یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان


در 5300 مدرسه استان لرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و طبق شرایط و وضعیت‌های اعلام‌شده از طرف ستاد مقابله با کرونا تعلیم و تربیت در سال تحصیلی جدید آغاز شد.



به گزارش یافته، آئین بازگشایی مدارس لرستان، با حضور حجت‌الاسلام شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان، سید موسی خادمی استاندار، محمود ثمینی معاون سیاسی امنیتی استانداری، نخعی مدیرکل آموزش و پرورش، جعفر طولابی فرماندار خرم‌آباد و جمعی از مسئولان در دبیرستان شکوه خرم‌آباد برگزار شد.
مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان در تشریح جزییات کامل اعلام وضعیت بازگشایی مدارس گفت: برابر اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان شهرستان‌ها و مناطق لرستان از نظر درگیری با ویروس کرونا به سه منطقه سفید، زرد و قرمز تقسیم شده است.
نخعی شهرستان چگنی و مناطق سپیددشت و ویسیان را در وضعیت سفید اعلام کرد و افزود: مدارس این مناطق از 15 شهریورماه با رعایت کامل پروتکل‌های ابلاغی بازگشایی شده و دانش آموزان بر سر کلاس‌ها حاضر خواهند شد.
وی ادامه داد: 11 منطقه آموزشی شامل ازنا، پل‌دختر، معمولان، بروجرد، اشترینان، دورود، سیلاخور، کوهدشت و کوهنانی و طرحان و رومشکان در وضعیت زرد قرار دارند و دانش آموزان این مناطق گروه‌بندی‌شده و هر روز گروهی از دانش آموزان بر سر کلاس‌ها حاضر خواهند شد.
نخعی 9 منطقه آموزشی شامل نواحی یک و دو خرم‌آباد، زاغه، بیرانشهر، الیگودرز، زز و ماهرو، الشتر، نورآباد و منطقه کاکاوند را در وضعیت قرمز اعلام کرد و افزود: کلاس‌ها در این مناطق حضوری برگزار نخواهد شد.
وی در ادامه تدریس حضوری در مناطق دورافتاده و عشایری مناطق قرمز را به تشخیص شورای مدارس و رعایت پروتکل‌ها بلامانع است.
مدیرکل آموزش‌وپرورش تاکید کرد کلاسها این هفته به صورت مجازی برگزار می شود.


استاندار لرستان آغاز فصل رویش و بهار تعلیم و تربیت را تبریک گفت

استاندار لرستان با اشاره به اینکه امسال کار تعلیم و تربیت سخت‌تر از سال‌های گذشته است اظهار داشت: مدیران و معلمان در فرایند آموزش‌وپرورش امسال، کار سخت‌تری نسبت به گذشته دارند و موضوع مهم آموزش را به روش تلفیقی مجازی و حضوری انجام می‌دهند و امیدواریم که دانش‌آموزان با سعی و تلاش به وظایف خود عمل کنند و سال خوبی را از لحاظ تحصیل علم و دانش داشته باشند.

سید موسی خادمی تصریح کرد: آموزش در مدرسه و حضور در کلاس درس آثار متفاوتی با آموزش مجازی دارد و امیدوارم به زودی چنین فرصتی برای همه عزیزان فراهم شود و عزیزان ما بتوانند در مدرسه در کنار هم باشند.

استاندار لرستان با اشاره به آمادگی آموزش و پرورش گفت: به مردم عزیز اطمینان می‌دهیم که همه شرایط لازم در آموزش‌وپرورش سنجیده شده و اولیا خیالشان راحت باشد که آموزش‌وپرورش اجازه نمی‌دهد دانش آموزان در معرض خطر قرار بگیرند و با رعایت همه ضوابط کار آموزش را انجام خواهند داد.



زنگ بازگشایی مدارس در لرستان به صدا درآمد

دیدگاه‌ها  

#1 حسین 1399-06-15 11:32
من که بچه هامو نفرستادم مدرسه حالا آیین با حضور کدوم بچه ها انجام شده نمیدونم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا