یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: وضعیت معیشت مردم بسیار نگران‌کننده است.
 به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان که به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد اظهار داشت: در استان متأسفانه برای بررسی مشکلات استان جلساتی با مدیران برگزار نمی‌شود این در حالی است که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بر اساس برنامه زمان‌بندی‌شده با مدیران جلسات و گفتگوهایی داشته باشیم ولی متأسفانه شاهد این خلاء در استان هستیم.
وی افزود: اطلاع‌رسانی اقدامات انجام‌شده توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی در فضای مجازی چون رو در رو و به‌صورت پرسش و پاسخ نیست خلاء اطلاع‌رسانی اقدامات در استان وجود دارد.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه وضعیت معیشت مردم بسیار نگران کننده است عنوان کرد: آنچه مقام معظم رهبری از آن به عنوان گرانی بی‌منطق یاد می‌کنند و مردم را آزار می‌دهد در استان لرستان بسیار زیاد است بر همین اساس باید جدی‌تر به این موضوع ورود پیدا کنیم چراکه این گرانی‌ها توجیه ندارند و سبب بروز مشکلات معیشتی برای مردم شده است.
وی بیان کرد: برای مقابله با گرانی بی‌منطق در استان مدیران باید با توجه به شیوع کرونا می‌توانند از طریق ویدئو کنفرانس جلسه برگزار کنند و با انجام مصاحبه از طریق رسانه‌ها افکار عمومی را روشن کنند ولی متأسفانه خلاء اطلاع‌رسانی در استان بسیار مشاهده می‌شود.

 


روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان

دیدگاه‌ها  

#1 مرادی 1399-04-24 17:45
فقط همین نگران کننده است و تمام .پس کو اقدام ؟
نقل قول کردن
#2 Armin 1399-04-24 20:30
آقای استاندار که فرمایش کردن همه چیز عالیه! ما چقدر خوشبختیم!
نقل قول کردن
#3 حمید ت 1399-04-25 15:29
تو رو خدا یه نفر مثل آقای دهمرده برای این استان انتخاب و انتصاب کنید لااقل از این نا امیدی بیرون بیاییم و دوباره شاهد را اندازی وفعالیت پروژه ها باشیم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا