یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس جمهور در پانزدهمین هفته از افتتاح طرح‌های مهم ملی در حوزه‌های مختلف با شعار «تدبیر و امید برای جهش تولید»، دستور آغاز سه پروژه بزرگ و ملی وزارت جهادکشاورزی را با سرمایه‌گذاری 3 هزار و 400 میلیارد تومان از طریق ویدئوکنفرانس صادر کرد.
به گزارش یافته، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر "حسن روحانی" روز پنجشنبه در مراسمی ۸۱۵ پروژه پویش ملی «جهاد برای جهش تولید» را در قالب برنامه بزرگ و کشوری «تدبیر و امید برای جهش تولید» افتتاح کرد.
در این راستا بهره‌برداری از ۸۰۹ طرح و شهرک گلخانه‌ای به مساحت ۴۷۳ هکتار در سراسر کشور، بهره‌برداری از ۵ طرح آب و خاک به مساحت ۷۳ هزار و ۵۰۰ هکتار و بهره‌برداری از ۱۶ هزار و ۸۰۰ هکتار طرح توسعه باغات دیم در اراضی شیب‌دار در سراسر کشور با دستور رئیس جمهور آغاز شد.
این ۸۱۵ پروژه با مجموع اعتبار ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اجرا و با بهره‌برداری از آنها برای ۱۰ هزار و ۳۴۰ نفر اشتغال پایدار ایجاد می‌شود.
لازم به ذکر است که ۱۵۲ هکتار مربوط به شهرستان دورود است (طرح توسعه باغات دیم در اراضی شیب‌دار و کم بازده استان لرستان) و معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، استاندار لرستان و معاونین و مسئولان محلی در مراسم بهره‌برداری از این طرح حضور دارد.



آغاز بهره‌برداری از طرح توسعه باغات دیم در اراضی شیب‌دار و کم بازده لرستان با دستور رئیس جمهور

دیدگاه‌ها  

#1 دلواپس 1399-05-02 20:45
سلام این پروژه ای که امروز در شهرستان دورود افتتاح شد سال 98 هم برای بار اول افتتاح گردید لطفا مسئولیت منابع طبیعی استان و سازمان جهاد کشاورزی توضیح دهند چند بار بایستی یک پروژه افتتاح گردد.شاید سال گذشته بازدار افتتاح کرده امسال هم آقای حسنی مقدم افتتاح نمایند .یافته عزیز لطفا به روابط عمومی سازمان سری بزنید و از زیر افتتاحیه های تکراری دیدن فرمائید. فقط چیزی که دل مادر به درد می آورد ارائه آمارهای دروغ به رئیس جمهور است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا