یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی استان از دستگیری 3 نفر قاچاقچی مواد مخدر و کشف 41 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین در شهرستان کوهدشت» خبر داد.
سردار حاجی محمد مهدیان نسب» در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر توسط سوداگران مرگ، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کوهدشت با انجام تحقیقات گسترده و بررسی میدانی موفق به شناسایی قاچاقچیان در یکی از مناطق کوهستانی و صعب‌العبور شهرستان که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت داشت، شدند.
فرمانده انتظامی استان افزود: با هماهنگی مقام قضائی و پس از بررسی‌های تخصصی، موقعیت مکانی قاچاقچیان شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه 3 نفر سوداگر مرگ دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان 41 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد.
وی اظهار داشت: سوداگران مرگ با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی‌صلاح شدند.
 
توقیف 28 دستگاه موتورسیکلت متخلف در کوهدشت
فرمانده انتظامي شهرستان کوهدشت از توقیف 28 دستگاه موتورسیکلت متخلف در جریان اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.
سرهنگ  نبی اله قاسمی در تشريح اين خبر گفت: ماموران انتظامی کوهدشت در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، کاهش آسیب‌های اجتماعی و پاک‌سازی مکان‌های عمومی و تفرجگاه‌های سطح شهر کوهدشت و برخورد با رانندگان و راکبان متخلف و مقابله با موتورسیکلت‌های حادثه‌ساز، 28 موتورسیکلت را توقیف و روانه پارکینگ کردند.
فرمانده انتظامی کوهدشت ادامه داد: ایجاد مزاحمت برای خانواده‌ها، همراه نداشتن مدارک، فاقد پلاک بودن و انجام حرکات نمایشی و خطرناک از تخلفات راکبان این موتورسیکلت‌ها بوده است.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا