یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدير مخابرات منطقه لرستان با اعلام این خبر گفت؛ به منظور پاسخگویی به نیازهای مشترکان و ارائه خدمات در مطلوب به مشتریان همراه اول، مخابرات استان در خط مقدم پایداری ارتباطات در کنترل شیوع ویروس کرونا، فعالیت‌های توسعه شبکه ارتباطی خود را متوقف نکرده است.
به گزارش یافته، سید محمد قاسمی مدیر مخابرات منطقه لرستان در این راستا بیان کرد؛ به منظور توسعه و تقویت شبکه ارتباطی سیار و رفع مشکلات و تقویت پوشش آنتن دهی و برخورداری هم استانی‌ها از خدمات مطلوب و شبکه پرسرعت همراه اول و در راستای جلب رضایت مشترکان با همت و تلاش شبانه‌روزی کارشناسان و متخصصان مخابرات منطقه لرستان، تجهیزات فنی بر روی ۱۳ سایت پر ترافیک شهری و جاده‌ای- روستایی را نصب و راه‌اندازی نمودند.
قاسمی افزود؛ در ادامه پروژه فاز ۸ توسعه شبکه ارتباطات سیار و برنامه توسعه ارتباطات استان در سال ۹۹ طبق زمان‌بندی طی هفته گذشته ۱۳ سایت پرترافیک در شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، کوهدشت، ازنا، پل‌دختر و دوره چگنی تکنولوژی 4G نصب و راه‌اندازی گردید.
بر اساس این گزارش جهت ارتقای تکنولوژی این ۱۳ سایت همراه اول مبلغی بالغ‌بر ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت مخابرات ایران هزینه شده است.


دیدگاه‌ها  

#1 اکبر-ظ 1399-05-06 07:48
مدیر محترم مخابرات لرستان جناب اقای قاسمی بزرگوار {یکی از بهترین مدیر کل های مخابرات تاکنون} . اگر بازدیدی از بعضی از خیابانهای قاضی اباد از جمله خیابان11 داشته باشید در لحظه اول متوجه سر و صدای مردم می شوید فکر می کنید مردم در حال دعوا و کشمکش هستند اما اینگونه نیست در واقع بعلت ضعف سیگنال همراه اول مردم ناچارند برای تماس بیرون از خانه بیایند{داخل خیابان} و با صدای خیلی بلند با گوشی موبایل با طرف مقابل صحبت کنند .تا جایی که بنده بخاطر میارم از 20 سال پیش تاکنون همینطوری بوده.
نقل قول کردن
#2 میرزائی 1399-05-06 07:51
سلام آقای قاسمی ما الان نزدیک به 5 سال است در مسکن مهر فاز دوم کمالوند زندگی می کنیم بیشتر ساکنان آن منطقه فرهنگی هستند این منطقه تلفن ثابت ندارد شبکه اینترنت قطع وصل میشه با این وضعیت کرونا باید توی برای شاد برای دانش آموزان کار کنیم که مشکل خط اینتریت داریم خواهشمندیم فکری به حال مسکن مهر فاز دوم فرهنگیان کمالوند بکنید با تشکر
نقل قول کردن
#3 حمید ت 1399-05-06 16:24
بعنوان یه شهروند پیشنهاد میدهم به نمایندگان استان لرستان ،اگر خواهان پیشرفت واقعی استان لرستان هستن آقای سید محمد قاسمی را استاندار استان اعلام کنند تا در همه شهرهها و مرکز لرستان شاهد پیشرفت همه جانبه باشیم .راست و چپ معنی نداره هر آدمی که درست کار کرد و تلاشگر و متعهد و متخصص بود آنرا باید در راس مدیریت استان قرار دهیم .آقای قاسمی در مدت کوتاهی نشان داد مدیر بسیار لایقی هستند .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا