یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از شناسایی ۲۷۵۱ بیمار جدید کووید ۱۹ از دیروز تا امروز در کشور خبر داد.
به گزارش وبدا، دکتر سیما سادات لاری با اعلام این خبر افزود: از دیروز تا امروز ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۷۵۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۵۶۰ نفر از آن‌ها بستری شدند.
وی با بیان این که مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۳۱۴ هزار و ۷۸۶ نفر رسیده است، افزود: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۲ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۱۷ هزار و ۶۱۷ نفر رسید.
لاری با اشاره به این‌که خوشبختانه تاکنون ۲۷۲ هزار و ۵۳۵ نفر از بیماران، بهبودیافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند، گفت: ۴۱۳۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لرستان در وضعیت هشدار

وی همچنین در ادامه افزود: تاکنون دو میلیون و ۵۶۰ هزار و ۳۷۴ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.
سخنگوی وزارت بهداشت با اعلام این که استان‌های مازندران، تهران، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند، گفت: همچنین استان‌های فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، قم، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا