یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: پیگیر افزایش تعداد تخت‌های ICU در استان هستیم.
به گزارش یافته، سید "موسی خادمی" در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت کرونا که به ریاست روحانی برگزار شد؛ گفت: در جلسه امروز ستاد ملی مدیریت کرونا بر موضوعات مهمی مانند برگزاری مراسم عزاداری محرم در کشور با رعایت نکات بهداشتی و ایجاد محدودیت‌های لازم تأکید شد.
خادمی اظهار داشت: بر اساس تصمیم ستاد ملی، کنکور سراسری امسال با رعایت پروتکل‌ها و افزایش تعداد روزها، برگزار می‌شود.
وی آغاز فرآیند پرداخت وام به کارآفرینان و بنگاه‌های زیان‌دیده از کرونا را از دیگر مصوبات ستاد در جلسه امروز عنوان کرد.
سید موسی خادمی با اشاره به اینکه لرستان در وضعیت قرمز قرار دارد، گفت: از ابتدا تاکنون ۱۴ هزار بیمار مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده که بخش عمده‌ای از آنان بهبود پیدا کرده‌اند.
استاندار لرستان با اعلام اینکه طبق آخرین گزارشات از دانشگاه علوم پزشکی ۱۷۰ نفر دیگر به تعداد مبتلایان افزوده شده است، بیان داشت: حدود ۲۵۰ نفر در بخش‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند و تاکنون لرستان ۳۵۰ نفر مرگ بر اثر ویروس کرونا داشته است.
خادمی تصریح کرد: ظرفیت بیمارستان‌های استان ۲۴۰۰ تخت است و از این تعداد ۲۲۰۰ تخت عادی بوده که ۵۱۰ تخت آن به بیماران کرونایی اختصاص داده شده است.
 وی با بیان اینکه در حال افزایش تعداد ۱۵۰ تخت دیگر به ظرفیت بیمارستان‌های استان هستیم، تصریح کرد: امیدواریم با رعایت نکات بهداشتی مشکلی برای کمک به بیماران کرونایی نداشته باشیم زیرا در صورت وقوع شرایط بحرانی، امکانات کنونی پاسخگوی نیاز بیماران نخواهد بود.
استاندار لرستان در پایان خواستار رعایت بیش از پیش نکات بهداشتی توسط مردم شد و افزود: مجالس عروسی و ترحیم بیشترین تأثیر را در ابتلاء به کرونا دارد و طبق آخرین تحقیقات میزان احتمال ابتلا در تجمعات با افزایش چند برابری به ۸ تا ۱۲ نفر رسیده است.

دیدگاه‌ها  

#1 داریوش قاسمی 1399-05-04 21:42
سلام روز یکشنبه گذشته رادیوخرم آبادگوش میکردم آمار۳۶۱نفر بودحالا چطوری کم شده خدا می‌دونه.به اخبارشون نمیشه اعتمادکرد
نقل قول کردن
#2 علیرضا 1399-05-05 09:41
خدا شاهده فقط در قبرستان خضر خرم آباد بالای 300 نفر بعلت ابتلا به بیماری کرونا دفن شده اند . بماند دیگر قبرستانهای مانند صالحین - فلک الدین - سراب یاس - روستاهای اطراف و شهرستانهای تابعه
دلیل پنهان کاری را نمیفهمم ، ولی هر چه بیشتر در این راستا شفاف سازی شود مردم ما بیشتر به خطرات کووید 19 و همچنین کمین این ویروس بی رحم در درب خانه های مردم ، در کوچه و بازار در پارکها در مراسمات و در ادارات و.. خواهند شد و متوجه میشوند که مرگ فقط برای همسایه نیست
پس تورا بخدا رعایت کنید ، من بعنوان یک شهروند و یکی از کسانی که هم خودم هم خانواده ام مبتلا شده ان و هم عزیزی را از دست داده ایم التماس میکنم بخاطر جان خود و عزیزانتان و مردم شهر و استان رعایت کنید تا زنجیره قطع شود
نقل قول کردن
#3 افلاک 1399-05-05 11:41
هونت اباد هه ده اه سرابیاس بالا ۲۰۰ نفر کرونا گشته چرا امار الکی میدید به مردم اقای خادمی فکری به حال مردم این شهر بکنید اخبار هر شبکه که نگاه میکنی لرستان و خرم آباد قرمز هست
نقل قول کردن
#4 ا.ع 1399-05-06 02:14
در بیست روز گذشته دو تا تشیع جنازه شرکت کردم که در هر کدوم از مراسم ها حدود هزار نفر شرکت داشتن.
متاسفانه رعایت نمیشه.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا