یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: استان‌های تهران، فارس، اصفهان، مازندران، همدان، زنجان، سیستان و بلوچستان، البرز و لرستان در وضعیت هشدار قرار دارند.
به گزارش یافته، دکتر سیما سادات لاری اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۱۵ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۶۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۲۹۵ مورد بستری شدند.
وی با اشاره به اینکه مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۲۴۰ هزار و ۴۳۸ نفر رسیده است، گفت: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۳ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۱۱ هزار و ۵۷۱ نفر رسید.
دکتر لاری همچنین افزود: خوشبختانه تاکنون ۲۰۱ هزار و ۳۳۰ نفر از بیماران، بهبودیافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.
وی با اعلام اینکه ۳۱۶۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند، افزود: تا کنون یک‌میلیون و ۷۹۴ هزار و ۷۲۷ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.
سخنگوی وزارت بهداشت در ادامه با بیان اینکه استان‌های خوزستان، آذربایجان غربی و شرقی، کردستان، کرمانشاه، هرمزگان، بوشهر، خراسان رضوی و ایلام در وضعیت قرمز قرار دارند، افزود: استان‌های تهران، فارس، اصفهان، مازندران، همدان، زنجان، سیستان و بلوچستان، البرز و لرستان در وضعیت هشدار قرار دارند.



لرستان در وضعیت هشدار

دیدگاه‌ها  

#1 فرهنگی 1399-04-15 21:27
تورا خدا جلو مراسمات بگیرین. کسبه حالا شغلشونه نیاز به درآمدش دارن. حالا عروسی عقب. بیفته چی میشه؟
نقل قول کردن
#2 منصوری 1399-04-16 12:28
با توجه به هشدارهای مسئولین در خصوص عدم برگزاری تجمعات ، متاسفانه در این روزهای شیوع مجدد کرونا شاهد جلسات تودیع ومعارفه مدیران استانی هستیم . امیدواریم استاندار محترم استان ونماینده محترم ولی فقیه در استان وسایر اعضا ستاد کرونا برخورد نمایند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا