یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

انتقاد نماینده ولی‌فقیه در لرستان از قیمت بالای مسکن در استان انتقاد کرد.
موقعیت لرستان نیازمند نگاه ویژه استبه گزارش یافته، نماینده ولی‌فقیه در استان از وضعیت بیکاری، نرخ بالای تورم و قیمت بالای مسکن در لرستان انتقاد و بر ضرورت رفع این معضلات از سوی مدیران تأکید کرد.
حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در شورای اداری شهرستان دلفان، لرستان خاستگاه علما، اندیشمندان، فرهیختگان، برجستگان و عرفا دانست و تصریح کرد: شهرستان دلفان پیشینه‌ای کهن در فرهنگ، علم، ادب، فقه، کلام و فلسفه دارد و بزرگانی در این شهرستان ظهور کرده‌اند که نامشان در تاریخ ثبت شده است.
وی با اشاره به حضور رزمندگان شهرستان دلفان در هشت سال دفاع مقدس و جبهه‌های نور علیه ظلمت، گفت: این شهرستان شهیدان زیادی تقدیم انقلاب کرده است و دارای جانبازان و رزمندگان زیادی است که نشان‌دهنده پایبندی منطقه دلفان به دفاع از نظام اسلامی است.
امام‌جمعه خرم‌آباد با تأکید بر ضرورت توجه به مدیریت جهادی مبتنی بر ارزش‌ها، بیان داشت: بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب، هر جایی که مدیران جهادی عمل کردند، توکل به خدا داشتند و کار انبوه با همت مضاعف و مبتنی بر علم و درایت انجام داده‌اند، موفق بوده‌اند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت رفع مشکلات اساسی و کلان استان از سوی مسئولان، افزود: در مقطعی هستیم که نیاز است همه جهادی عمل کنیم و نمایندگان مردم در مجلس، دستگاه قضائی، مدیران، ائمه جمعه و جماعات باید صدای واحدی برای رفع مشکلات اساسی استان داشته باشند.
حجت‌الاسلام شاهرخی با بیان اینکه بیکاری معضل اول لرستان محسوب می‌شود، گفت: نرخ بالای تورم و عدم رونق مطلوب کسب و کار در استان باید رفع شود و با برنامه‌ریزی مبتنی بر علم و درایت و کار انبوه و مضاعف باید این مشکلات حل شود.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه باید مدیران اعلام کنند که تا پایان سال چه میزان شغل در استان ایجاد می‌کنند، تاکید کرد: باید مشخص شود که با استفاده از مجموعه امکانات بخش خصوصی و سرمایه بانک‌ها در پایان سال به کجا می‌رسیم.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های لرستان در حوزه‌های مختلف، ادامه داد: وضعیت لرستان در زمینه بیکاری، تورم و اقتصاد، نامطلوب و غیر قابل قبول است و در چنین وضعیتی نباید مسکن و زمین گران باشد.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

دیدگاه‌ها  

#1 ایران لور 1399-04-06 08:24
آمار اجباری تورم.بیکاری.گرا نی.مسکن.فلاکت در حد واقعیت مردم لرستان نیست.ما به این وضعیت بوجود آمده اعتراض داریم.باید به لرستان توجه بیشتری کنند.
نقل قول کردن
#2 بیرانوند 1399-04-06 11:42
دکتر شاهرخی تو هر شهری اولویت استخدام با بومی و متولد اون شهر است در صورتیکه در خرم‌آباد این بند قانونی لحاظ نمیشه و بر حسب طایفه بازی و بدون آزمون اکثرا غیربومی ها استخدام شدند و جوان تحصیلکرده خرم‌آباد بیکار مانده است
نقل قول کردن
#3 مهرداد 1399-04-06 12:57
سلام بر سید بزرگوار جناب آقای دکتر شاهرخی
متاسفانه استان از لحاظ کارخانه های صنعتی و پروژه های اقتصادی از عقب افتاده ترین استانهاي کشور است و سالها به بهانه جنگ، کشاورزی و دامداری استان را از وجود پروژه های اقتصادی و صنعتی محروم کردند که نتیجه آن بیکاری وحشتناک برای جوانان استان و در پی آن اعتیاد، خودکشی، فرار نخبگان، ناامنی، و فقر و نداری بوجود آمده و چون مردم درآمدی ندارند مالکان با همین اجاره میخواهند تمام زندگی خود را بچرخانند و مستاجران هم راهی جز تسلیم ندارند و در این میان آنچه نا پیداست رحم و کمک و انصاف است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا