یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: مسوولان باید صدای جوانان را شنیده و به مطالبات آن‌ها پاسخ دهند.
موقعیت لرستان نیازمند نگاه ویژه استبه گزارش یافته، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در پیام روز جمعه اظهار داشت: مقام معظم رهبری با وجود وظایف سخت، دشوار و متراکم و دشمنان بسیار بازهم جوانان را مورد تأکید قرار می‌دهد.
وی اظهار داشت: بنده نیز همین شیوه را به تبعیت از مقتدای خویش، مقام معظم رهبری انجام داده‌ام و انجام خواهم داد بنابراین جا دارد که مقامات اجرایی، قضایی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به این شیوه عمل کنند.
نماینده ولی‌فقیه در استان تأکید کرد: فعالیت‌های انجام‌شده مسوولان به مردم اطلاع داده شود و عملکرد خود را شفاف بیان کنند همچنین باید به شبهاتی که وجود دارد پاسخ دهند.
وی گفت: مطالبه‌گر با اما و اگر و شاید سخن نگوید و بر مطالبه خود اشراف کامل داشته باشد همچنین فضای مطالبه گری همراه با اخلاق‌مداری و به دور از جنجال و هیاهو باشد و گفتمانی برای رشد و ترقی شود.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین شاهرخی افزود: شخص مسوول از سوال و مطالبه‌گری استقبال کند و هراسی نداشته باشد.

دیدگاه‌ها  

#1 سیاوش 1399-03-30 21:52
تمام سوال و مطالبه مردم خرم آباد و لرستان این است که آمار فلاکت دولت بر این منطقه تحمیلی است و ما باید به کی اعتراض کنیم.تمام سرمایه گذاریها و کارخانجات و ایجاد ثروت برای خارج شهرهای لرنشین است؟ چرا.........
نقل قول کردن
#2 رضا-س 1399-03-31 15:30
مردم چیز زیادی نمی خواهند . کار .کار .کار
نقل قول کردن
#3 مهری 1399-04-01 00:57
با سلام خدمت نماینده محترم ولی فقیه ما کارگر شهرداری هستیم چند ماهه حقوق نگرفتیم و پول بیمه رو به حساب نریختن مشکل داریم بچه مریض داریم بخدا پیش خانواده شرمنده ایم کسی دیگه اقلام بهمون قرضی نمیده به شام شب محتاجیم لطفا کاری بکنید به دادمون برسید
نقل قول کردن
#4 منم مطالبه دارم 1399-04-01 04:57
مطالبه ی من اینه که هیچکسی نمیتونه فقر و فلاکت و بدبختی رو از این استان دور کنه.حداقل ماسک استاندارد و سالم و ارزان در اختیار مردم قرار بدین تاشاید از این بیماری تنفسی لعنتی جون سالم به در ببریم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا