یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

اتمام گازرسانی به شهر شول‌آباد و روستاهای اطراف از اولویت‌های مهم شرکت گاز استان لرستان است.
نتیجه تصویری برای ‫گاز yaftenews.ir:‬‎به گزارش یافته، کرم گودرزی سرپرست شرکت گاز استان لرستان در حاشیه بازدید از پروژه گازرسانی به محور شول‌آباد گفت: اتمام گازرسانی به شهر شول‌آباد و روستاهای اطراف از اولویت‌های مهم شرکت گاز استان لرستان است.
وی در ادامه بازدید از پروژه ضمن ارائه توصیه‌های فنی و عملیاتی در راستای افزایش ایمنی و کیفیت انجام کار با تأکید بر استفاده از تمام توان و پتانسیل لازم جهت اتمام پروژه و تزریق گاز تا انتهای سال جاری، اظهار داشت: دستگاه نظارت، مشاور و پیمانکار می‌بایست با برنامه‌ریزی دقیق، مدیریت پروژه و افزایش گروه‌های اجرایی اهتمام ویژه‌ای برای افزایش سرعت عملیات اجرای خطوط در بخش خط تغذیه گاز محور شول‌آباد داشته باشند.
 سرپرست شرکت گاز استان لرستان افزود: این پروژه شامل ۴۰ کیلومتر خط تغذیه و ۱۰۰ کیلومتر خط توزیع و تعداد ۳ ایستگاه تقلیل فشار بوده که تا کنون ۸ کیلومتر خط تغذیه، ۳۲ کیلومتر مسیر سازی خط تغذیه و ۶۵ کیلومتر خط توزیع انجام شده و با بهره‌برداری از این پروژه 5 هزار خانوار شهری و روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار و شهر شول‌آباد به عنوان آخرین شهر فاقد گاز استان، گازدار خواهد شد.
 گودرزی ادامه داد: علیرغم صعب‌العبور و کوهستانی بودن مسیر اجرا و مشکلات، اجرای پروژه با همفکری و پتانسیل فنی بالای همکاران قطعاً پروژه باکیفیت بالا انجام خواهد شد.

روند گازرسانی به شول‌آباد آخرین شهر بدون گاز لرستان

دیدگاه‌ها  

#1 موگویی 1399-05-16 20:06
الیگودرز خصوصا بخش ذلقی خیلی محروم است 145 روستا هیچ امکاناتی ندارند و سایت یافته هم هیچ خبری از این منطقه منعکس نمیکند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا