یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مسئول منطقه حفاظت‌شده سفیدکوه خرم‌آباد از مصدومیت چهار نفر از محیط‌بانان این منطقه در درگیری با شکارچیان خبر داد.
به گزارش یافته، چنگیز نیازی گفت: روز گذشته مأموران یگان حفاظت منطقه حفاظت‌شده سفیدکوه خرم‌آباد در پی دریافت گزارشی مبنی بر حضور شکارچیان غیرمجاز در منطقه، با کمین و رد زنی برای دستگیری متخلفان وارد عمل شدند.
نیازی افزود: محیط‌بانان در ساعت 21 با مشاهده متخلفین اقدام به دستگیری آن‌ها نموده که متأسفانه علیرغم هشدارهای محیط‌بانان، متخلفین با شلیک اسلحه اقدام به درگیری با مأمورین نمودند.
وی اظهار داشت: با درایت محیط‌بانان یکی از متخلفین که اقدام به تیراندازی نموده بود دستگیر شد و اسلحه وی ضبط گردید؛ ولی متأسفانه تعدادی از همراهان این متخلفین که قصد انتقال و جابجایی آن‌ها را داشتند ضمن توهین به محیط‌بانان و تمرد از دستور ضابطین قضایی با آن‌ها درگیر شدند.
نیازی گفت: در این درگیری، با آلاتی همچون چوب‌دستی، سنگ و چاقو چهار نفر از محیط‌بانان عزیز دچار مصدومیت شدند که مصدومیت یکی از آن‌ها از ناحیه صورت خیلی شدید می‌باشد.
وی اظهار داشت: هر چند ضاربان از محل حادثه متواری شدند ولی با هوشیاری مأموران، یکی از آنان دستگیر و بقیه آن‌ها نیز شناسایی شدند.
مسئول منطقه حفاظت‌شده سفیدکوه خرم‌آباد گفت: با هماهنگی مقام قضایی و همکاری نیروی انتظامی اقدامات لازم در خصوص دستگیری متخلفین صورت گرفته است.




دیدگاه‌ها  

#1 فردای بهتر 1399-05-12 15:52
واقعا درد آور است که این افراد از خدابی خبر و همراهان اراذل آنها به خود اجازه می دهند که اینچنین گستاخانه به حافظان محیط زیست اینچنین وحشیانه حمله ور شدند متاسفانه وضعت امنیت کلی جامعه در شرایط مناسبی قرار دارد واز هر چندگاهی مشاهده می شود اراذل و اوباش در کوی برزن با قمه کشی و چاقو کشی امنیت جامعه را بر هم می زنند باید با قدرت و صلابت هر چه تمامتر با بر هم زنندگان امنیت و آسایش عمومی جامعه به شدت برخود شود واجازه داده نشود که این افراد نابهنجار در خلانبود قوانین قوی جری تر شوند
نقل قول کردن
#2 Armin 1399-05-13 00:32
باید به محیط بانان حق تیر و دفاع از خودشون بدن، من نمی‌دونم چرا یه محیط بان باید خلع سلاح باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اما اراذل مثل نقل و نبات انواع سلاح‌های گرم و سرد دارن! چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آقای فتحی بیرانوند وقتش نیست پیگیر به طرحی برای حفاظت از این عزیزان باشید؟؟؟؟؟؟؟؟
حتما باید خدای نکرده فرزندان این عزیزان یتیم بشن تا تلنگری بخورید!
قانون خدا و اسلام و کتاب مقدس قرآن فرموده دست دزد و قاتل و خلافکار باید برید نه آزاد بگردن!
نقل قول کردن
#3 سید نادر صورتیان 1399-05-13 08:07
سلام واقعا جای تاسف داره که افرادبی فرهنگ نمیگذارند در این شهر محیط زیست نفسی چاق کند ....باید با حمایت قضایی افرادمتخلف وخاطی ومتجاوز به محیط زیست را ازکمر به پایین با تیر بزنند تا درس عبرتی باشد برای دیگران....
نقل قول کردن
#4 لرزاده 1399-05-13 08:22
به نظرم نیروی انتظامی باید در ماموریت ها کنار محیط بان ها باشه تا متخلفین نتونن به راحتی به محیط بانها تعرض کنن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا