یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد از دستگیری 4 نفر از خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر در سطح شهرستان خبر داد.
به گزاش یافته، سرهنگ "عباس دولتشاهی" داشت: در راستای مبارزه قاطع پلیس با سوداگران مرگ، مأمورین پس از انجام کار اطلاعاتی در ماه جاری موفق به شناسایی تعدادی از توزیع‌کنندگان و خرده‌فروشان مواد مخدر در سطح شهرستان شدند.
وی اظهار: پس از شناسایی‌های صورت گرفته و رصد دقیق، مأمورین با هماهنگی و اخذ مجوزهای قضایی طی 4 مرحله عملیات. موفق به دستگیری تعداد 4 نفر از خرده‌فروشان مواد مخدر در سطح محله‌ها گردیده و مقدار 2 کیلو و 849 گرم انواع مواد مخدر اعم از سنتی و صنعتی و 484 عدد انواع قرص‌های روان‌گردان کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد افزود همچنین در این راستا تعداد 146 نفر از معتادان متجاهر در سطح شهر جمع‌آوری و به‌منظور ترک اعتیاد تحویل کمپ‌های مجاز شدند وی در ادامه گفت: پلیس به مبارزه بی‌امان و قاطع خود با سوداگران مرگ ادامه خواهد داد.

مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ در خرم‌آباد

دیدگاه‌ها  

#1 جنوب شهر 1399-05-01 17:02
مثل اینه که بری در بیابان خار جمع کنی ..!
خوب تا چشم بهم بزنی دوباره پر خار شده بلکه بیشتر از قبل ..!

تا دلایل ریشه ای اون حل نشه همون مثال فوق است...
ناهنجاری های اجتماعی از هرنوعی باشه تا صورت مسئله اون رو جواب ندی مدام پاک کردنش اگر بیفایده نباشه کم فایده است.
گاهی باندهای مواد فروش رقبایی خودشون رو لو می دهند که اونها بیان جاشون رو تو بازار فروش بگیرند. یعنی خاری بجای خار کنده شده.
در رابطه با مواد باید تقاضا کم بشه ... معضلات اجتماعی هر کدوم دلایلی اصلی و فرعی دارند ...
راه حل های اونها هم معلومه و همه میدونن ولی کسی که کمر ببنده و عمل بکنه نیست متاسفانه . تنها کار مدیران امروز شعار و کارهای نمادین شده .. :sigh:
نقل قول کردن
#2 چگنی 1399-05-02 00:00
سوداگران خدانشناس موادمخدر هیچ قاعده و قانونی برای کارشان ندارند و به بچه محصل هم مواد میفروشند و آزادانه در خرم‌آباد جوانان و آینده سازان این مملکت را آلوده کردند خواهش میکنم مردم و پلیس آنها را شناسایی و مجازات سنگین کنند
نقل قول کردن
#3 رشنو 1399-05-02 02:33
با سلام و خداقوت به پرسنل محترم نیروی انتظامی لطفا به محله ماسور هم سرکشی کنید ۷۰ درصد مواد فروشان مخدر در این محله بصورت علنی مواد میفروشند لطفا باهاشون برخورد جدی کنید با تشکر
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا