یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: روزانه بین ۱۹۰ تا ۲۰۰ نفر در استان به کرونا مبتلا می‌شوند.
به گزارش یافته، سید موسی خادمی در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت کرونا به ریاست حسن روحانی با محوریت وضعیت بیماری در کشور برگزار شد، اظهار داشت: متأسفانه روند ابتلا به بیماری در استان تاکنون افزایشی بوده و روزانه بین ۱۹۰ تا ۲۰۰ نفر در استان به کرونا مبتلا می‌شوند.
خادمی با اشاره به اینکه هر چند در روزهای اخیر شاهد ثبات در تعداد آمار مبتلایان بوده‌ایم، اظهار داشت: افزایش مبتلایان، لزوم رعایت بیش از پیش نکات بهداشتی توسط مردم را ضرورت می‌بخشد.
وی تصریح کرد: در شرایط کنونی پیگیری فعالیت‌های روزمره و کسب و کار صرفاً با رعایت نکات بهداشتی مانند استفاده از ماسک میسر می‌گردد.
استاندار لرستان کاهش قیمت ماسک از هفته پیش تاکنون را اقدامی تسهیل گرانه در زمینه پیشگیری از بیماری عنوان کرد و افزود: بر اساس مصوبه ستاد استانی مدیریت کرونا مقرر گردید ماسک با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب در بازار توزیع شود که پیگیر کاهش قیمت این کالا در هفته آتی نیز هستیم تا با استفاده مردم از ماسک احتمال خطر کاهش یابد.
خادمی در ادامه با اشاره به مصوبات جلسه امروز خاطرنشان کرد: با تصویب ستاد ملی مدیریت کرونا از این پس محدودیت‌ها به‌صورت شهرستانی، با در نظر گرفتن شرایط و بدون تأثیرپذیری در کل استان اعمال می‌شود.
وی گفت: هر گونه اعمال محدودیت با پیشنهاد استان‌ها و با طرح در کمیته‌ای متشکل از وزیر کشور، وزیر بهداشت و تأیید رئیس‌جمهور میسر خواهد بود.
استاندار لرستان در پایان بیان کرد: آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس و دانشگاه‌ها از دیگر مصوبات جلسه بود که مقرر شد ضمن لغو تعطیلی پنجشنبه‌ها، بسته به شرایط استان‌ها از اول تا ۱۵ شهریور مدارس بازگشایی شوند و در دانشگاه‌ها نیز به همین ترتیب کلاس‌ها زودتر آغازشده تا در صورت بروز مشکل در پائیز و زمستان، دانشجویان به لحاظ آموزش متضرر نشوند.

ابتلاء روزانه 200 نفر به ویروس کرونا در لرستان

دیدگاه‌ها  

#1 جمشید 1399-03-31 14:40
تبریک به شما و مسولین محترم
نقل قول کردن
#2 مهدی 1399-03-31 15:08
خسته نباشید!!.....
نقل قول کردن
#3 ساواش 1399-03-31 15:50
ماسک خیلی ارزان شده اما مردم متاسفانه استفاده نمی کنن!!! اما آقای استاندار الکل کماکان قیمت بسیار بالایی داره!!!!! قیمت الکل چرا با وجود کاهش مصرف کاهش پیدا نمی کنه؟؟؟ این دم و دستگاه شما قصد نظارت نداره؟؟؟؟
نقل قول کردن
#4 ایرج 1399-03-31 16:06
کاهش قیمت ماسک....؟؟؟؟
واقعا" تاسف.....
نقل قول کردن
#5 Armin 1399-03-31 17:54
تو لرستان ما باید مثل پلیس هند با افرادی که رعایت نمی کنن با اون روش برخورد کنن :lol:
نقل قول کردن
#6 رضا 1399-03-31 21:10
اقای خادمی
حالا بااین امار بازم میخواید با این فرمون برید جلو
نقل قول کردن
#7 نقل قول ا 1399-03-31 21:42
باسلام ضمن تشکراز بیانات صادقانه استاندار محتر م لرستان در خصوص اعلام تعداد افرادمبتلای به کرونا روزانه در استان لرستان لازم به ذکر است تاکنون 30 نفر از افراد متقاضی پست ریاست سازمان جهاد کشاورزی برای مصاحبه رفته اند تهران بعضی از آنها به تعداد زیاد مراجعه کرده اند وزارت جهاددرتهران لذا خواهشند است جهت جلوگیری از گرفتن دوستان و همکارانم به کرونا مستدعی است دستور فرمایید متقاضی های ریاست سازمان جهاد کشاورزی را تعیین تکلیف کنید ضمنا"جهادگران صدیق وپر تلاش از یاد نبریدباتشکر
نقل قول کردن
#8 علی 1399-04-01 11:55
باسلام . لطفا" میشه نظارت بفرمائید بر قیمت الکل . خیلی گران شده . ما بدبختیم پول نداریم شیشه ای 60 تا 70 هزار تومان بخریم . الکل سازی مال خود استان لرستان است .
نقل قول کردن
#9 فرهنگی 1399-04-01 13:09
آقای استاندار همه چی عادی شده آخرهفته هاسری به آرامستانها بزنید مراسما ببینید چقدر شلوغ چه انتظاریه کرونا کم بشه عروسیها شلوغ.
نقل قول کردن
#10 مشکوک به کرونا 1399-04-02 07:23
آقای استاندار بنده۲۶خرداد تست کرونا انجام دادم
ولی الان که ۲تیرماه شده هنوز جواب نگرفتم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا