یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: کلیه مشمولان غایب متولد سال‌های 1355 تا 1380 را براي تعيين تکليف و انجام خدمت سربازی فرا خواند.
تغيير تاريخ اعزام به خدمت مشمولانبه گزارش یافته، سردار حاجی محمد مهدیان نسب در تشریح این خبر اظهار داشت: مشمولان سال‌های 55 تا 1380 که تا کنون نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام نکرده‌اند می‌بایست هر چه سریع‌تر از طريق دفاتر خدمات الکترونيک انتظامي (پليس+10) براي اعزام به خدمت مقدس سربازی اقدام کنند.
وی افزود: مشمولان غايب درصورتی‌که وضعيت خدمتي خود را مشخص نکنند با محرومیت‌ها و محدودیت‌های اجتماعي که در ماده 10 و 63 مکرر قانون خدمت وظيفه عمومي در نظر گرفته شده از جمله عدم دريافت تسهيلات و خدمات بانکي، بیمه‌ای و اشتغال به کار و سایر موارد مواجه خواهند شد.
این مقام ارشد استان تصریح کرد: مشمولان براي کسب اطلاع از آخرين اخبار و مجموعه قوانين و مقررات خدمت وظيفه عمومي، می‌توانند از طريق پايگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشاني www.vazifeh.police.ir اقدام کنند.

دیدگاه‌ها  

#1 امیر 1399-05-28 17:39
ارزش سربازی از بین رفت با این همه فروش و معافیتهای الکی جورواجور.چه محرومیت اجتماعی وقتی میتونن بدون کارت پایان خدمت معامله انجام بدن ، ازدواج کنن و گواهی نامه بگیرن؟؟؟؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا