یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس خواستار دقت مسئولان در اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و خصوصی‌سازی شد.
به گزارش یافته، مرتضی محمودوند در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 15 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با اشاره به اصل 44 قانون اساسی گفت: امروزه مسئله خصوصی‌سازی به عنوان یکی از دغدغه‌های بنگاه‌های دولتی و غیردولتی محسوب می‌شود.
نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در واقع شاید خصوصی‌سازی در ظاهر مشکلاتی را برطرف کند اما در اجرای آن باید دقت جدی شود زیرا امروزه شاهد مشکلات متعددی در مجموعه‌های تولیدی هفت‌تپه، دشت مغان و ... هستیم.
وی ادامه داد: اجراکنندگان و ناظران قانون خصوصی‌سازی باید دلسوز کارگران باشند زیرا امروزه شاهد آسیب‌های متعددی از اجرای نادرست هستیم.
محمودوند همچنین در تذکر به وزیر بهداشت گفت: با توجه به صدور مجوز برگزاری کنکور به نظر می‌رسد باید در حوزه‌های انتخابیه بخش‌های خاصی برای دانش‌آموزانی که دچار مشکل ضعف در سیستم ایمنی بدن هستند پیش‌بینی شوند.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: بنابراین رعایت دقیق پروتکل‌ها امری ضروری است و اگر سهل‌انگاری صورت گیرد مطمئناً کسی پاسخگو نیست به‌عنوان مثال کنکور دکترا برگزار شد اما شاهد هستیم مسائلی در این زمینه پیش آمد و مسئولین پاسخ قانع‌کننده‌ای نداشتند.
به گزارش خانه ملت، در ادامه قاضی‌زاده هاشمی نایب‌رئیس مجلس نیز در پاسخ به تذکر نماینده خرم‌آباد بر اجرای صحیح اصل 44 قانون اساسی و خصوصی‌سازی تأکید کرد و گفت: اجراکنندگان قانون باید دقت داشته باشند در سرمنشأ اجرای این اصل تخلفی صورت نگیرد.




رعایت دقیق پروتکل‌ها در برگزاری کنکور ضروری است

دیدگاه‌ها  

#1 جمشید 1399-05-15 15:53
یادتون رفته که نماینده لرستان مظلوم و محروم هستین :-* :-* :-*
جای تاسف داره
این موارد که با تذکر شما حل نمیشن
حداقل از وقتتون در مورد لرستان و خرم اباد تذکر بدین
البته شایدم حوزه انتخابیه شما هیچ مشکلی نداره از نظر خودتون
نقل قول کردن
#2 امیر 1399-05-15 20:38
نماینده ها تا چند روز پیش از طرح تعویق کنکور می گفتن و ادعا داشتن به خاطر سلامت مردم و دانش آموزان به هیچ قیمت اجازه برگزاری نمیدن تا شرایط مناسب بشه ، از سود 8 هزار میلیاردی اخلالگران و مافیای کنکوری و موسسات فرصت طلب گفتن!!!یکدفعه دیروز همه ساکت شدن
نقل قول کردن
#3 سروش 1399-05-15 22:41
لطفاً درحوزه منطقه محروم لرستان ورود کنید
نقل قول کردن
#4 سروش 1399-05-15 22:43
لطفاً درحوزه منطقه ای لرستان ورودکنید
نقل قول کردن
#5 احمد 1399-05-16 00:51
آقای محمودند می گویید کنکور اعلام نمایید خرم اباد ولرستان مظلوم که حقش پایمال شده از کلنگ های بی افتتاح هتل صخره ای خرم اباد وکارخانه های افتتاح نشده در مجلس وقتتان را صرف کنکور می کنید از شما بعید است از مسائلی که در خصوص حوزه انتخابیه تان است جدا خودداری نمایید
نقل قول کردن
#6 علی 1399-05-16 22:09
آقای محمودوند اعلام نمایید کارخانه پتروشیمی خرم اباد سال 73 توسط آقای هاشمی رفسنجانی رییس جمهور وقت در خرم اباد زده می شود سر از اراک در می اورد این ها بی عدالتی است کارخانه پتروشیمی را از اراک به خرم اباد برگردانید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا