یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی گفت: حال در اوج فلاکت و نابسامانی می‌گویند کفگیر به ته دیگ خورده است!
به گزارش یافته، مرتضی محمودوند نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مراسم افتتاحیه دفتر ارتباط مردمی خود در خرم‌آباد اظهار داشت: نماینده دولت می‌گوید کفگیر به ته دیگ خورده است و از ما انتظار بودجه نداشته باشید.
وی با بیان این که سوال مردم لرستان این است که چرا زمانی هم که دولت متمول و ثروتمند بود اتفاق مثبتی برای لرستان نیفتاد؟ آ ادامه داد: این نقد نه فقط به همین دولت بلکه به دولت‌های قبل نیز وارد است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: زمانی که ثروت افسانه‌ای در دستان دولت‌ها بود هیچ کاری انجام ندادند، نتیجه آن شد که مقام اول فلاکت به لرستان رسید و الان نیز می‌گویند کفگیر به ته دیگ خورده است.
محمودوند افزود: اجحاف و ستم دولت‌ها در حق مردم لرستان سبب شده است که امروز بنده در مقابل جوانان شهر و دیارم که با بیکاری، فقر و فلاکت دست و پنجه نرم می‌کنند شرمسار باشم.
نماینده مردم شریف خرم‌آباد و چگنی با بیان اینکه در گرفتن حق مردم هیچ ملاحظه‌ای نخواهم داشت عنوان کرد: با احدی رودربایستی ندارم و هر آنچه که لازم باشد از زبان بنده به عنوان نماینده مردم گران‌قدر گفته شود، ان شاالله شجاعانه گفته خواهد شد.
وی خطاب به مسئولان اظهار داشت: هم اکنون نیز کاری فوق‌العاده از شما نمی‌خواهیم، خداوند همه‌چیز به لرستان داده است، منابع طبیعی و آب که رکن رکین توسعه است. از ۱۰ سال پیش گفته‌ایم که ما حق آبه خود را می‌خواهیم، فقط حق طبیعی و خدادادی ما را به تاراج نبرید.
 محمودوند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دفتر ارتباط مردمی در طول چهار سال آتی با بهره‌گیری از کارشناسان متعهد و متخصص خدمتگزار مردم عزیز خواهد بود تأکید کرد: خواسته‌های مردم عزیز را تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد و کلیه مسئولان موظف به همکاری با این دفتر هستند و ضرورت دارد در اسرع وقت به نامه‌های ارسالی از جانب این دفتر پاسخ دهند و مجدانه پیگیر دغدغه‌های مردم باشند.
وی همچنین با اشاره به نقش بی‌بدیل بانوان در جامعه تصریح کرد: در راستای پیگیری مطالبات مادران و خواهران گران‌مایه، بخش بانوان دفتر را نیز راه‌اندازی کردیم تا این عزیزان بتوانند به‌راحتی با دفتر ارتباط بگیرند.

 

دیدگاه‌ها  

#1 علی 1399-03-30 12:12
حرفهایتان صحیح اما شما نماینده خرم آباد هستید
نه استان لرستان. بنده به عنوان یک جوان خرم آبادی
قصد کار در یکی از شهرهای شرقی استان را داشتم
که سالها پدرم در آن اداره کار کرده بود اما مردم
اون شهر گفتن چون شما خرم آبادی هستید نباید
اینجا کار کنید.
تمام بودجه استان به سمت شهرهای شرقی سرآزیر
می‌شود وشهرهای غربی ومرکز استان هیچ.
جناب آقای محمودوند شما نماینده خرم آباد هستید
نه جای دیگری.
یافته عزیز راوی حرفهای مردم باش.
نقل قول کردن
#2 جمشید 1399-03-30 12:19
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی
ان شالله که حرف و عمل شما یکی باشه
دیگه شما و همکاران این دوره و گذشته و مسولین لرستان بهتر خبر دارن چه ظلمی به لرستان شده و میشه
متحدباشین باهم که بیشتر مورد لطف قرار نگیره لرستان
ان شالله
نقل قول کردن
#3 ساکی 1399-03-30 12:31
استان ما الان باید با گماردن کارشناسان بومی و غیر بومی متعهد اقدام به طرح های مطالعهاتی در باب بهره برداری با علم روز از منابع اب همچنین اجرای طرح هایی بعد از مطالعات علمی جهت کاهش خسارت ناشی از سیلاب های سطح استان همانند اجرای سد ها، سیل بندها، طرح های ابخیزداری، اجرای درختکاری ملی و استانی
نقل قول کردن
#4 رضا 1399-03-30 13:18
رحمت به شیرمادرت .
نقل قول کردن
#5 لرستان 1399-03-30 13:47
به نقل از علی:
حرفهایتان صحیح اما شما نماینده خرم آباد هستید
نه استان لرستان. بنده به عنوان یک جوان خرم آبادی
قصد کار در یکی از شهرهای شرقی استان را داشتم
که سالها پدرم در آن اداره کار کرده بود اما مردم
اون شهر گفتن چون شما خرم آبادی هستید نباید
اینجا کار کنید.
تمام بودجه استان به سمت شهرهای شرقی سرآزیر
می‌شود وشهرهای غربی ومرکز استان هیچ.
جناب آقای محمودوند شما نماینده خرم آباد هستید
نه جای دیگری.
یافته عزیز راوی حرفهای مردم باش.

حرف کاملا درستی است.مرکز استان پر شده از شهرهای اطراف در رده های مختلف اداری و مدیریتی مشغول هستن ولی خدا به داد خرم ابادی برسه که بخواد تو یکی از شهرستانهای استان مشغول کار بشه.انصاف چیز خوبیه به خدا
نقل قول کردن
#6 محسن 1399-03-30 13:56
امیداوریم ایشون محکم روی این حرفاشون بمونن و بعد از سالها نماینده ای در سطح ملی داشته باشیم
نقل قول کردن
#7 ارش 1399-03-30 14:08
بنظر بنده كل نماينده هاي لرستان در اين دوره اگر تنها موفق به گرفتن حق ابه لرستان بشوند( كه بعيد ميدونم همه سر هم قدرت گرفتن اين حق مسلم رو داشته باشند ) ما از اونا راضي هستيم
ديگه اشتغال. رفع محروميت ..... پيشكش
نقل قول کردن
#8 حمید ت 1399-03-30 14:39
تو رو خدا مدیریت جدید و تازه نفس برای استانداری لرستان تعیین کنید.پروژهای خرم آباد بیشترشون تعطیل شدن .مقصر رتبه یک شاخص فلاکت این استان کیست؟نماینده محترم شهرم از شما میخوام مثل نماینده بروجرد فعال باشید.حاج عباس با اینکه اوضاع بودجه خوب نبود ولی پروژه های مهم بروجرد رو به بهره برداری رسوند .
نقل قول کردن
#9 حمید ت 1399-03-30 14:43
به نقل از علی:
حرفهایتان صحیح اما شما نماینده خرم آباد هستید
نه استان لرستان. بنده به عنوان یک جوان خرم آبادی
قصد کار در یکی از شهرهای شرقی استان را داشتم
که سالها پدرم در آن اداره کار کرده بود اما مردم
اون شهر گفتن چون شما خرم آبادی هستید نباید
اینجا کار کنید.
تمام بودجه استان به سمت شهرهای شرقی سرآزیر
می‌شود وشهرهای غربی ومرکز استان هیچ.
جناب آقای محمودوند شما نماینده خرم آباد هستید
نه جای دیگری.
یافته عزیز راوی حرفهای مردم باش.

حرفاتون درسته .همه از هر جای این استان میان میشن کارمند ادارات خرم آبادولی وقتی یکی از ما میره شهرشون میگن فقط بومی میپذیریم .بودجه ها هم دوباره رفته به اون سمت.
نقل قول کردن
#10 همشهری 1399-03-30 14:51
لطفا مدیران ...غیر بومی استانمان را به دیار خویش بازگردانید. و این همه هزینه برای اسکان خود و خانواده شان را به مردم فلاکت زده استانمان واگذار نمایید. وقت رفتن مدیران غیر بومی فرا رسیده است . البته به کمک محمودوند پهلوان
نقل قول کردن
#11 بسیج فعال 1399-03-30 15:06
بسم الله.
شما درستش کن.
۴ سال دیگه شما هم مدیونی این مردم رو اضافه نکن به خودت.
نقل قول کردن
#12 Armin 1399-03-30 16:21
به نقل از بسیج فعال:
بسم الله.
شما درستش کن.
۴ سال دیگه شما هم مدیونی این مردم رو اضافه نکن به خودت.

جناب بسیجی فعال 8سال احمدی نژاد که نفت 120دلار بود چرا اینقدر مطالبه گر نبودی؟؟؟ چرا هیچ فشاری هم قناش های شما به قبلی ها نیاورد؟ محمودوند و ویسکرمی اول باید کم کاری های اون قبلی جبران کنن اونم با این دولت خسیس ! مطالبه گری خوبه اما قبلش انتخاب های اشتباه گذشته خودتون که امثال به یاد بیارید!
نقل قول کردن
#13 Armin 1399-03-30 16:23
به نقل از همشهری:
لطفا مدیران ...غیر بومی استانمان را به دیار خویش بازگردانید. و این همه هزینه برای اسکان خود و خانواده شان را به مردم فلاکت زده استانمان واگذار نمایید. وقت رفتن مدیران غیر بومی فرا رسیده است . البته به کمک محمودوند پهلوان

وقتش امثال سعید شاهرخی و آریایی به لرستان برگردن
نقل قول کردن
#14 لرستانی 1399-03-30 17:58
با سلام. جناب آقای دکتر محمودوند. لطفا به وضعیت ضعیف و غیرقابل قبول مدیریت میراث فرهنگی لرستان ورود نمایید. بخش گردشگری نقش مهمی در توسعه استان دارد. ولی مدیریت کنونی آن بسیار اسف بار
نقل قول کردن
#15 علی 1399-03-30 20:56
امیدواریم لرستان بعدا سالها شاهد نماینده ای شجاع باشه حق این مردم نجیب رو بگیره.از این شرایط محرومیت نجات پیدا کنیم. آقای محمود وند مردانه پای قول و قراری که با مردم گذاشتی بمان
نقل قول کردن
#16 فردین 1399-03-30 21:14
این چه حرفی؟ما الان در اداره خودمان باید همه بومی باشند ۵نفر از خرم اباد مشغول کارند خود را بومی جای دادند در جواب علی
نقل قول کردن
#17 حبیب 1399-03-30 21:26
آقای محمودوند ساختمان اضافه شده به هتل صخره ای خرم اباد اصلا پیشرفت فیزیکی ندارند بیست وپنج سال واین طور ونمای شهر خرم آباد خراب کاملا خراب کرده است
نقل قول کردن
#18 رضا حسنوند 1399-03-30 22:28
استان لرستان یه مدیر مجرب و کاردان و سالم و باسابقه و کارآمد و بومی بنام جناب آقای دکتر فردی بیرانوند به دردش میخوره
نقل قول کردن
#19 علی 1399-03-30 22:32
به نقل از لرستان:
به نقل از علی:
حرفهایتان صحیح اما شما نماینده خرم آباد هستید
نه استان لرستان. بنده به عنوان یک جوان خرم آبادی
قصد کار در یکی از شهرهای شرقی استان را داشتم
که سالها پدرم در آن اداره کار کرده بود اما مردم
اون شهر گفتن چون شما خرم آبادی هستید نباید
اینجا کار کنید.
تمام بودجه استان به سمت شهرهای شرقی سرآزیر
می‌شود وشهرهای غربی ومرکز استان هیچ.
جناب آقای محمودوند شما نماینده خرم آباد هستید
نه جای دیگری.
یافته عزیز راوی حرفهای مردم باش.

حرف کاملا درستی است.مرکز استان پر شده از شهرهای اطراف در رده های مختلف اداری و مدیریتی مشغول هستن ولی خدا به داد خرم ابادی برسه که بخواد تو یکی از شهرستانهای استان مشغول کار بشه.انصاف چیز خوبیه به خدا

ممنونم از اینکه حرف بنده رو تایید کردید.
نقل قول کردن
#20 ایران لور 1399-03-30 22:42
دِی دِی . صدایی آخر از لرستان بلند شد. چه عجب! مصلحت کشور ،تحریم ها،پول نیست،همش دروغه چرا برای خط متروها پول هست.برای اصفهان.مشهد.شیر از.قم.کرج.حتی تبریزوکرمانشاه و... پول هست ولی برای خرم آباد ولرستان نیست؟
نقل قول کردن
#21 امید ق 1399-03-30 23:35
سه بار تمام مدارک گذاشتم پتروشیمی تا مثلا ببرنم سر کار سه بار مدارکم مفقود شدمگه حق ما نیست تو شهر خودمون مرتبط با رشته درسی اشتغال ایجاد تا به استان ها همجوار و شهره ها مجبور نباشیم با سر خوردگی کار کنیم بنده با بچه معلول،بیکار،مست اجر باید چکار کنم دیگه به کی رو بزنم تا شرمنده زن و بچه م نشم آخه این انصافه !
نقل قول کردن
#22 شمس 1399-03-30 23:40
مادیگه خسته شدیم از این همه فقروبدبختی من ۲۷سالمه کل عمرمو صرف درسخوندن کردم الان باندرک دکتری باید بشینم ته خونه بزنم بر سر...
نقل قول کردن
#23 طاها 1399-03-30 23:45
لازم نکرده بیای جلوی ماها مردم استانی ک خودمون میدونیم تو چه فلاکتی هستیم حرف بزنی. اینا رو باید تو مجلس بگی و ب گوش دولت برسونی.
نقل قول کردن
#24 علی 1399-03-30 23:51
نماینده کارش قانونگذاری و
نظارت برجرای قانون است نه اخذبودجه .الان وضعیت تمام کشورهای جهان بخاطربیماری ازلحاظ بودجه ضعیفه بنابراین نبایداز دولت ونمایندگان انتظار بیجا داشت.
نقل قول کردن
#25 شاهرخ 1399-03-30 23:54
به نام خدا.امیدوارم شهر خرم آباد به حقش برسه.اما مردم عزیز خرم آبادهمه ی شهرهای استان درگیر فقر و بیکاری جوانان هستش.دورود لرستان شاید از نظر فلاکت رتبه ی نخست رو کسب کنه.
نقل قول کردن
#26 ا بهزادنیا 1399-03-31 00:18
سلام. خداکنه مثل نمایندگان پیشین فقط حرف نباشه. مردم مردم مردم عمل را ببینند. (خدا پشت و پناه تمام خدمتگذاران مردم (لرستان) وهمچنین شما
نقل قول کردن
#27 ایرانی اصیل 1399-03-31 00:36
برادر از همین الان داره فرافکنی میکنه و از زیر بار مسولیت شانه خالی میکنه و میگه من اگ نتونستم کاری بکنم چون گفتن بودجه ب ته دیگ خورده!چرا فقط برا این استان ته دیگه برا تبریز و اصفهان سر دیگه!
نقل قول کردن
#28 امیررضا بیرانوند 1399-03-31 00:57
از نظر من لرستان از فقر پر شده
نقل قول کردن
#29 بهمن 1399-03-31 01:05
همش شعاره
نقل قول کردن
#30 بنده خدا 1399-03-31 01:06
برخی از نماینده های اسبق نیروهایی را بدون هیچ آموزشی وارد اداره ای کرد که الان از حق اضافه کاری نیروهای قدیمی برای حقوق جدیدها کم میشود که مشکلات معیشتی برایشان ایجاد شده، کاش بجای این کار و پر کردن ادارات اشتغالزایی واقعی و تولید تلاش میشد
نقل قول کردن
#31 ستاره 1399-03-31 01:06
جناب محمودوند اول اینکه جای این حرفها تو مجلس هست نه پیش ما دوم اینکه 4سال آینده همدیگه رو میبینم شما هم مثل بقیه بخصوص ... سوم دامپروری استان لرستان داره نابود میشه
نقل قول کردن
#32 فرزاد 1399-03-31 01:14
با سلام خدمت نماینده عزیز شهر و دیار خوبمان خرم آباد۴ساله برای کار در پترو شیمی ثبت نام کردم هر چند مدرک قابل قبولی برای کار در کارخانه جات صنعتی دارم ولی به کارگری ساده هم راضی بودم سفته هم دارم ولی دریغ از یک پیام الان هم به لطف خدا در شهر قم مشغول کارگری میباشم شمارو به خدا مثل بقیه حرف نزنید عمل کنید شاید جوانان دیگری مثل بنده حقیر اگرهم کارگری ساده حد اقل در شهر خودمان انجام دهیم
نقل قول کردن
#33 ناهید 1399-03-31 01:21
آقای محمودوند و ویس کرمی خرم آباد و دریابید به معنی واقعی کلمه در فلاکت به سر میبره، فقر، بیکاری دست به دست هم دادن تا لرستان از این نظر رتبه اول و داشته باشه. نمیدونم پدر کشتگی مسئولین با استان لرستان چیه واقعا؟ تمام جونای این استان در ناامیدی کامل به سر میبرن چرا باید با بالاترین مدرک بیکار باشیم، بخدا وقتش رسیده که کاری بکنید
نقل قول کردن
#34 محیا 1399-03-31 01:22
آقای محمودوند حالا اول راهی، چرا فرا فکنی میکنی،کفگیر به ته دیگ رو از هیچ دولتمردی نشنیدیم،با این حرفتون حس ناتوانی رو به ما القاء نفرماييد. ما خیلی امیدوار بهتوانمندی شماییم
نقل قول کردن
#35 علی بیرانوند 1399-03-31 01:24
جناب آقای محمودوند کفگیر به ته دیگ خوردن رو آدمهای بیسواد هم تو این مملکت به راست یا دروغ حس کردن شما هم هزینه میلیاردی کردی رفتی مجلس این خبر رو برای ما بیاری پس اگه نمی‌دونستی اینطور بهتر میگن واقعا متاسفم . والسلام
نقل قول کردن
#36 ماهان خان 1399-03-31 01:34
تنها راه حل کشور در شرایط کنونی عزیزان هم استانی اینست که هزینه ها ودر امدهای هر شهر واستان در همان محل مربوط هزینه شود هم مردم رغبت بیشتری در احداث کارگاه ها وکارخانه میکنند هم اینکه سرمایه استانی به جیب چند شهر واستان مفت خور نمیرود بنده پانزده سال است که از لرستان مهاجرت کرده وبه تهران آمده ام هزینه یک خط مترو تهران برابر است با آبادی لرستان عزیز چرا ما ومردم ما کار کنند وعایدات در شهری دیگر هزینه شود مالیات عوارض گمرکات محصولات وحتی یارانه های هر فرد رو میتوان در استان خودش وبرای خودش هزینه کرد برای رفاه وآبادانی شهر واستانش مبلغ درآمد هزینه لرستان برای کشور حداقل بالغ بر یک میلیارد دلار است ولی هزینه بودجه برای لرستان کم تر از ۳۰۰ میلیون دلار نتیجه میشود این والبته شل بودن مسئولین و بی کفایتی انها را هم مد نظر داشته باشید زمانی که بودجه سالانه اضافه می امد ومازاد برگشت داده میشد به خزانه
نقل قول کردن
#37 اروین 1399-03-31 01:38
همون طوری که به شما تک رای دادم مطمئن بودم روزی از زبان شمل بزرگوار این حرفها رو خواهم شنید .استوار باش شیر مرد ما حامی شما هستیم
نقل قول کردن
#38 رجبی 1399-03-31 01:40
بانام خدا:بنده به نوبه خودم وبه نمایندگی از جمع دوستان جوان ودارای مدرک دانشگاهی و بیکار از شما مسئول محترم و درخواست ساماندهی ادارات با مدیریت نیروهای بومی استان که دلسوز متعهد و مجرب وکار آمد هستند رو داریم
یک مدیر غیربومی هیچ وقت در مردم منطقه واستان را از نزدیک لمس وحس نکرده بهتر است در دیار خود خدمت کند نه اینکه بیان لرستان تجربه کسب کنن
مکه لرستان ادارات مدیریتش به صورت پایلوت هست واسه افراد غیر بومی
نقل قول کردن
#39 درمانده از همه جا 1399-03-31 01:45
سلام. واقعا گناه من چی هست؟ که تو لرستان زندگی میکنم. کل عمرم رفت و درس خوندم الان
با مدرک ارشد از دانشگاه دولتی بیکارم. با اینکه دختر بودم رفتم شهر غریب کار ولی چون بومی نبودم و از خودشون نگذاشتن. چرا من با مدرک منابع طبیعی تو استان که همش منابع طبیعی هست باید بیکار باشم؟؟؟ چرا هزاران جوان مستعد امثال من باید تو سن جوونی با مدرک بالا بیکار در کنج خانه فقط منتظر گذر زمان باشن و بیماری روحی بگیرن؟من الان گوشی ساده شکسته دارم نمیتونم واقعا گوشی بگیرم. واقعا به جرم کدامین گناه؟؟خدایا فرجی برای استان محروم و مردم مظلوم و درماندش!!!
نقل قول کردن
#40 سینا 1399-03-31 01:58
خدا کمکت کنه پهلوان محمودوند ،شیر مرد زاگرس ،
نقل قول کردن
#41 لرستانی 1399-03-31 02:10
ضمن سلام و عرض ادب محضردکترمحمودوو دکترویسکرمی فقط اگر شرکت های پارسیلون و ماشین سازی وپوست چرم و شرکت بزرگی همچون پارسیلون که ساختمانهایشان پابرجاست فقط تجهیزات کارمیخواهندلحاض کنید اون یک در صد از معدن سنگ چگنی که شبانه روز استخراج میشود ضمن اینکه طبیعت لرستان از بین رفته گرفته شود بخدا مشکل بیکاری جوانان لرستان حل میشه فقط وفقط می‌شود
نقل قول کردن
#42 ناشناس 1399-03-31 02:15
به نقل از علی:
حرفهایتان صحیح اما شما نماینده خرم آباد هستید
نه استان لرستان. بنده به عنوان یک جوان خرم آبادی
قصد کار در یکی از شهرهای شرقی استان را داشتم
که سالها پدرم در آن اداره کار کرده بود اما مردم
اون شهر گفتن چون شما خرم آبادی هستید نباید
اینجا کار کنید.
تمام بودجه استان به سمت شهرهای شرقی سرآزیر
می‌شود وشهرهای غربی ومرکز استان هیچ.
جناب آقای محمودوند شما نماینده خرم آباد هستید
نه جای دیگری.
یافته عزیز راوی حرفهای مردم باش.

حالا خوبه پدر اونجا مشغول بوده خودتو راه ندادن ناراحت شدی
نقل قول کردن
#43 علی 1399-03-31 06:18
درود بر شما آقای محمودوندلطفن فرصتهای شغلی خرم آباد را به خود مردم خرم آباد اختصاص دهید
نقل قول کردن
#44 علی مقدم 1399-03-31 06:20
لطفن کارهای شهر خرم آباد مال مردم این شهر هست ولی متاسفانه دست مردم شهرهای اطراف است که خرم آباد را اشغال کردند
نقل قول کردن
#45 اکبر-ظ 1399-03-31 07:42
درود بر جناب محمودوند.زمانیک ه وضعیت بودجه مملکت در حد عالی بود به لرستان بخصوص خرم اباد توجهی نشد الان که دولت به گدایی افتاده و به التماس از صندوقهای بین المللی درخواست وام میکند انتظاری هم نیست . لااقل حالا که کفگیر به ته رسیده انصاف را رعایت کنند اگه بودجه کمه برای همه می بایست یکسان باشد .دولت اعلام کرده تا یکسال باقی مانده از دولت تدبیر و امید 5 پروژه ریلی و صدها طرح عمرانی در کشور به بهره برداری میرسد اما بازم نام لرستان و خرم اباد در این طرحها نیست.مردم لرستان در زمان جمهوری اسلامی انتظار عدالت را دارند نه محرومیت بیشتر.
نقل قول کردن
#46 علیرضا 1399-03-31 07:58
حاج مرتضی تا داد و بی داد و قار و قر نکی د او بهارستان هیچ بها وت نمین ، تا میتونی سی مردم شهر و استانت حلق خوته بییر ف داد بزه ، هوار کو ، مطالبه گر با
نقل قول کردن
#47 آنتی دروغگو 1399-03-31 08:27
.جوانان لرستان بدبخت تر از سالهای قبل شده اند!!!...غرق در بیکاری و فساد و اعتیاد!!!...آنه ایی هم که مثل من مجبور به مهاجرت شده اند با هزاران بدبختی و مشکل برای به دست آوردن لقمه نانی در حال سگدوزدن هستند!!!...
نقل قول کردن
#48 سینا 1399-03-31 08:56
جناب محمودوندشحاع همینی که بفکرمردمی خداهم کمکت میکنه تاحق مظلوم راازظالمان بگیری
نقل قول کردن
#49 ابراهیم 1399-03-31 10:11
تازمانی که تختلاف بین بزرگان استان ومسولین این وضعیت باقیست،
نقل قول کردن
#50 هدیه 1399-03-31 10:32
آقای محمودوند تا حالا هر چی نماینده رفته مجلس همه از هم کم کارتر بودن بعدم گفتن دولت .در اینکه دولت ما هیچ کاری نکرده و نمیکنه اما لطفا اگه نمیتونید کاری کنید خودتون کنار برید که بعداً یادتون رو به بدی نکنیم
نقل قول کردن
#51 بسیج فعال 1399-03-31 10:38
به نقل از Armin:
[quote name="بسیج فعال"]بسم الله.
شما درستش کن.
۴ سال دیگه شما هم مدیونی این مردم رو اضافه نکن به خودت.

جناب بسیجی فعال 8سال احمدی نژاد که نفت 120دلار بود چرا اینقدر مطالبه گر نبودی؟؟؟ چرا هیچ فشاری هم قناش های شما به قبلی ها نیاورد؟ محمودوند و ویسکرمی اول باید کم کاری های اون قبلی جبران کنن اونم با این دولت خسیس ! مطالبه گری خوبه اما قبلش انتخاب های اشتباه گذشته خودتون که امثال به یاد بیارید!
بابا شماها دیگه کی هستید!!!
همه از هم بدتر هستن....
احمدی نژاد ۵۰ سال دیگه مشکلاتی که واسه این کشور درست کرده تموم نمیشه....
هیچ دوره ایی خرم آباد نماینده خوب نفرستاده مجلس...
اینام روشن....
خدا همه رو به راه راست هدایت کنه...
نقل قول کردن
#52 احیا حسین زاده 1399-03-31 10:43
اره درستش میکنه
چهار سال دیگه معلوم میشه
نقل قول کردن
#53 شهروند 1399-03-31 10:54
باسلام وتبریک به جناب محمودوند
بعنوان یک شهروند خرم آباد وکسیکه چهل ساله تجربه شناخت از مدیران ارشد لرستان دارم تنها دغدغه ام این است که متاسفانه مدیریت سیاسی در عزل و نصبهای نمایندگان محترم کمر لرستان را شکسته
نقل قول کردن
#54 لیلا 1399-03-31 11:06
جناب محمودی خواهشا به این مطلب توجه بفرمایید من یک فرهنکی تو شهرستانهای شرقی به خاطر شغل شوهرم که وکیل هستن
خودبه اجبار مشغول خدمتم ولی باور کنید اگه بتونن یک روز هم منو اینجا نمیزارن اینا ادعاخودمختاری دارن میگن ما جز استان اصفهانیم هیچ مزایا وحتی وام فرهنکی رو به من نمیدن میگن همه بودجه رو خرم اباد میخوره هر روز با اینا درگیریم
نقل قول کردن
#55 سجاد 1399-03-31 11:21
با سلام خدمت نماینده عزیز مردم خرم اباد .ما در تمامی ادوار شاهد تضعیف و تبعیض حقوق مردم لرستان منجمله خرم باد بوده ایم و نمایندگان دوره های قبلی نیز در اوایل دوران نمایندگی خود دم از حق پسگیری و شعار های حق گرایانه‌میزدند ولی‌‌بعد از مدتی خبری از سخنان ناب قبل انتخاباتشون نبود تاا دوره بعدی .جناب دکتر خواهشمندیم بزاریدشما با بقیه فرق کنید ما جوانای لرستان سرشار از استعداد و توانایی هستیم ولی کسی پشتوانه ما نیست .اماری از فارغالتحصیلات استان گویای این مسئله است.
امیدوارم پیام بنده رو بخونید ما نیاز به کمک و پشتوانه شنا نماینده عزیز داریم.
نقل قول کردن
#56 سپهوند 1399-03-31 11:32
هزار قطعه زمین واگذاری کارکنان منابع طبیعی خرم آباد که دارای سند سربی و تفکیک شده اند قبل از پادگان حمزه متاسفانه هنوز از 18 سال پیش تا الان تسطیح نشده اند. دریغ از مرکز استانی که این چنین هزار خانوار را سرگردان می کنند بنده بعد از عمری اجاره نشینی میخا شروع به ساخت کنم ولی مسولان مربوطه زمینه این کار را فراهم نمی کنند
نقل قول کردن
#57 سلمان 1399-03-31 11:47
باسلام
بنده یک طرح شیلات ماهی از ده سال پیش
درشهرستان الیگودرز در بخش زز و ماهرو
که دارای بیشترین منابع ابی بود پیگرش
بودیم ولی هر دفعه جهاد کشاورزی برای
مجوز یک بهانه میاورد یک بار فاصله یا بار
شریک شیلات باید حتما از لرستان باشه در
صورتی که خود جهاد خواستار خرید زمین
برای خودش بود ،الانم با بهترین موقعیت از
لحاظ ابی و شیب برای شیلات زمین به حال
خودش رها شده چرا وقتی با وجود همچین
فرصتی هم شهری های ما که ادای طلب حق
ما رو از دولت دارن نمیزارن از منابع دردست
استفاده لازم و رونق به استانمون بدیم
از نظر من همون اب لرستان بره برای جاهای
دیگه بهتره ،شما هم مدیریت و شناخت
منابعی که برای استان لازمه شناسایی کنید
با این بی پولی دولت که نه نفتی فروش
میره ،و هم مرز های صادرات کشاورزی و...
بسته شده و دست دولت خالیه شما وقت
گلایه ات گرفته ،از خودتون شروع کنید
نقل قول کردن
#58 یاور بروجرد 1399-03-31 11:52
سلام بروجرد هم متاسفانه بد جور تصرف شده توسط غیر بومیها .فقر و بیکاری بیداد میکنه امیدوارم نمایندگان لرستان همصدا .یکدل .با انصاف باشند وبرای استان محروم ونجیب لرستان کاری بکنند.عمل نه حرف .در حرف زدن من از همه استاد تر هستم
نقل قول کردن
#59 mamad 1399-03-31 12:09
به نقل از علی:
حرفهایتان صحیح اما شما نماینده خرم آباد هستید
نه استان لرستان. بنده به عنوان یک جوان خرم آبادی
قصد کار در یکی از شهرهای شرقی استان را داشتم
که سالها پدرم در آن اداره کار کرده بود اما مردم
اون شهر گفتن چون شما خرم آبادی هستید نباید
اینجا کار کنید.
تمام بودجه استان به سمت شهرهای شرقی سرآزیر
می‌شود وشهرهای غربی ومرکز استان هیچ.
جناب آقای محمودوند شما نماینده خرم آباد هستید
نه جای دیگری.
یافته عزیز راوی حرفهای مردم باش.


من خودم الیگودرزیم. کجا بودجه لرستان اومده شرق؟ والا ما که بودجه ندیدیم!
نقل قول کردن
#60 افشین 1399-03-31 12:29
سلام خدا پشت و پناهت انشاا موفق باشی
نقل قول کردن
#61 م . دولتشاهی 1399-03-31 12:52
برادرعزیز دولتهای قبلی اراده ای برای فقر زدایی در لرستان نداشتند و همیشه تکیه کلامشان کمله لرهای دلیربود
نقل قول کردن
#62 سربندی 1399-03-31 13:30
به نقل از mamad:
به نقل از علی:
حرفهایتان صحیح اما شما نماینده خرم آباد هستید
نه استان لرستان. بنده به عنوان یک جوان خرم آبادی
قصد کار در یکی از شهرهای شرقی استان را داشتم
که سالها پدرم در آن اداره کار کرده بود اما مردم
اون شهر گفتن چون شما خرم آبادی هستید نباید
اینجا کار کنید.
تمام بودجه استان به سمت شهرهای شرقی سرآزیر
می‌شود وشهرهای غربی ومرکز استان هیچ.
جناب آقای محمودوند شما نماینده خرم آباد هستید
نه جای دیگری.
یافته عزیز راوی حرفهای مردم باش.


من خودم الیگودرزیم. کجا بودجه لرستان اومده شرق؟ والا ما که بودجه ندیدیم!

شرق لرستان حتی یک مرکز بهداشتی و درمانی مجهز هم ندارد، در عین حال مشاغل اداری در اختیار اهالی مرکز استان است، چرا خلاف واقع می نویسید؟
نقل قول کردن
#63 محسن 1399-03-31 13:45
سلام ..بروجردشهرتمدن واقتداروفرهنگ چنان زمین خورده که همه پیروز این شهربیدادمیکندبر وجردصاحل نداردحالاخرم آبادمسولینش ازنظرکارکردن انجام میدن امابروجردهیچکس راندارد
نقل قول کردن
#64 حامد 1399-03-31 13:49
با سلام اقای محمودوند
کارگاه هایی که در سطح استان و شهرستان فعالیت میکنن نیروی غیر بومیشون بیشتر از بومیشونه
نقل قول کردن
#65 نوراللهی 1399-03-31 14:22
خداوند همه ما را به راه راست هدایت فرمایند.
نقل قول کردن
#66 ساسان 1399-03-31 14:23
اقای نمایده بنده یه رومشکانی هستم و نمایتده نداشتیم شما جای همه ماها حرف بزن برای هر استخدامی که ثبت نام میکنم چن روز بعد ثبت نام رفیقان گرانقدر میگن امتحان نده ما استخدام همین استخدامی شدیم.اگر خودت رو با این مردم بدبخت بیچاره لرستان هم درد میدونی فقط و فقط اینو از زبان مردم لرستان به رئیس مجلس برسون بگو تمام جوانان لرستان درگیر نفسی برای کشیدن و امیدی برای زندگی ندارن بگو تو فرمادنده بودی و رزم لرها رو دیدی پس قبل از هر مشکل امنیتی برای کل کشور به داد این جوانان برسین.
نقل قول کردن
#67 علی 1399-03-31 14:29
با سلام.اقای استاندار شما فقط جنبه های کمی از مشکلات استان رو میبینید لطفا برید به جهاد کشاورزی سر بزنید ما جوانیم و بیکار میخوایم تو روستای خودمون تو زمین خودمون کار کنیم خونه بندازیم مشکل مالی داریم نمیتونیم بریم شهر نشین بشیم جهاد کشاورزی برای ازاد کردن زمین های خودمون حد اقل نفری 40 میلیون پامون گذاشته که فقط پول زمین هم 40 میلیون نیست شما فقط اب و رود خرم اباد رو میبینین بهتره بگین زمینای اطراف روستا های دور افتاده رو ازاد کنن که جوان بدبخت بتونه حد اقل خونه ای برا خودش بسازه .حالا که به ته دیگ رسیدن پول همرو خوردن میخوان از ما بگیرنش.به قران اینقد مارو جهاد کشاورزی برده و اورده به مردن راضی هستیم..لطفا پیگیری کنید..
نقل قول کردن
#68 علی 1399-03-31 14:36
آقای استان دار ما هیچی نمیخوایم فقط چرا زمینی که 40 میلیون هم پولش نیس و در روستاهای دور افتاده قرار داره باید 40 میلیون بدیم به جهاد کشاورزی تا ازادش کنید.ب خدا قسم در حق تک تک جوانان این مملکت ظلم میشه.چرا هر مسئولی در هر جای برای خودش یک تصمیم میگیره و به داد ما بدبخت بیچاره ها کسی نمیرسه.
نقل قول کردن
#69 علی 1399-03-31 15:02
به نقل از ناشناس:
به نقل از علی:
حرفهایتان صحیح اما شما نماینده خرم آباد هستید
نه استان لرستان. بنده به عنوان یک جوان خرم آبادی
قصد کار در یکی از شهرهای شرقی استان را داشتم
که سالها پدرم در آن اداره کار کرده بود اما مردم
اون شهر گفتن چون شما خرم آبادی هستید نباید
اینجا کار کنید.
تمام بودجه استان به سمت شهرهای شرقی سرآزیر
می‌شود وشهرهای غربی ومرکز استان هیچ.
جناب آقای محمودوند شما نماینده خرم آباد هستید
نه جای دیگری.
یافته عزیز راوی حرفهای مردم باش.

حالا خوبه پدر اونجا مشغول بوده خودتو راه ندادن ناراحت شدی

دوست عزیز پدرم بازنشسته اونجا بوده.آیا مثل تمام
ادارات کشور که یک نفر از فرزندانشون رو به شکلی
چه شرکتی وچه قراردادی جایگزین میکنن این حق
رو نداشتم!!!!!!
نقل قول کردن
#70 Ahmad 1399-03-31 15:14
من حرفم با منتقدین است دوستان عزیز چرا درنوشتن نظرات خود از درست نوشتن کلمه فاکتور میگیرید (اصلا را اسن مینویسید و یا وقتش است را وقتش می نویسید )لطفا توجه به نوشتن درست داشته باشید
نقل قول کردن
#71 رضا-س 1399-03-31 15:29
آقای محمود وند ، برای شروع نمایندگی با کفگیر ته دیگ مردم را ناامید نکن ، مگر خبر نداشتی بودجه گرفتن به این سادگی نیست .شما باید پاسخگوی مطالبات مردم باشی و با این صحبتها عقب نشینی نکنی. چونکه به مردم قول داده ای که بهتر از نمایندگان قبلی باشی.
نقل قول کردن
#72 mamad 1399-03-31 15:40
واقعا لرستان استان مظلوم و محرومی هست!
یک استان چهارفصل. الیگودرز و ازنا مناطق سردسیر که جاهاییشون همیشه برف داره و خرم‌آباد و پلدختر مناطق گرمسیر. جنوب استان هم که نفت کشف شده. سومین استان پر آب ایران. از قدیمی ترین مناطق مسکونی(ایلامیان و کاسیان). چرا باید این استان و مردم لر فقیر باشن؟
نقل قول کردن
#73 فاطمه 1399-03-31 15:40
سلام.جناب دکترمحمودوندودک ترویسکرمی لطفا فمری به حال جوانان شهرمان بکنیدکه باوجودداشتن مدرک دانشگاهی همه بیکارن.
نقل قول کردن
#74 مجیدبازگیر 1399-03-31 16:24
آقای محمودوندعزیز.
اول: پتروشیمی خرم آباد
دوم : مجتمع گوشت : اینامال کیه مدیرهاش کجاییندکارکنانش ازکجااومدندالبت ه بخش نگهبانی وحراستش بچه های لرهستندکه این طبیعیه امااین سوال مطرح است یعنی ماتحصیلکرده پتروشیمی نفت دامپروری کشاورزی ووووووونداریم که ۹۰ درصدکارکنانشون ازشهرهای آذربایجان وکرمان ارومیه ایی هستند؟ حالابریم سراغ شرکتهای مهم روزگارخودشون که الان خدابیامرزشدند
پارسیلون راکی فروخت ؟ کی خرید؟ چیکارش کردندتجهیزات سرمایه اش کی بردوکی خورد؟
ماشین سازی هم همینطور
چرم وپوست هم ،،،،،،،،،،،،،،
وصنایع وابسته به این شرکتهاکه اسم آوردم چیشد کجا رفت کی برد ؟
نقل قول کردن
#75 محمد 1399-03-31 16:49
ما دیگه عمرمون تو تهران برای کارگریا ترکها حروم شد
نقل قول کردن
#76 پیام خادمی 1399-03-31 17:01
به نقل از علی:
حرفهایتان صحیح اما شما نماینده خرم آباد هستید
نه استان لرستان. بنده به عنوان یک جوان خرم آبادی
قصد کار در یکی از شهرهای شرقی استان را داشتم
که سالها پدرم در آن اداره کار کرده بود اما مردم
اون شهر گفتن چون شما خرم آبادی هستید نباید
اینجا کار کنید.
تمام بودجه استان به سمت شهرهای شرقی سرآزیر
می‌شود وشهرهای غربی ومرکز استان هیچ.
جناب آقای محمودوند شما نماینده خرم آباد هستید
نه جای دیگری.
یافته عزیز راوی حرفهای مردم باش.

من خودم خرم‌آبادی هستم و تو بروجرد سرباز معلم بودم باور کن اکثر معلمان دبستان و راهنمایی بروجرد غیربومی هستند
نقل قول کردن
#77 جودکی 1399-03-31 17:03
به نقل از علی:
نماینده کارش قانونگذاری و
نظارت برجرای قانون است نه اخذبودجه .الان وضعیت تمام کشورهای جهان بخاطربیماری ازلحاظ بودجه ضعیفه بنابراین نبایداز دولت ونمایندگان انتظار بیجا داشت.

ماشالا از همون بالا تا پایین هی داری پیام مینویسی و هر بار یک چیزی میگی.
نقل قول کردن
#78 فرزانه بازگیر 1399-03-31 17:04
به نقل از یاور بروجرد:
سلام بروجرد هم متاسفانه بد جور تصرف شده توسط غیر بومیها .فقر و بیکاری بیداد میکنه امیدوارم نمایندگان لرستان همصدا .یکدل .با انصاف باشند وبرای استان محروم ونجیب لرستان کاری بکنند.عمل نه حرف .در حرف زدن من از همه استاد تر هستم
من قبول دارم در ادارات خرم‌آباد هم کمتر خرم‌آباد را می بینی و اکثر کارمندها متعلق به غرب لرستانند و مدرکشان ربطی به شغلشان ندارد
نقل قول کردن
#79 موگویی 1399-03-31 17:07
به نقل از علی:
حرفهایتان صحیح اما شما نماینده خرم آباد هستید
نه استان لرستان. بنده به عنوان یک جوان خرم آبادی
قصد کار در یکی از شهرهای شرقی استان را داشتم
که سالها پدرم در آن اداره کار کرده بود اما مردم
اون شهر گفتن چون شما خرم آبادی هستید نباید
اینجا کار کنید.
تمام بودجه استان به سمت شهرهای شرقی سرآزیر
می‌شود وشهرهای غربی ومرکز استان هیچ.
جناب آقای محمودوند شما نماینده خرم آباد هستید
نه جای دیگری.
یافته عزیز راوی حرفهای مردم باش.

اولا حرف شما کذب محض است هیچ سندی برای حرفهات ذکر نکردی دوماً فقط تو احتیاج به شغل داری؟ بقیه زندگی لاکچری دارند؟ سوماً ادارات خرم‌آباد پر از کارمندان ...
نقل قول کردن
#80 دانیال چگنی 1399-03-31 17:13
یک ضرب المثل لری میگه: وقتی زِمی سفته گاو د چش گاو می‌ئینه! حالا شده حکایت ما که وقتی کشور تحریمه و نفت به پایین ترین حد خودش رسیده مردم شهرها و استانها از چشم هم می بینند. اگر آمار بیکاری در برخی استانها و شهرها پایین است بخاطر فرهنگ شهرنشینی و تجارت و فرهنگ بالای کار آنان است. ما بهترین زمینهای کشاورزی در لرستان را داریم اما حتی استفاده درست از آنان را نمیدانیم و فقط گندم و جو میکاریم یا جوانان ما فقط دنبال کار اداری هستند درصورتیکه حضرت رسول میگه: سودآورترین شغل تجارت است! فکر مردم اول باید اصلاح بشه. واقعیت اینه مردم ما هنوز ایلیاتی و طایفه‌ای فکر میکنند که بدرد جامعه امروز نمیخوره. حضرت علی میگه: در هر شهری که کار و زندگی میکنی آنجا وطن حقیقی توست و برای آبادانی اش بکوش! درصورتیکه مردم ما خود را با طایفه معرفی میکنند درصورتیکه شهریت مهم است. هرکجا بریم میگن از کدوم شهرید؟
نقل قول کردن
#81 بهاروند 1399-03-31 17:14
به نقل از محسن:
سلام ..بروجردشهرتمدن واقتداروفرهنگ چنان زمین خورده که همه پیروز این شهربیدادمیکندبروجردصاحل نداردحالاخرم آبادمسولینش ازنظرکارکردن انجام میدن امابروجردهیچکس راندارد

بله حرفتون رو قبول دارم چون چندسال تو بروجرد دانشجو بودم متاسفانه مسئولان غیربومی بخاطر ناآشنایی نمیتوانند خوب خدمت رسانی کنند و برای استخدام باید آزمون از طرف سازمان سنجش برگزار شود و افراد بومی استخدام شوند تا حقی ضایع نشود
نقل قول کردن
#82 دریکوند 1399-03-31 17:52
به نقل از علی:
حرفهایتان صحیح اما شما نماینده خرم آباد هستید
نه استان لرستان. بنده به عنوان یک جوان خرم آبادی
قصد کار در یکی از شهرهای شرقی استان را داشتم
که سالها پدرم در آن اداره کار کرده بود اما مردم
اون شهر گفتن چون شما خرم آبادی هستید نباید
اینجا کار کنید.
تمام بودجه استان به سمت شهرهای شرقی سرآزیر
می‌شود وشهرهای غربی ومرکز استان هیچ.
جناب آقای محمودوند شما نماینده خرم آباد هستید
نه جای دیگری.
یافته عزیز راوی حرفهای مردم باش.

منم پدرم بازنشسته اداره برق است و گفتن باید تو آزمون ثبت نام کنی تا اگر قبول شدی استخدام بشی! دیگه مثل سابق نیست برحسب پارتی استخدام کنند. از طرفی مردم شرق لرستان فرهنگ کار و شهریت دارند آدمهای بی آزار و سختکوشی هستند و سرمایه‌گذار را روی چشم میزارن و بجای فرهنگ ایلیاتی، فرهنگ شهرنشینی دارند. شما هم بجای ایراد گرفتن از دیگران خودت تلاش کن
نقل قول کردن
#83 سجاد جلیلی 1399-03-31 18:07
به نقل از علی:
حرفهایتان صحیح اما شما نماینده خرم آباد هستید
نه استان لرستان. بنده به عنوان یک جوان خرم آبادی
قصد کار در یکی از شهرهای شرقی استان را داشتم
که سالها پدرم در آن اداره کار کرده بود اما مردم
اون شهر گفتن چون شما خرم آبادی هستید نباید
اینجا کار کنید.
تمام بودجه استان به سمت شهرهای شرقی سرآزیر
می‌شود وشهرهای غربی ومرکز استان هیچ.
جناب آقای محمودوند شما نماینده خرم آباد هستید
نه جای دیگری.
یافته عزیز راوی حرفهای مردم باش.

در ادارات خرم‌آباد حتی یکنفر الیگودرزی، دورودی، ازنایی، پلدختری سرکار نیست
نقل قول کردن
#84 میرزاوند 1399-03-31 18:32
به نقل از علی:
حرفهایتان صحیح اما شما نماینده خرم آباد هستید
نه استان لرستان. بنده به عنوان یک جوان خرم آبادی
قصد کار در یکی از شهرهای شرقی استان را داشتم
که سالها پدرم در آن اداره کار کرده بود اما مردم
اون شهر گفتن چون شما خرم آبادی هستید نباید
اینجا کار کنید.
تمام بودجه استان به سمت شهرهای شرقی سرآزیر
می‌شود وشهرهای غربی ومرکز استان هیچ.
جناب آقای محمودوند شما نماینده خرم آباد هستید
نه جای دیگری.
یافته عزیز راوی حرفهای مردم باش.

شهرهای شرق استان بیکارتر و محرومتر هستند جنابعالی انتظار داری بدون آزمون استخدامی، سرکار بروی؟ چرا این حق را به بقیه نمیدهی؟ چرا بین شهرهای استان اختلاف میندازی؟ وقتی در دوره های قبلبه نماینده غیربومی رای میدید باید منتظر این مشکلات باشید.
نقل قول کردن
#85 سهرابی 1399-03-31 18:33
وقتی در دوره های قبلی معلمان را به مجلس فرستادند وقتیکه در دوره سازندگی نمایندگان استان هیچ تلاشی برای جذب بودجه نکردند بایدم الان عقب باشیم
نقل قول کردن
#86 حسین 1399-03-31 20:30
تا موقعی که تصمیم ها در استان به صورت قبیله محوری و به دور از انصاف وعقل جمعی و مصلحت اندیشی استانی باشه امیدی به ارتقا استان نیست .عدم حاکمیت قانون واجرای نامناسب و سلیقه ای آن در شهرهاو روستاها باعث ایجاد حس ناامنی و مهاجرت و فرار سرمایه های انسانی و مالی وعدم بازگشت به استان شده......
نقل قول کردن
#87 سورنا 1399-03-31 21:09
لرستان.بیچاره ثروتش را مبرند الان شهرستان ازنا .حدود 17 ساله اب سرشاخه های اشترانگوه در شهر ازنا رو میبرند برا قم وکاشان ویزد ولیمازمینهای خودمان کشت دیم میکاریم .بعد لوله ابی که برا قم رفته از داخل زمین ما میرود لوله ای بسیار بزرگ که 17 سال است اب به قم میرود .وکارخانه فولاد وذوب اهن ازنا که حدود 70 درصد کارش انجام شده ودباره سال98 برج 3 به خاطر بی پولی دوباره تعطیل شد وبگزشت 17 سال هنوز به خط تولید نرسیده ودر حال درجا زون .اخه چرا با لرستان این کار رو میکنند .چرا این همه تلعیض
مگر فرق لرستان .با تهران .تبریز .یزد وقم اصفهان در چیست .فقط ثروتش را به غارت میبرند
نقل قول کردن
#88 منصور 1399-03-31 21:32
سلام همین فرمایشات جنابعالی به خودی خود مرهمی بر دردهای این مردم شریف و زحمت کش است هر چند که کاری از پیش نرود ببینید که درد این همه فقر و بدبختی تا کجا پیش رفته زنده باشی شیر مرد منالله توفیق
نقل قول کردن
#89 علی 1399-03-31 21:47
لرستان با این منابع پر از بیکاری شده هیچ کس فکر استان و مردمش نیست.متاسفانه مردم ما مطالبه گر نیستند و به راحتی بهشون ظلم میشه اب ما را نیز بدون اینکه درعوضش عمرانی ای بشه میبرن به استان های دیگه..متاسفانه. ..
نقل قول کردن
#90 محمدی 1399-03-31 21:54
سلام خدا قوت اقای محمودوند ،تورا بخدا این رئیس های ....را عوض کنید،خون به دل ما کردن،چند سال است ،که داریم شرشان را تحمل می کنیم.
نقل قول کردن
#91 شهروند 1399-03-31 22:24
قلعه فلک الافلاک ثبت جهانی بشه مشکلات همه حل میشن
بعد اون برادر عزیز درست گفتن
صبح تا ظهر کارکنان ادارات با پلاک های ۴۱ بیداد میکنن
حالا بماند مسافرکش های شخصی پلاک ۴۱
جمعیت خرم آباد از صبح تا عصر یک میلیون میشه
از عصر به بعد میشه پانصد هزار
یافته نترس و در مورد پلاک ۴۱ ها مطلب بذار
ما خرم آبادی ها هم حق داریم انتقاد کنیم از شهرهای اطراف
نقل قول کردن
#92 شهروند 1399-03-31 22:38
سلام
نماینده محترم از همین الان داره میگه چیزی نیست که بعدا بگه اول گفتم بودجه نیست
نقل قول کردن
#93 علی 1399-03-31 22:45
;-) باسلام و خسته نباشی همه انقلابی و لرستان دوست هستین تهران میرین محافظ کار میشین
نقل قول کردن
#94 علی بیرو 1399-03-31 22:54
اگه تونستی این کابینه تنبل رو عوض کنی تو استانداری و فرمانداری حتما حرفت با عملت یکی هست ولا غیر
نقل قول کردن
#95 شمس 1399-03-31 23:03
نماینده محترم خرم اباد لطفا از پل گپ وزیر گذر ان دیدن فرماییدکه چه بروز طاق های این پل تاریخی شهرمان که در اثر عبور ما شین های سنگین باعث صدمه زدن به طاقهای ان شده ودر حال نا بودی است بدادش برسید
نقل قول کردن
#96 سعید 1399-04-01 03:18
امیدوارم در این راه ناامید نباشید و ومحکم واستوار حرف خود را به کرسی بنشانید
نقل قول کردن
#97 حیدر 1399-04-01 03:40
آقای محمودوند آدم باشهامتی هستند. بنده چندبار سخنرانیهای ایشان را گوش کردم انتظار داریم به وعده های انتخاباتیش عمل کنه. بالاخره ما مردم خوب مید
انیم محروم هستیم چه مشکلاتی داریم نماینده هم بیاد برای ما آنها را تعریف کنه مهم نیست. انشااله دنبال چاره کار باشید.
نقل قول کردن
#98 احمد 1399-04-01 05:05
منم از این حرفای قشنگ بلدم بزنم.
ولی عمل نمیکنم.
همه ی نمایندگان و مخصوصاً رئیس جمهور هم از این حرفها زیاد زدن ولی عمل نکردن.
شما هم خب دیگه ....
نقل قول کردن
#99 بیرانوند 1399-04-01 07:54
شما را فرستادیم تا از حقمون دفاع کنی نه حرف خودمون را به خودمون بزنی
نقل قول کردن
#100 امرایی رومشگان 1399-04-01 08:58
با سلام به نماینده محترم مرکز استانمان لرستان.اول یه سوال داشتم زمانی که شما کاندید شدید مطمنن شب نخوابیدی صبح بری ثبت نام کنی .مطمنن برای نامزد شدن در انتخابات چند سال تحقیق کردی .یعنی شما متوجه نشدید کشور ابی در بساط نداره اگه چند قطره هم داره امثال منصوری میبرن.پس چرا زمان تبلیغات به جوانان قول کار دادی .الان امدی میگی خدا همه چیز به لرستان داده زمین اب .یعنی چی یعنی با زبان بی زبانی برید دنبال کشاورزی واسه خودتون.منتظر نمونید.اون دفع من موندم چطوره همین کفیری که به ته دیگ رسیده چرا نمایندهای اصفهان .تبریز وچند استان دیگه (بجز غرب کشور)اونا باید از ته دیگ استفاده کنند مانه.چون نمایندهای اونا حرف نمیزنن.عمل میکنن
نقل قول کردن
#101 سیروس 1399-04-01 17:37
باسلام خدمت آقای محمودوند،شماقبل ازنماینده شدن هم پست کمی نداشتید

دراون زمان چه کاری برای دیارتان کردید،
بنده سلر هستم و ازطایفه دریکوندی اماهمیشه نسبت به نمایندگان استان لرستان درتمامی دوره های مجلس انتقادداشته و دارم متاسفانه برخی نمایندگان سابق هیج تعصبی به مردم و شهرخودشان نداشتند.به محضی که واردمجلس شدندیادشان رفت نمایندگان مردم نجیب و پاک دلیرلرستان هستند.بزرگترین عقب افتادگی استان لرستان همین عدم تعصب نمایندگان سابق است.خداکندشمااد امه دهنده راه آنهانباشید.
نقل قول کردن
#102 هانی 1399-04-02 01:20
به نقل از موگویی:
[quote name="علی"]حرفهایتان صحیح اما شما نماینده خرم آباد هستید
نه استان لرستان. بنده به عنوان یک جوان خرم آبادی
قصد کار در یکی از شهرهای شرقی استان را داشتم
که سالها پدرم در آن اداره کار کرده بود اما مردم
اون شهر گفتن چون شما خرم آبادی هستید نباید
اینجا کار کنید.
تمام بودجه استان به سمت شهرهای شرقی سرآزیر
می‌شود وشهرهای غربی ومرکز استان هیچ.
جناب آقای محمودوند شما نماینده خرم آباد هستید
نه جای دیگری.
یافته عزیز راوی حرفهای مردم باش.

اولا حرف شما کذب محض است هیچ سندی برای حرفهات ذکر نکردی دوماً فقط تو احتیاج به شغل داری؟ بقیه زندگی لاکچری دارند؟ سوماً ادارات خرم‌آباد پر از کارمندان ...[/quote
ایشون خونش رنگینتر از تمام جوانان لرستان است.و شغل دولتی پدرشان را تا آخر عمر به صورت مورثی حق خود فرزندانشان میدانند.
نقل قول کردن
#103 هانی 1399-04-02 01:22
به نقل از امرایی رومشگان:
با سلام به نماینده محترم مرکز استانمان لرستان.اول یه سوال داشتم زمانی که شما کاندید شدید مطمنن شب نخوابیدی صبح بری ثبت نام کنی .مطمنن برای نامزد شدن در انتخابات چند سال تحقیق کردی .یعنی شما متوجه نشدید کشور ابی در بساط نداره اگه چند قطره هم داره امثال منصوری میبرن.پس چرا زمان تبلیغات به جوانان قول کار دادی .الان امدی میگی خدا همه چیز به لرستان داده زمین اب .یعنی چی یعنی با زبان بی زبانی برید دنبال کشاورزی واسه خودتون.منتظر نمونید.اون دفع من موندم چطوره همین کفیری که به ته دیگ رسیده چرا نمایندهای اصفهان .تبریز وچند استان دیگه (بجز غرب کشور)اونا باید از ته دیگ استفاده کنند مانه.چون نمایندهای اونا حرف نمیزنن.عمل میکنن

خب از اول بگو منم مث بقیه نمیخوام برای مردم لرستان کاری بکنم .دیگه چرا حرف بودجه و کمبود رو وسط میکشی
نقل قول کردن
#104 هانی 1399-04-02 01:24
به نقل از علی:
به نقل از ناشناس:
به نقل از علی:
حرفهایتان صحیح اما شما نماینده خرم آباد هستید
نه استان لرستان. بنده به عنوان یک جوان خرم آبادی
قصد کار در یکی از شهرهای شرقی استان را داشتم
که سالها پدرم در آن اداره کار کرده بود اما مردم
اون شهر گفتن چون شما خرم آبادی هستید نباید
اینجا کار کنید.
تمام بودجه استان به سمت شهرهای شرقی سرآزیر
می‌شود وشهرهای غربی ومرکز استان هیچ.
جناب آقای محمودوند شما نماینده خرم آباد هستید
نه جای دیگری.
یافته عزیز راوی حرفهای مردم باش.

حالا خوبه پدر اونجا مشغول بوده خودتو راه ندادن ناراحت شدی

دوست عزیز پدرم بازنشسته اونجا بوده.آیا مثل تمام
ادارات کشور که یک نفر از فرزندانشون رو به شکلی
چه شرکتی وچه قراردادی جایگزین میکنن این حق
رو نداشتم!!!!!!

نخیر نداشتی
یجوری طلبکاری که انگار اداره دولتی رو وقف کردی
نقل قول کردن
#105 جواد 1399-04-02 09:31
به نقل از علی:
نماینده کارش قانونگذاری و
نظارت برجرای قانون است نه اخذبودجه .الان وضعیت تمام کشورهای جهان بخاطربیماری ازلحاظ بودجه ضعیفه بنابراین نبایداز دولت ونمایندگان انتظار بیجا داشت.

نماینده قدرت هر کاری رو دارد..
نقل قول کردن
#106 آفرین 1399-04-02 09:45
به نقل از دانیال چگنی:
یک ضرب المثل لری میگه: وقتی زِمی سفته گاو د چش گاو می‌ئینه! حالا شده حکایت ما که وقتی کشور تحریمه و نفت به پایین ترین حد خودش رسیده مردم شهرها و استانها از چشم هم می بینند. اگر آمار بیکاری در برخی استانها و شهرها پایین است بخاطر فرهنگ شهرنشینی و تجارت و فرهنگ بالای کار آنان است. ما بهترین زمینهای کشاورزی در لرستان را داریم اما حتی استفاده درست از آنان را نمیدانیم و فقط گندم و جو میکاریم یا جوانان ما فقط دنبال کار اداری هستند درصورتیکه حضرت رسول میگه: سودآورترین شغل تجارت است! فکر مردم اول باید اصلاح بشه. واقعیت اینه مردم ما هنوز ایلیاتی و طایفه‌ای فکر میکنند که بدرد جامعه امروز نمیخوره. حضرت علی میگه: در هر شهری که کار و زندگی میکنی آنجا وطن حقیقی توست و برای آبادانی اش بکوش! درصورتیکه مردم ما خود را با طایفه معرفی میکنند درصورتیکه شهریت مهم است. هرکجا بریم میگن از کدوم شهرید؟

آفری شیر کر
نقل قول کردن
#107 مهدی 1399-04-04 19:35
به نقل از علی:
حرفهایتان صحیح اما شما نماینده خرم آباد هستید
نه استان لرستان. بنده به عنوان یک جوان خرم آبادی
قصد کار در یکی از شهرهای شرقی استان را داشتم
که سالها پدرم در آن اداره کار کرده بود اما مردم
اون شهر گفتن چون شما خرم آبادی هستید نباید
اینجا کار کنید.
تمام بودجه استان به سمت شهرهای شرقی سرآزیر
می‌شود وشهرهای غربی ومرکز استان هیچ.
جناب آقای محمودوند شما نماینده خرم آباد هستید
نه جای دیگری.
یافته عزیز راوی حرفهای مردم باش.

جابجایی نیروها در سطح استان در اختیار ادارات کل در مرکز استان است و این حرف شما از اساس نادرست و بلکه برعکس است یعنی شرق لرستان پر شده از نیروهایی که به لحاظ زبانی و فرهنگی، بومی مرکز و غرب استان هستند و جوانان این شهرها خودشان به استانهای دیگر کوچ می کنند تا لقمه نانی پیدا کنند. کمی انصاف داشته باشید.
نقل قول کردن
#108 امین 1399-04-05 21:56
خداوکیلی یکی از دوستان حرف خوبی زد خرم اباد خیلی جمعیتش زیاد شده لطفا یافته پیگیری کنه ببینم علتش چیه؟! :roll:
نقل قول کردن
#109 فرزاد 1399-04-23 17:47
قیمت هر مترمکعب آب ۸۰ هزار تومن است لرستان پرآب باید ثروتمندترین استان کشور باشد اما لرستان باید فقیر و بدبخت نگه داشته شود تا آب لرستان به اصفهان و قم و یزد برود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا