یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس پلیس راهنمای و رانندگی استان گفت: برابر مقررات هر شخص حقيقي و حقوقي براي دريافت پلاك وسيله نقليه بايد مدارك معتبر احراز محل سكونت خود را ارائه كند.
به گزارش یافته، سرهنگ "مرتضی چغلوند" در تشريح اين خبر گفت: تعداد زيادي از هم‌وطنان با مراجعه به مراكز تعويض پلاك درخواست پلاك وسيله نقليه طبق شماره‌هاي شهر موردنظر خود را مي‌كنند و اين در حالي است كه برابر مقررات، تخصيص پلاك براي افراد حقيقي و حقوقي بر مبناي محل سكونت و فعاليت آنان انجام مي‌شود لذا پلاك به سليقه و دلخواه افراد ارائه نمي‌شود.
وی اظهار داشت: شهروندان حتماً در ارائه آدرس محل سكونت و شماره‌هاي تماس ثابت و همراه خود دقت كنند چرا كه هرگونه فراخوان يا پيگيري امور انتظامي و قضائي براي خودرو از طريق موارد اعلام شده صورت مي‌گيرد.
رئیس پلیس راهور استان با بيان اينكه تجربه همكاران در ديگر نقاط كشور حاكي از آن است كه در چند مورد كشف خودروي سرقتي، پيدا كردن مالك خودرو به دليل فقدان اطلاعات درست در سيستم سبب تاخير در اعلام خبر كشف و طولاني شدن انتظار و ناراحتي مالكان شده است افزود: عدم اعلام تغيير آدرس توسط مالك وسيله نقليه در مقررات راهنمايي و رانندگي تخلف محسوب شده و براي آن كد جريمه به مبلغ 500 هزار ريال در نظر گرفته شده است.
وی گفت: مدارك قانوني احراز محل سكونت شامل یکی از موارد زير است كه متقاضي دريافت پلاك وسيله نقليه بايد در زمان درخواست ارائه كند.
- سند مالكيت خانه با قبض آب يا برق يا گاز به نام متقاضي پلاك
- اجاره‌نامه معتبر با قبض آب يا برق يا گاز مكان سكونت
- دفترچه خدمات درماني به همراه قبض آب يا برق يا گاز مكان سكونت
- نامه اشتغال به تحصيل فرزند و تاييديه مدرسه فرزند به همراه قبض آب يا برق يا گاز مكان سكونت
- نامه رسمي از ادارات دولتي محل اشتغال فرد به همراه قبض آب يا برق يا گاز مكان سكونت.

دیدگاه‌ها  

#1 ا.ع 1399-05-30 00:00
انقدری که پلاک دیگر شهرها واستانها در خرم آباد هست پلاک ۳۱ نیست
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا