یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: برگزاری هرگونه مراسم عروسی و ترحیم در سطح استان جرمِ مشهود محسوب می‌شود.
 به گزارش یافته، سید "موسی خادمی" در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا لرستان که صبح امروز ۲۴ تیرماه برگزار شد، با تأکید بر لزوم برخورد قانونی با صاحبان مراسمات ترحیم و عروسی در سطح استان، گفت: برگزاری این‌گونه مراسمات مصداق به خطر انداختن جان مردم و جرمِ مشهود است و فرمانداران، نیروی انتظامی و دادستانی در سطح استان باید ضمن تعطیلی مراسمات ترحیم و عروسی، با صاحبان آن برخورد قانونی لازم را به عمل آورند.
 سید موسی خادمی تصریح کرد: تمام محدودیت‌های مصوب در جلسه پانزدهم تیرماه ستاد به مدت ۱۰ روز دیگر تمدید و دستگاه‌های نظارتی موظف هستند نظارت لازم را بر اجرای دقیق مصوبات داشته باشند.
 وی ادامه داد: اصناف و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باید ضمن برخورد قانونی با متخلفین، نسبت به پلمپ نمودن کافی‌نت‌ها و چاپخانه‌هایی که اعلامیه و بنر مراسم ترحیم چاپ می‌کنند اقدام نموده و با کمک نیروی انتظامی و شهرداری، بنرهای مراسمات ترحیم را از سطح شهرهای استان جمع‌آوری نمایند.
 استاندار لرستان تأکید کرد: کلیه سالن‌های آرایش و زیبایی در سطح استان از امروز تعطیل است و اصناف نظارت و اقدام لازم را در این خصوص صورت دهد.
 خادمی در پایان خاطرنشان ساخت: با توجه به شرایط ویژه استان و در صورت تداوم وضع موجود، تمهیداتی در خصوص محدودیت‌های جدید در ابتدای هفته آینده ابلاغ می‌گردد.
 
کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت بیماری کرونا لرستان

برگزاری مراسمات عروسی و ترحیم جرم مشهود است

دیدگاه‌ها  

#1 لیلا 1399-04-24 13:22
باعرض سلام والامادیشب درشهرستان دورودنزدیک خونمون عروسی بودچقدرهم جمعیت وشلوغ بودتاساعت یک نیمه شب هم شلوغ بودیکی نیومدحتی بهشون تذکربده انتظارداریم کروناروهم شکست بدیم این طورکه معلومه کروناداره ماروشکست می ده
نقل قول کردن
#2 امیر 1399-04-25 15:22
با حرف خالی فایده نداره اگه راست میگید جلوی این عروسی هارو بگیرید
نقل قول کردن
#3 رام 1399-04-25 17:42
کار بعمل برآید نه سخن...
نقل قول کردن
#4 سام 1399-04-26 12:28
باحرف زدن در جلسات تاکنون هیچ مشکلی حل نشده ، کرونا هم روش.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا