یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان آخرین خبرها از وضعیت کارخانه سیمان خرم‌آباد را اعلام کرد.
محمدرضا صفی خانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برخی اخبار در رابطه با انحلال کارخانه سیمان خرم‌آباد و معرفی آن به هیئت تسویه دولتی اظهار داشت: هنوز چیز رسمی در رابطه با بحث هیئت تسویه برای این کارخانه به ما ابلاغ نشده است.
وی عنوان کرد: رأی ورشکستگی باید اعلام شود، یکی از سهامداران شرکت تقاضایی در این رابطه داشته اما هنوز رسماً چیزی به ما ابلاغ نشده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، بیان داشت: اگر این قضیه اتفاق بی افتد، یک هیئت تصفیه توسط قوه قضائیه شکل می‌گیرد، بانک‌ها و سهامداران دعوت می‌شوند و تعیین تکلیف می‌شود.
صفی خانی، گفت: در رابطه با خبر اعلام ورشکستگی، نمی‌دانم نیت آقای خدری (رئیس کارخانه) از این قضیه چه بوده، خدا می‌داند، این را باید مدیریت کنیم که خدایی ناکرده اجحافی در حق سهامداران صورت نگیرد.
وی با تاکید بر اینکه خواهش ما از بانک سپه این بوده که این طرح را تعیین تکلیف کند افزود: متأسفانه این بانک پای کار نیامده است، عمده تسهیلات این کارخانه را بانک سپه پرداخت کرده است، این بانک هم تسهیلات ارزی و هم ریالی آن را پرداخت کرده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان تاکید کرد: وقتی بانکی تسهیلات ارزی و ریالی پرداخت می‌کند باید کارخانه را هم تعیین تکلیف کند.


آخرین خبرها از سیمان خرم‌آباد/معرفی به هیئت تسویه دولتی اعلام نشده

دیدگاه‌ها  

#1 حمید ت 1399-05-06 16:26
خدا رحمتش کنه.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا