یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی خرم‌آباد از اجرای مستمر طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان خبر داد.
سرهنگ " عباس دولتشاهی" اظهار داشت: به‌منظور ارتقاء امنیت اجتماعی، با برنامه‌ریزی‌های مستمر و به منظور برخورد قاطع با هرگونه هنجارشکنی در تیرماه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در 14 مرحله به مرحله اجراء درآمده است.
وی بیان داشت: پس از انجام کار اطلاعاتی دقیق و رصدهای صورت گرفته و استفاده از ابزار فنی چندین باند سرقت و به تعداد 151 نفر سارق شناسایی که با هماهنگی دستگاه قضایی دستگیر. پس از انجام بازجویی‌های فنی به 319 فقره انواع سرقت اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی خرم‌آباد بیان داشت: در بحث مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ 4 نفر که در سطح شهرستان اقدام به خرده‌فروشی و توزیع مواد مخدر کردند شناسایی و طی عملیات متعدد دستگیر و مقدار قابل‌توجهی انواع مواد مخدر اعم از سنتی و صنعتی از آنان کشف و همچنین 155 نفر معتاد متجاهر جمع‌آوری و تحویل کمپ‌های مجاز به‌منظور ترک اعتیاد و بازپروری شدند.
سرهنگ دولتشاهی گفت: در راستای همین طرح تعداد 650 نفر متهم تحت تعقیب مراجع قضائی نیز پس از انجام کار اطلاعاتی شناسایی و پس از دستگیری تحویل دستگاه قضایی شدند ضمن اینکه تعداد 807 دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت که برای شهروندان ایجاد مزاحمت اعم از آلودگی صوتی، حرکات نمایشی و یا به‌صورت پلاک مخدوش و یا فاقد پلاک و ... بوده توسط عوامل انتظامی توقیف و روانه پارکینگ شدند.
فرمانده انتظامی خرم‌آباد افزود: به حول و قوه الهی اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی به‌صورت مستمر و بی‌امان ادامه خواهد داشت و با تعاملات خوبی که با دستگاه قضایی برقرار است برخوردی قاطع و سخت با هنجارشکنان و افرادی که به هر نحو بخواهند مخل نظم و امنیت شوند خواهیم داشت.

توقیف کالای قاچاق 10 میلیاردی در خرم‌آباد

دیدگاه‌ها  

#1 Armin 1399-05-05 11:24
با خودروهای شیشه دودی و مات و خودروهای پارس شوتی که در شهر ویراژ میرن برخورد جدی کنید! خیلی از اینا زیر صندلی قمه و گرز و سلاح دارن! 70%راکبان موتور سیکلت های این شهر گواهینامه ندارن!!! لازم هست دوربین های مداربسته ی سطح شهر افزایش بدید
نقل قول کردن
#2 افلاک 1399-05-05 11:39
سلام خدمت اقای دولتشاهی متسفانه تو این اوضاع گرانی دزدی زیاده شده اکثرا معتادها هستند و سابقه دارهای که تو زندان بودن و به خاطر کرونا ازاد شدن و مورد دوم خواهشا افرادی که باعث وحشت یه محله میشن برخورد مناسب بشه تا دفعه دیگه تکرار نشه
نقل قول کردن
#3 میر دریکوند 1399-05-05 18:10
با سلام چرا با مواد فروشان محله ماسور کاری ندارید لطفا باهاشون برخورد کنید
نقل قول کردن
#4 جنوب شهر 1399-05-06 08:19
پرسنل گرانقدر نیروی انتظامی ضمن خسته نباشید و خدا قوت. متاسفانه بعضی تا یک لات می بینند که چاقو رو عمدا از جیبش بیرون زده روشون رو اونور میکنن و در مواجهه با یک بچه مدرسه ای که پوشش نا مناسب باشه سفت و سخت و قاطع ماشالله برخورد میکنن! اصلا قبول اون هم واجب ، ولی متاسفانه سرقت و دزدی و مزاحمت نوجوانهای عشق لاتی همه مردم رو گرفتار کرده . وقتی هم تنبیه شون میکنی اونوقت هزارتا صاحب پیدا می کنند . خواهشمند است خانواده ها قبل از گرفتاری به نوجوانان و جوانان اهمیت بیشتر بدهید.

خدایی توقع همه کارها هم از نیروی انتظامی اشتباه هست . نقش آموزش و پرورش و خانواده ها متاسفانه کمرنگ شده...
نقل قول کردن
#5 سیا 1399-05-06 13:51
.از اینور دستگیر میکنن از اونور آزاد.تمام جرایمو افرادی مرتکب میشن که طبق قانون تا الان باید یا اعدام میشدن یا حبس های طوبانی مدت میداشتن اما دارن توو جامعه راست راست میچرخن.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا