یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه لرستان گفت: متقاضیان سوخت می‌توانند در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی ثبت‌نام کنند.

به گزارش یافته؛ پیمان بهرامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متقاضیان انواع فرآورده‌های نفتی در استان می‌توانند در راستای توسعه خدمات الکترونیک و ضرورت کاهش مراجعات حضوری برای درخواست سوخت موردنیاز خود به سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف) به آدرس http://NewTejaratAsan.niopdc.ir مراجعه و پس از ثبت‌نام در سامانه و دریافت رمز یک‌بار مصرف ارسالی به تلفن همراه خود و وارد کردن آن در سامانه، نسبت به ثبت درخواست سوخت موردنیاز خود اقدام کنند.

وی بیان کرد: این سامانه با بهره‌گیری از استعلام‌های سیستمی از سایر سازمان‌های مرتبط، فرآیند ثبت درخواست، احراز هویت و فعالیت متقاضیان انواع سوخت و تائید آن توسط سازمان‌های متولی را تسهیل می‌کند و بررسی درخواست‌های سوخت توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و سازمان‌های متولی بدون دریافت هرگونه وجهی و به‌صورت رایگان انجام خواهد شد.

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1399-05-13 23:27
خرابه . موقع ثبت مشخصات در سامانه اسم من و پسرانم را ثبت میکند اما این همسرم و دخترانم را نه . گویا سامانه فقط مردانه است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا