یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: دستگاه‌های دولتی در اجرای مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا با هم همکاری داشته باشند.
به گزارش یافته، محمود ثمینی روز دوشنبه 26 خرداد در جلسه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا که با دستور کار بررسی نحوه بازگشایی آرامستان ها و استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی و مردمی جهت ترغیب مردم به استفاده از ماسک و اقلام بهداشتی برگزار گردید، گفت:
وی با اشاره به این که مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت کرونا لازم‌الاجراست و همه دستگاه‌های دولتی در اجرای آن‌ها با هم همکاری داشته باشند، افزود: اقدامات به‌گونه‌ای نباشد که به لحاظ روانی در جامعه القا شود، ویروس کرونا کم رنگ شده یا از بین رفته است.
ثمینی ادامه داد: لرستان در حال گذراندن پیک جدید بیماری و در وضعیت هشدار قرار دارد که باید این موضوع به مردم اطلاع‌رسانی شود.
معاون استاندار بیان داشت: با اقدامات مناسب و فرهنگ‌سازی، حساسیت مردم را نسبت به بیماری افزایش داده و خطر بیماری اطلاع‌رسانی شود.
وی ظرفیت‌های استان در زمینه مقابله با بیماری را محدود دانست و افزود: در صورت بحرانی شدن شرایط ممکن است امکانات پزشکی پاسخگوی مشکلات نباشد از این رو پیشگیری ضرورت بیشتری پیدا می‌کند.
ثمینی دستگاه‌های فرهنگی را به ایجاد زمینه اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به جامعه دعوت کرد و بیان داشت: آموزش‌وپرورش از ظرفیت شبکه شاد علاوه بر آموزش دروس جهت آموزش خانواده‌ها برای پیشگیری از ابتلا به بیماری استفاده کند.
وی اظهار داشت: کارکنان دولت بر اساس مصوبه ستاد بدون ماسک در محل کار حاضر نشوند و ارباب‌رجوع نیز با ماسک وارد ادارات شود.
معاون استاندار با شاره به این‌که صداوسیما مرکز استان نسبت به تهیه گزارش از فرمانداران شهرستان‌های استان به‌عنوان روسای ستاد شهرستانی اقدام نماید، ادامه داد: موضوع اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی طی مصاحبه با نخبگان، فرهیختگان و نماینده محترم ولی‌فقیه توسط صداوسیما انجام و در فواصل مختلف از شبکه استانی پخش شود.
وی بیان داشت: نظارت‌ها بر صنوف و مشاغل برای اجرای پروتکل‌های بهداشتی بیشتر شود و کسبه نیز نسبت به رعایت نکات بهداشتی اقدام کنند.
وی اشاره کرد: برای اجرای تصمیمات نیازمند همکاری مردم و مسئولین باهم هستیم.
ثمینی بیان داشت: فرمانداری‌ها نسبت به تشکیل تیم‌های نظارت اقدام و از ظرفیت دهیاران، بخشداری‌ها و نیروی انتظامی جهت همکاری استفاده کنند.
وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی در جهت آگاهی بخشی و کنترل مداحان به‌منظور عدم حضور در مراسم ختم، تشییع و تدفین اقدام کنند.
وی اظهار داشت: اداره کل اوقاف و امور خیریه هیأت امنای مساجد را در خصوص عدم برگزاری مراسم ختم در مساجد توجیه کنند.
ثمینی همچنین از شهرداری خواست که به عنوان متولی صدور جواز دفن از خانواده‌های متوفی تعهد عدم برگزاری مراسم ختم اخذ کنند.
ثمینی در پایان اهتمام ویژه مسئولین در اجرای اقدامات پیشگیرانه را خواستار شد و افزود: عوامل اجرایی و تیم‌های نظارت نسبت به اجرای دستورالعمل‌ها توجه ویژه داشته باشند تا بتوانیم با همکاری مردم از وضعیت هشدار عبور کنیم.
 

دیدگاه‌ها  

#1 آرمین 1399-03-26 22:21
آقای ثمینی دستور بدید معابر و خیابان‌ها رو ضدعفونی کنن
فقط ماه اول شروع کرونا برای خودنمایی آب ژاول تو خیابون ها و معابر ریختید؟؟ ارزان ترین ماده برای ضدعفونی و گندزدایی هست! قیمت الکل که پایین نیومد! با حرف زدن که چیزی حل نمیشه مردم لرستان خیلی هاشون روزمزد و کارگر هستن ونمیتونن کنج عزلت تو خونه بشینن پس در نتیجه فقط با رعایت بهداشت میشه از این ویروس در امان بمانند که متاسفانه قیمت الکل سربه فلک کشیده!!! چرا الکل 97٪ که قبل کرونا 12تومن بود الان به جاش الکل 70درصد باید 23تومان خرید؟؟؟ یا بانک ها با این همه سرمایه چرا دستگاه های عابربانک ضدعفونی نمی کنن؟؟ این نشون میده مشکل از مدیریت هست که اوضاع رو نمیتونه کنترل کنه! ما تا جایی که در توان باشه رعایت کردیم اما قبول کنید مردم بعد از دیدن بی تفاوتی برخی مسئولین قید رعایت کردن زدن و این فاجعه رو نمیدونم چطور میخواید جمع کنید؟؟؟؟؟ آقای صداوسیما آقای شبکه ی افلاک دو ساعت در روز پخش مستقیم از بخش کرونای بیمارستان عشایر نشون بده تا مردم هم از این بی خیالی و فاز پادزهری خودشون بیرون بیان
نقل قول کردن
#2 ناشناس 1399-03-27 12:36
[quote name="آرمین"]آق ای ثمینی دستور بدید معابر و خیابان‌ها رو ضدعفونی کنن
فقط ماه اول شروع کرونا برای خودنمایی آب .....
بر پدرت رحمت درست گفتی همه حرفات درسته مخصوصا اخرین جمله که از وضعیت بیماران کرونایی تو بیمارستان عشایرنشون بدن ولی کو گوش شنوا کووو من رفتم هندوانه بخرم فروشنده گفت ههه کرونا هااا کوجا ماسکه در آر نفس بکش .ای خدا به کجا داریم میریم ما
نقل قول کردن
#3 علی 1399-03-27 15:23
آموزش بهداشت از مهم ترین اولویت های کنترل بیماری است متاسفانه دانشگاه علوم پزشکی واحد آموزش بهداشت قوی را نداشته و در حال حاضر که مهم ترین اقدام بر علیه بیمار پیشگیری و آموزش به نردم است نیاز است که نسبت به اجرای برنامه های آموزشی از کلیه امکانات انسانی و تجهیزاتی استفاده شورد
نقل قول کردن
#4 پولادوند 1399-03-27 15:45
قیمت محصولات ضدعفونی چراغ خاموش زیاد شده و ورودی های لرستان از سمت خوزستان باز است و براحتی تردد میکنند
نقل قول کردن
#5 رضا 1399-03-27 18:14
فقط حرف حرف حرف
خدا با خودت پناه میبریم
نقل قول کردن
#6 آرمین 1399-03-28 02:06
به نقل از ناشناس:
[quote name="آرمین"]آقای ثمینی دستور بدید معابر و خیابان‌ها رو ضدعفونی کنن
فقط ماه اول شروع کرونا برای خودنمایی آب .....
بر پدرت رحمت درست گفتی همه حرفات درسته مخصوصا اخرین جمله که از وضعیت بیماران کرونایی تو بیمارستان عشایرنشون بدن ولی کو گوش شنوا کووو من رفتم هندوانه بخرم فروشنده گفت ههه کرونا هااا کوجا ماسکه در آر نفس بکش .ای خدا به کجا داریم میریم ما

والله به خدا افلاک همش شده ممجو و سامان اعتباری و طنزهای بی مزه و لوث!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا