یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

ویژه‌برنامه «سفیران سلامت» از سوی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان برگزار شد.
به گزارش یافته، روز چهارشنبه ۲۲ مردادماه ۱۳۹۹ ویژه‌برنامه «سفیران سلامت» از سوی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان در سطح شهر خرم‌آباد و حومه برگزار شد.
در این ویژه‌برنامه اعضا و مربیان کانون پرورش فکری لرستان در بین کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها و سرنشین خودروها ماسک و بسته‌های بهداشتی و پیام‌های پیشگیرانه توزیع کردند.
در این برنامه محمود ثمینی معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با حضور در مراسم و تقدیر از مدیرکل، اعضا و مربیان کانون به خاطر اجرای برنامه در سطح شهر گفت: امروز روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی است و اعضای کانون به‌خوبی همه عموم مردم را به رعایت بهداشت عمومی و همچنین استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی دعوت کردند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان عنوان داشت: خوشحالم که در بین اعضای کانون هستم، کودکان و نوجوانانی که امروز سفیران اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به جامعه شده‌اند.
ثمینی با بیان این نکته که بهداشت جامعه با رعایت و مشارکت عمومی مردم تضمین می‌شود، افزود: استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و عدم شرکت در تجمع‌های غیرضروری ازجمله مؤلفه‌هایی است که باعث ریشه‌کن شدن و شیوع ویروس کرونا خواهد شد.
در بخش بعدی محمدجواد محمدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: مانور «سفیران سلامت» با شعار (ما باهم کرونا را شکست می‌دهیم) با حضور تعدادی از اعضای کانون و کتابخانه‌های سیار و مربیان و کارشناسان در سطح شهر خرم‌آباد برگزار شد.
محمدی افزود: در این ویژه‌برنامه، مربیان کانون و اعضا با لباس‌های محلی و دو مربی با لباس تن‌پوش عروسکی به کودکان و نوجوانانی که ماسک نزده بودند، ماسک و بسته‌های بهداشتی هدیه دادند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان اظهار داشت: این برنامه باهدف اجرای پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کووید 19 و فرهنگ‌سازی در جهت رعایت بهداشت فردی و عمومی و پیشگیری از ابتلای به بیماری‌ اجرا شد.
وی با اشاره به اهدای بسته‌های حاوی ماسک و دست‌کش و... با رعایت فاصله مناسب به کودکان و نوجوان و خانواده‌ها عنوان داشت: مربیان کانونی با لباس‌های تن‌پوش نمایشی، شعارهای پیشگیری از کرونا و نکات ابتدایی رعایت بهداشت فردی و عمومی را به حضار آموزش دادند.
محمدی عنوان داشت: علاوه بر سطح شهر خرم‌آباد، کتابخانه‌های سیار کانون به مناطق حاشیه شهر و کم برخوردار نیز رفتند و اقلام بهداشتی را در بین کودکان و نوجوانان توزیع کردند.

اعضای کانون، سفیران سلامت در خرم‌آباد شدند



دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1399-05-23 11:26
سلام
برنامه عالی بود من خودم حضور داشتم بسته بهداشتی و پیام های پیشگیرانه عالی توزیع کردند در بین مردم.
نقل قول کردن
#2 محمد 1399-05-23 20:29
احسن به کانون
خسته نباشید
نقل قول کردن
#3 محمدجواد 1399-05-24 01:42
سلام.اسم اعضارو ذکر میکردید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا