یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه بروجرد شهر علما و فضلا است، تاکید کرد: نمایندگان مردم لرستان در مجلس برای جذب اعتبارات ملی برای استان تلاش کنند.
 حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امروز شنبه در شورای اداری شهرستان بروجرد که در محل حسینیه اهل بیت (ع) بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: در طول تاریخ و مبارزات حق علیه باطل انسان‌هایی بوده اند که بار امانت را به دوش کشیده اند، سردار سلیمانی و شهدای بروجرد در جبهه‌های نور علیه ظلمت افتخار آفریدند.
وی، افزود: بروجرد شهر علما و فضلا بوده و انتظار می‌رود شرایط این شهر بهتر از این باشد، در استان لرستان بیش از ۱۲ میلیارد مکعب آب وجود دارد، زمین‌های حاصلخیز، ۲۸ درصد سنگ‌های تزئینی کشور و ۳ درصد سنگ‌های تزئینی دنیا مربوط به لرستان است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان، ادامه داد: از لحاظ اقتصادی می‌توانیم رشد و تحول خوبی داشته باشیم اما باید به اصول و سیاست اقتصادی، داخلی، خارجی، فرهنگی و… امام (ره) برگردیم و آن را با بیانی که مقام معظم رهبری تشریح می‌کنند زنده کنیم.
حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه باید شعارهای اول انقلاب را زنده کنیم، تاکید کرد: فراموش نکرده ایم جوان‌ها در همان زمان در روستاها گسیل شدند و آبادانی ایجاد کردند و طعم خوش زندگی را به مناطق محروم چشاندند.
وی، گفت: شهدا ما را صدا می‌زنند البته برخی این صدا را نمی‌شنوند آنها که این صدا را می‌شنوند به گوش بقیه برسانند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان، اظهار داشت: در حال حاضر فرصت اختلاف در استان نیست به اندازه کافی در لرستان اختلاف وجود داشته است لذا به همه مسئولان تذکر داده ام باید یک صدا بشوند و برای رفع نیازهای کلان استان تلاش کنند.
حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به کمبود اعتبارات استانی برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام، ادامه داد: این اعتبارات برای پروژه‌های لرستان کافی نیست و همه نمایندگان مجلس لرستان باید تلاش کنند اعتبارات ملی را جذب کنند تا واحدهای تولیدی و کارخانجات تعطیل لرستان وارد چرخه تولید شوند.
وی، تصریح کرد: نباید نیروی مسئولان صرف اموری شود که وجود خارجی ندارد، استان از عدم توجه به برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی اقتصادی و… رنج می‌برد و برای رفع این معضل باید از چهره‌های علمی، فرهنگی و اندیشه ورز استفاده شود.

نمایندگان مردم لرستان برای جذب اعتبارات ملی تلاش کنند



دیدگاه‌ها  

#1 دیناری 1399-04-02 08:56
احسنت انصافا دکتر شاهرخی مرد بزرگی است و هرجا که شده مشکلات لرستان را به دولتمردان گوشزد کرده امیدوارم نمایندگان با اتحاد برای جذب اعتبار در مجلس بکوشند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا