یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 ۲۳۵ بیمار در شبانه روز گذشته جان باختند و مجموع قربانیان از ۱۶ هزار نفر، فراتر رفت.
به گزارش وبدا، دکتر سیما سادات لاری با بیان این مطلب افزود: از دیروز تا امروز ۷ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۶۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۶۸۷ نفر از آنها بستری شدند.
وی با اشاره به این که مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۲۹۶ هزار و ۲۷۳ نفر رسید، گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۳۵ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۶ هزار و ۱۴۷ نفر رسید.
لاری با بیان این که خوشبختانه تا کنون ۲۵۷ هزار و ۱۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند، افزود: ۳۹۰۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
وی همچنین گفت: تا کنون دو میلیون و ۳۸۰ هزار و ۱۲۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
سخنگوی وزارت بهداشت با بیان این که استانهای تهران، مازندران، گلستان، فارس، آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، خراسان رضوی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، لرستان و هرمزگان در وضعیت قرمز قرار دارند، افزود: همچنین استانهای آذربایجان غربی، خوزستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، زنجان، همدان، کهگیلویه و بویر احمد، مرکزی، یزد، گیلان و قم هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

دیدگاه‌ها  

#1 علی 1399-05-07 16:05
بیماریابی را افزایش دهند آموزش بیشتر کنند
ماسک اجباری شود وزارت بهداشت بیما ریابی
را رها کرده
نقل قول کردن
#2 امیر 1399-05-07 17:28
با این وضعیت خطرناک میخوان کنکور با جمعیت میلیونی هم برگزار کنن تا صدها هزار نفر مبتلا و ناقل بشن
نقل قول کردن
#3 ا.ع 1399-05-08 10:15
روزانه فقط همین مقدار تست گرفته میشه.بنده مبتلا شدم گفتن که هیچ علائمی نداری ازم تست نگرفتن تا اینکه حس بویایی رو از دست دادم بعد با هزار تاسفارش ازم تست گرفتن مبثت شد.تعداد افراد مراجعه کننده زیاده ولی تعداد کیت تشخیصی محدود.
نقل قول کردن
#4 علیرضا 1399-05-09 10:13
فقط در خرم آباد جناب آقای دکتر سرپرست که واقعا دلسوزانه و با علم و آگاهی بسیار زیاد در این زمینه روزانه نزدیک به 100 نفر تست مثبت به بیماری کرونا (کووید19) را ویزیت میکند و این آمار در هیچ جایی ثبت نمیگردد ، باید آمار دقیق رو به مردم ارائه دهند که متوجه شوند خطر چقدر به آنها نزدیک است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا