یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون اول رئیس‌جمهور مصوبه افزایش مستمری بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی در سال ۱۳۹۹ را ابلاغ کرد.
 اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور مصوبه افزایش مستمری بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی در سال ۱۳۹۹ را ابلاغ کرد.
هیئت‌وزیران در جلسه مورخ ۱۳۹۹/۴/۱، پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر افزایش مستمری بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی در سال ۱۳۹۹ را به تصویب رساند.
به موجب مصوبه فوق، از تاریخ ۱‏‏/۱‏‏/۱۳۹۹ کلیه مستمری‌های بازنشستگی، ازکارافتادگی و مجموع مستمری بازماندگان مشمولین قانون تامین اجتماعی که تا پایان سال ۱۳۹۸ برقرار شده، به ترتیب برای دریافت‌کنندگان حداقل مستمری و سایر افرادی که به نسبت پرداخت حق بیمه برقرار شده است، به میزان (۲۶) درصد و برای سایر سطوح بالاتر از حداقل مستمری به میزان (۱۵) درصد مستمری آنان در پایان اسفند ماه سال ۱۳۹۸ به علاوه مبلغ ثابت یک (۱۴۰ر۶۶۰ر۱) ریال افزایش می یابد.

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر-ظ 1399-04-06 18:03
ابلاغ شده اما هنوز نمایندکان کارگران با مدیر تامین اجتماعی در مورد کمک هزینه مسکن و حق اولاد و عائله مندی به نتیجه نرسیدند.زمانی سازمان تامین اجتماعی بعد از شرکت نفت ثروتمندترین سازمان در ایران بود اما با سیاست های غلط نمایندگان مجلس در دوره های پیشین و ادغام این سازمان با دستور احمدی نژاد به سازمانی برشکسته تبدیل شد که حتی در دادن مستمری به بیمه شدگان خود هم عاجز است.
نقل قول کردن
#2 چگنی 1399-04-24 19:23
خدا وکیلی کارمند بازنشسته اداره راه با ماهی 2 میلیون تو این گرونی میتونه زندگی کنه؟؟؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا