یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: عملکرد مجموعه اطلاع رسانی استان در بحث انتخابات و کرونا قابل قبول است.
به گزارش یافته، محمود ثمینی در جلسه ویدئو کنفرانس شورای اطلاع رسانی استان ها که عصر چهارشنبه 4 تیرماه با حضور معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ها و مدیران کل ارشاد اسلامی سراسر کشور برگزار شد؛ گفت: در این جلسه نارسایی های احتمالی در موضوع اطلاع رسانی و دلایل عدم ارتباط شورای اطلاع رسانی استان ها با کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
ثمینی اظهار داشت: مباحث مطروحه در جلسه امروز، حول محور مشکلات و موانع اطلاع رسانی بود که معاون وزیر ارشاد توضیحات و راهکارهای خود را در این زمینه ارائه کرد.
وی در ادامه تصریح کرد: موضوع اطلاع رسانی روشن و شفاف به مردم یکی از مهمترین موضوعات مورد تأکید مسئولین بود که در جلسه مطرح شد.
معاون استاندار لرستان افزود: در بازه زمانی قبل، حین و بعد از انتخابات سال گذشته مجلس شورای اسلامی، شاهد اطلاع‌رسانی شفاف، دقیق و قابل قبول رخداد های انتخاباتی توسط کمیته اطلاع رسانی انتخابات استان به مردم بودیم.
ثمینی در پایان اطلاع رسانی بیماری کرونا را نیز به موقع و اثر بخش عنوان کرد و گفت: امیدواریم با فراهم آمدن شرایط، موضوع اطلاع رسانی شفاف به مردم در بهترین حالت و شکل ممکن انجام پذیرد.

معاون استاندار: اطلاع رسانی به مردم شفاف و روشن باشد

دیدگاه‌ها  

#1 بهرامی 1399-04-05 06:52
باسلام واحترام : جناب آقای دکترثمینی . متأسفانه ماکه در بحث کرونا اطلاع رسانی صیححی از جانب متولی امر(دانشگاه علوم پزشکی ندیدیم. انشالله که از این به بعد حسب الامر جنابعالی اطلاعات صحیح بدن و مردم از خودشون بدانند .چرا که حق مردم عزیز لرستان هست که از وضعیت استان ادر خصوص کرونا اطلاع داشته باشند
نقل قول کردن
#2 الماسی 1399-04-06 10:48
چرا ساختمان استانداری 3 ساله که بلاتکلیف بحال خود رها شده است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا