداشته باش زود فراموش میکن
نقل قول کردن
#21 الف 1399-07-04 15:10
فقط در قیاس با سبک زندگی شهیدان رجایی و سردار دلها شهید سلیمانی است که تکلیف سایر مسئولین و نمایندگان روشن می شه
نقل قول کردن
#22 اکبر-ظ 1399-07-04 16:48
ایرانخودرویی که در معرض ورشکستگی است بی دلیل به نمایندگان مجلس هدیه نمی دهد.در واقع نیاز به حمایت انها دارد اکثریت مردم از خودروهای این شرکت شاکیند و حتی مدتی قبل طرح ورود خودرو از خارج از کشور مطرح شد.
نقل قول کردن
#23 علی 1399-07-04 20:20
در همین شهر خرم اباد، تمام مدیران کل استان با خودرو شاسی بلند (گرند ویتارا) رفت و آمد می کنند. ایا کسی شده به ایشان یادآوری کند؟؟ به نظرم باید اول از مدیران این استان سوال کرد که شاسی بلند از سر شما خیلی زیاده
نقل قول کردن
#24 شهروند 1399-07-04 20:54
سلام
یه نماینده انقلابی و باغیرت بلند شده و شفاف سازی کرده حالا به خیلی ها بدون دلیل برخورده
نماینده بدون تکبر جناب ویسکرمی شفاف سازی کرده مثل بقیه که قصد گمراه کردن مردم رو نداره
امیدوارم نماینده محترم بتوانند در راه احقاق حق شهر خرم آباد و حوزه انتخابیه و استان موفق باشند
با حرفهای مایوس کننده مردم رو نگران نکنید لطفا
نقل قول کردن
#25 شهریار 1399-07-04 21:28
ای داد وبیداد ولع وحب این دنیا خیلی سخت است دست از آن بکشی علی وار زندگی کردن از مردم این زمانه مطلب آدم وقتی رفت اون دنیا دیگه هیچ کس به دادش نمیرسه خودت می مانی واعمالت همین
نقل قول کردن
#26 امیر 1399-07-05 02:04
خب بگین به بقیه مردم هم ماشین بدن قسطی ( یا اینکه فقط شما وام میگیری واسه اجاره خونه؟؟؟) یه طوری وانمود میکنی انگاری پیاده میری مجلس و میای !!! صد در صد ماشین داری از قبل خب از همون استفاده کن ( اموالتو اعلام کردی قبل از نماینده شدن ؟؟؟؟ اموال خانواده ات چی؟؟؟؟ به نظرت این طرفند ها نخ نما نشده؟؟؟ نماینده اونه که نمیره توی این حاشیه ها و وقت بحث کردن راجع به یه ماشین نداره و مشغول لابی کردن واسه پروژه است منتها شما الان تمرکزت دنا پلاسه
نقل قول کردن
#27 خرم آباد ی 1399-07-05 03:05
به جان خودم خودروی بنده به خاطر یک تصادف کوچک بیش از یک ماهه که خاموشه و توان رفع نقصش رو ندارم چون قطعات خیلی گرونه.چون ندارم خرجش کنم.واقعا ظلمه که توی این گرونی نماینده مجلسی که با رای مردم رفته بالا به فکر رفاهیات خودش و آبا و اجدادش باشه
نقل قول کردن
#28 g 1399-07-05 08:05
برادر عزیز این حرکت اصل کار ش غلط بوده است و توجیه ندارد ذاتا فعل اشتباه است ضمنا آین تازه اول کار است خودتان را برای وسوسه های بزرگتر آماده کنید این همه اختلاس که روزانه منتشر می شود معمولا از منابع قدرت که یکی از آن ها هم مجلس است سرچشمه می گیرد ,وسوسه است دیگر باید خیلی ایمان واراده قوی داشته باشی
نقل قول کردن
#29 علیرضا 1399-07-05 08:13
اولا منت سر مردم نگذارید که با اسنپ به دنبال کارهای مردم شهر خود در تهران هستید!!
دوما مگه شما ماهانه چقدر دریافتی حقوقتان میباشد که قسط و سود وام مسکن و دنا پلاس رو پرداخت میکنید!!
هزینه های رفت و آمد و دفاتر و کارکنان حوزه انتخابیه بماند!!
ما که میدانیم اینهمه تلاش برای انتخاب شدن فقط بخاطر از بین بردن مشکلات مردم نیست ، پس لطفا مارا ... فرض ننمایید
حداقل تلاشی کنید که ما نه حسودیم نه بخیل شما در سعادت آباد و ... خونه بگیر و ماشین هامر سوار شو... نوش جانت فقط مظلوم نمایی ننمایید
نقل قول کردن
#30 هومن 1399-07-05 09:23
با سلام ، دکترجان حتی اگر تمام توضیحات و توجیهات شما را صددرصد درست بدانیم ، زبان و دهان امثال ما مدافعین انقلاب و رهبری و مبارزهین با ظلم و فساد و عدالتخواهی را در برابر بد خواهان و دشمنان و از همه مهمتر محرومان و مستضعفان که با حرفهای ما مبنی بر انقلابی بودن شما و مجلس به شدت الکن و بسته شده است . انقلابیگری یعنی از خود مایه گذاشتن نه از بیت المال ، هرچند شما بگوئید روال مجالس قبل هم همین بوده پس تفاوت شما با آنا کجا باید معلوم شود ؟؟؟
نقل قول کردن
#31 علی 1399-07-05 10:32
چرا فکری به حال کارمندان دارای قرارداد کار معین دستگاه ها و ادارات نمی کنید؟؟؟؟
نقل قول کردن
#32 ناصری 1399-07-05 12:56
خیلی از کامندان رده میانی ادارات و سازمانها از این امکانات برخوردار هستند. خیلی به این بنده خدا گیر ندید،لااقل ایشون اومدن شفاف گفتن چیزی که تا حالا کمتر سابقه داشته.در ضمن کسانی که از نمایندگان انتظاراتی مانند شغل و....... دارند با وظایف نمایندگان آشنا نیستن وظیفه این آقایان فقط قانون گذاریه .
با این اوضاع اقتصادی ریس جمهور هم نمی تونه کاری بکنه چه برسه به مجلس که اونم تازه این نهاد دیگه در راس امور هم نیست و نمایندگان بازیچه دست یه عده ای هستند که دارن مملکت را چپاول میکنن و هیچ جایی هم ردی از خود به جا نمی زارن.
نقل قول کردن
#33 ok 1399-07-05 13:53
تورم را مهار کنید سانتافه سوار بشید
نقل قول کردن
#34 شهروند 1399-07-05 14:26
بنده هم استخدام اموزش و پرورش شدم و در یک روستا که40 کیلومتر از شهر فاصله دارد تدریس میکنم
حقوق بنده 2 میلیون است و هر روز باید رفت و امد کنم تا به فرزندان روستا درس بدهم
حال سوال من اینجاست چرا به بقیه اقشار جامعه هم ماشین نمیدهند و از حقوقشان کیر کنند ؟
چرا به بقیه اقشار جامعه هم ودیعه مسکن نمیدهند و از حقوقشان کسر کنند
بنده از پارسال درگیر ثبت نام یک ماشین هستم و تا الان برنده نشدم در قرعه کشی و ماشین ها از پارسال تا امسال دو برابر شده اند و بعد دو دستی یک ماشین تقدیم شما میکنند
جناب ویسکرمی بکوشیم که در کنار گم نکردن سوراخ دعا، سوراخ رانت را هم پیدا نکنیم
نقل قول کردن
#35 مرتضی 1399-07-05 21:32
سلام می شد یه ماشین معمولی تر مثل سمند یا پژو خرید امکانات لوکس با پول خودتان هم اسراف است چه برسد به رانت
نقل قول کردن
#36 امیر 1399-07-05 22:29
چناب ویسکرمی نماینده محترم مجلس انقلابی. منم کارمندم تازه منتقل شدم تهران خانه هم‌ندارم. ۲۰۰ ملیون پیشکش شما ایا به من هم ۵۰ ملیون وام از ان‌نوع وام شما می دهند؟ این یعنی رانت اگر نمیدانی بدان. لطفا به نام انقلاب و انقلابی و مردم و مردمی کاسبی نکنید.
والعاقبه للمتقین
نقل قول کردن
#37 نردبان ترقی آقایان 1399-07-07 08:52
خوش باش دکتر که فعلا هرکی به هرکیه قبلی ها بردند کسی نگفت چرا ؟ تو هم ببر ناز شصتت فعلا که هرکی به هرکیه
نقل قول کردن
#38 محمد 1399-07-07 22:48
به نقل از مرتضی:
سلام می شد یه ماشین معمولی تر مثل سمند یا پژو خرید امکانات لوکس با پول خودتان هم اسراف است چه برسد به رانت

دقیقا این یک نکته مهمه و یک ماشین معمولی مردم را سوار شوند. اگرچه الان دیگه سمند و پژو هم لوکس شدن. و دیگه دست مردم عادی با این قیمت های نجومی به اینا هم نمیرسه و حتی توان خرید تیبا هم ندارند. پس نمایندگان هم اگه نیاز به وسیله ترابری دارند همون تیبا سوار شوند.
نقل قول کردن
#39 علی 1399-09-24 18:10
اگر مشکل مردم که همیشه درطول مدت نمایندگان روی زمین مانده وبدترهم می شوداگرثروتی به چنگ نیاوری وامتیازی نگیری ضایع است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا