یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در حکمی که از سوی وزیر جهاد کشاورزی صادر شد، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان منصوب شد.
به گزارش یافته، در حکمی از سوی کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی، اسفندیار حسنی مقدم به سمت رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان منصوب شد.
وی پژوهشگر مرکز تحقیقات و رییس بخش تحقیقات ثبت و گواهی بذر و نهال سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان و مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان را در کارنامه دارد.
عبدالرضا بازدار از 12 اسفند 1394 این سمت را بر عهده داشت که به سمت معاونت برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان جنگل‌های کشور منصوب شد.
پیش از وی نیز «مهرداد غضنفری‌امرایی» از 8 دی‌ماه 1392 تا 12 اسفند 94 رئیس سازمان جهاد و کشاورزی لرستان بود
مراسم معارفه اسفندیار حسنی مقدم رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان امروز با حضور محمدرضا طلایی معاون توسعه مدیریت و منابع و محمدرضا قدسی مشاور وزیر و مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌ها برگزار شد.

سوابق
اسفندیار حسنی مقدم اهل خرم آباد و دارای دکترای تخصصی ( رشته علوم باغبانی، گرایش فیزیولوژی و اصلاح درختان میوه،) از دانشگاه بوعلی سینا همدان است.
👈معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاوری استان لرستان
👈مشاور رئیس سازمان جهادکشاورزی استان لرستان در امور تولیدات گیاهی
👈مدیر باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان لرستان
👈مسئول بخش تحقیقات ثبت و گواهی بذر و نهال استان لرستان
👈عضوء شورای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان لرستان
👈عضو شورای علمی مرکز تحقیقات داروهای گیاهی رازی دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان
👈پژوهشگر برتر استان لرستان در سال 1398 و دریافت لوح تقدیر از استاندار
👈جوان نخبه و برگزیده در جشنواره نخبگان، برگزیدگان و مبتکرین جوان لرستان
👈مدیر گروه پژوهشی گیاهان دارویی جهاددانشگاهی واحد لرستان
👈دریافت دیپلم افتخار از معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان ملی جوانان کشور
👈دبیر اجرایی ستاد اصل 66 سازمان جهادکشاورزی استان لرستان
👈دبیر کارگروه ستاد دورکاری سازمان جهادکشاورزی استان لرستان
👈عضو کارگروه تخصصی پژوهشهای کاربردی سازمان جهادکشاورزی استان لرستان
👈عضو کمیته نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات سازمان جهادکشاورزی استان لرستان
👈عضو کمیته ارزیابی عملکرد سازمان جهادکشاورزی استان لرستان
👈عضو کمیته ارتقاء سلامت نظام اداری و مبارزه با رشوه و فساد اداری سازمان جهادکشاورزی لرستان
👈عضو کمیته هماهنگی کشت باغات دیم در اراضی شیبدار و کم بازده سازمان جهادکشاورزی استان لرستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان منصوب شد

 

 

وزارت جهاد کشاورزی سبد غذایی مردم را در شرایط سخت تحریم تامین کرده است

 معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی گفت: در شرایط سخت تحریم، مجموعه وزارت جهاد کشاورزی با سربلندی و افتخار سبد غذایی مردم را تامین کرده است.

محمدرضا طلایی در مراسم معارفه رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان با اشاره به این مطلب که در شرایط سخت تحریم هستیم ولی مجموعه وزارت جهاد کشاورزی با سربلندی و افتخار سبد غذایی مردم را تامین کرده است، تصریح کرد: این مهم با عنایت به برکات فراوان خداوند متعال، تلاش‌های ارزشمند کشاورزان، اجرای سیاست‌های درست ابلاغی و همت والای همکاران و کارشناسان در سراسر کشور محقق شده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه در دوره جدید مدیریتی وزارت جهاد کشاورزی باید توان کار و تلاش مان را دوچندان کنیم و امروز امید زیادی به بخش کشاورزی است، اظهار کرد: کشاورزان زحمتکش ثابت کرده‌اند می‌توانند روی پای خود بایستند و در استقلال اقتصادی کشور سهیم باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به سخنان وزیر جهاد کشاورزی در مجلس و توصیه‌های رئیس جمهوری به وزیر جهاد کشاورزی در اهمیت موضوع بخش کشاورزی افزود: در سالی که تعهد وزارت جهاد کشاورزی بر افزایش ۵ میلیون تنی محصولات و تولیدات کشاورزی است، باید در حوزه های مختلف از جمله آب و خاک و گلخانه ها این مهم را محقق کرده و با توجه به رویکرد وزارت جهاد کشاورزی که همان کار و تلاش است با برنامه‌ریزی‌های درست، منسجم، همت، کار و تلاش مضاعف، رفاقت و همدلی در شرایط سخت تحریم ها بتوانیم تعهدات خود را انجام داده و این مهم را محقق سازیم.

وی با بیان اینکه وظیفه وزارت جهاد کشاورزی در شرایط سخت و تحریم، تامین نهاده ها که مهمترین ابزار تولید و کار در استانها است، تاکید کرد: استان‌ها نیز باید از این ظرفیت طلایی نهایت استفاده را نمایند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به طرح یاوران تولید گفت: با توجه به نیروهای کارشناس و نیروی انسانی جوان و وجود محققین زبده و با تجربه در استان می توانیم با همگرایی در راستای افزایش تولید محصولات کشاورزی در واحد سطح قدمهای موثری برداریم.

وی تلاش در جهت اجرایی کردن تعهدات و برنامه های توسعه باغات در  اراضی شیب دار و کم بازده تاکید و با اشاره به اقدامات موثر و چشمگیر انجام شده در استان، اظهار امیدواری کرد: جهش مطلوبی در این زمینه در لرستان صورت گیرد.

وی در پایان با قدردانی از عبدالرضا بازدار، اسفندیار حسنی مقدم  را به عنوان رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی لرستان معرفی کرد.

در این مراسم، مشاور وزیر و مدیرکل امور استان های وزارت جهاد کشاورزی نیز تصریح کرد: استفاده از ظرفیت های موجود در هر استان، بهره گیری بهینه و مناسب از نیروی انسانی به عنوان یک سرمایه ارزشمند، جوانگرایی مبتنی بر تخصص و همدلی و همگرایی در همه مجموعه ها از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی است.

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1399-04-14 23:12
با آرزوی موفقیت برای دکتر حسنی مقدم
نقل قول کردن
#2 علیرضا 1399-04-15 07:37
چه خوبه که همه مدیران و معاونین دارای سابقه و از بدنه همان دستگاه باشند نه اینکه یکشبه و بدون هیچگونه رزومه و سابقه ایی و با جناح بازی و معامله های سیاسی انتصاب میشوند
نقل قول کردن
#3 مازیار 1399-04-16 05:49
یافته
تاریخ استخدام آقای حسنی مقدم کمتر از ده ساله
به نظرت افراد با سابقه تری با سنوات خدمتی ۲۵ سال و به بالا نمی بایست در اولویت برای تصدی این سمت می بودن؟
نقل قول کردن
#4 باغدار 1399-04-16 09:46
با توجه به تخصص ایشان امیدواریم نسبت به بخش باغداری استان دید بهتری داشته باشند بخصوص در مقوله شیوه های نوین ابیاری و همچنین از فرسایش زمین های کشاورزی توسط جوی های همجوار این اراضی چاره ای بیندیشند ، برای مثال بتنی کردن این جوی ها .به امید موفقیت ایشان.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا