یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد از پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم خیز خبر داد.
به گزارش یافته، سرهنگ "عباس دولتشاهی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی برخی نارضایتی‌ها توسط شهروندان مبنی بر اینکه عده‌ای در سطح پارک‌ها و به‌صورت سیار اقدام به عرضه قلیان به برخی شهروندان می‌نمایند و از طرفی برخی خودروها و موتورسیکلت‌ها با حرکات نمایشی و آلودگی صوتی باعث ایجاد مزاحمت و سلب آسایش مردم می‌شوند که مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
دولتشاهی بیان داشت: پس از هماهنگی‌های لازم با دستگاه قضایی و بسیج نیروهای کلانتری‌ها و یگان امداد و حضور نماینده شبکه بهداشت شهرستان طرح به مدت ۴۸ ساعت در سطح پارک‌های شهر خرم‌آباد در دستور کار قرار گرفت که در این طرح مأموران موفق به جمع‌آوری تعداد 73 جام قلیان از عرضه‌کنندگان سیار در سطح پارک‌ها شدند.
وی افزود: همچنین در این طرح تعداد 42 دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت فاقد پلاک، پلاک مخدوش، حرکات نمایشی و به هر نوع برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌نمودند توقیف و روانه پارکینگ شدند.
 
پایگاه خبری پلیس

دیدگاه‌ها  

#1 Armin 1399-06-01 13:26
خدا قوت، سرهنگ با تمام قوا ادامه بده، مطمئن باش 100% مردم با اقدامات شما موافق هستن، از این شوتی هایی که داخل شهر ویراژ میرن به هیچ وجه گذشت نکنید! هر بچه فسقلی یه موتور بدون گواهینامه داره و راحت تو کوچه و خیابان جولان میده، عصرها مطهری عملا تبدیل به دیسکو و بار میشه! اکثر این افراد هم پژو۴۰۵ نقره ای،پژو پارس شوتی دارن،به هر کدوم هم تذکر بدیم یه قمه در میاره میگه عشقم میکشه :zzz
نقل قول کردن
#2 علیرضا 1399-06-02 07:42
با آرزوی تداوم این موضوع
خسته نباشد ممنون و سپاسگذاریم از تمامی زحماتتان
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا