یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل کار و امور اجتماعی استان لرستان گفت در ارتباط با بحث اشتغال روستاییان و عشایر از ابتدای طرح تا الآن هزار و ۲۵۱ طرح با مبلغ ۲۴۴ میلیارد تومان موفق به عقد قرارداد و دریافت تسهیلات شده‌اند که با بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال برای پنج هزار و ۳۶۴ نفر فراهم می‌شود.
به گزارش یافته، "علی آشتاب" در جلسه کارگروه اشتغال استان در ارتباط با بحث اشتغال روستاییان و عشایر از ابتدای طرح تا الآن هزار و ۲۵۱ طرح با مبلغ ۲۴۴ میلیارد تومان موفق به عقد قرارداد و دریافت تسهیلات شده‌اند که با بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال برای پنج هزار و ۳۶۴ نفر فراهم می‌شود.
آشتاب افزود با پیگیری استاندار محترم ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای کمک به بنیه اقتصادی مناطق سیل‌زده استان ابلاغ شده است که با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی طرح‌ها به بانک‌های عامل معرفی‌شده و طی روزهای آینده خروجی پرداخت تسهیلات به این عزیزان را خواهیم داشت.
مدیرکل کار و امور اجتماعی استان لرستان گفت حدود ۱۸ میلیارد تومان طرح نیمه‌تمام از محل اشتغال روستایی به تعداد ۵۰ طرح به کسانی که از قبل تسهیلات دریافت کرده‌اند اما به‌واسطه افزایش قیمت و تورم نتوانستند طرح خود را اجرایی کنند اختصاص یافته است.
 آشتاب در خصوص تسهیلات کرونا گفت: با پیگیری دستگاه‌های اجرایی، بانک‌های عامل و دبیرخانه کارگروه بالغ‌بر ۲۱۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان طرح با اشتغال ۲۶ هزار و ۷۵۹ نفر به بانک‌های عامل معرفی شدند که از این تعداد ۷ هزار و ۳۹۹ فقره با اشتغال ۸ هزار و ۴۸۹ نفر و اعتبار ۶۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت شده و امیدواریم با تمدید انجام شده برای اشتغال رسمی تا ۱۵ شهریور و برای اشتغال غیر رسمی تا پایان شهریور بتوانیم سهم قابل‌توجهی از مبلغ تخصیصی برای استان را داشته باشیم و از مشاغل آسیب‌دیده حمایت کنیم.

دیدگاه‌ها  

#1 لر رک 1399-05-30 08:10
د گردنم...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا