یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس اتحادیه تالارداران و رستوران‌داران مرکز استان لرستان گفت: تصمیم آنی برای تعطیلی تالارها واقعا چاره‌ساز نیست.
به گزارش روابط عمومی اتحادیه، ایمان میر با اشاره به بسته بودن چندماهه تالارهای پذیرایی در تمام نقاط کشور و استان لرستان و تأثیر آن در رکود اقتصادی اظهار کرد: تعطیلی تالارها باعث کشیده شدن مراسمات عروسی در سایر فضاها شده که خطر شیوع کرونا در آن فضاها بسیار بیشتر است. مراسم عروسی و سایر اجتماعات مردم زمینه درآمدزایی چندین صنف دیگر را فراهم می‌کند که این روزها به علت شیوع کرونا بسیاری از این صنوف تعطیل شده‌اند.
وی افزود: بسته بودن تالارهای پذیرایی در مراکز استان‌ و سایر شهرستان‌ها باعث شده مراسم عروسی در فضاهای خانگی و سایر فضاها برگزار شود که نمونه آن در یک روستا در محیطی بسیار کوچک یک عروسی با هزار نفر برگزار شد و این برای شیوع ویروس کرونا بسیار خطرناک‌تر است.
ریس اتحادیه تالار داران خرم‌آباد تصریح کرد: اینکه تالارها را تعطیل کنیم و بدون مطالعه این موضوع را اعلام کنیم که با تعطیلی این صنف شیوع کرونا کمتر می‌شود به نظر ما قابل‌قبول نیست.
امیدوار با اشاره به ورشکستگی بسیاری از تالارها و ضرر مالی بسیار زیاد این رسته به‌واسطه این تعطیلی‌ها٬ گفت: وام مربوط به کرونا تنها به ۲۰ درصد رسته‌های تحت پوشش این اتحادیه تعلق‌گرفته زیرا بیشتر آن‌ها شرایط دریافت تسهیلات را ندارند و یا مبلغ وام قابل جبران برای خسارت‌های آن‌ها نیست.
 وی به مسئولان استانی گفت: تقاضای ما از مدیران بخش‌های مختلف استان این است که مطالعات دقیقی روی تعطیلی‌ها انجام دهند و اگر تعطیلی‌ها واقعاً چاره‌ساز است انجام دهند و اگر نیست این را بدانند که تالارها و رستوران‌ها با رعایت بیشترین پروتکل‌های بهداشتی، مانع شیوع کرونا می‌شوند.

مطالعات دقیقی روی تعطیلی‌ تالارها و رستوران‌ها انجام شود




مطالعات دقیقی روی تعطیلی‌ تالارها و رستوران‌ها انجام شود

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا