یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس پلیس فتا لرستان خبر داد: پسر جوان عامل برداشت غیرمجاز از حساب پدرش بود.
به گزارش یافته، سرهنگ آرش ابراهیمی رئیس پليس فتا لرستان در تشریح این خبر گفت: با بررسی پرینت‌های حساب شاکی توسط کارشناسان مبارزه با جرائم سایبری این پلیس مشخص شد که کلیه برداشت‌ها از طریق دستگاه‌های پوز و با اصل کارت‌بانکی صورت گرفته است.
وی افزود: با استفاده از روش‌های پلیسی و کارآگاهی عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی که یک نوجوان 15 ساله بود دستگیر و با هماهنگی مرجع قضایی با شاکی روبرو شد.
اين مقام انتظامي بيان داشت: زمانی شاکی فرزند خود را به‌عنوان متهم پرونده‌اش دید ضمن ابراز تأسف اصل ماجرا را از وی جویا شد.
سرهنگ ابراهیمی ادامه داد: متهم که در برابر ادله و مستندات قرار گرفت لب به اعتراف گشود و انگیزه خود را تأمین پول برای خرید کاربری بازی‌های کلش آف کلنز با سطح بالا بیان کرد.
وی در ادامه از کاربران فضای مجازی درخواست کرد: تا با ارتقاء سواد رسانه‌ای خود از تهدیدات متصور در این حوزه در امان باشند و در صورت هرگونه موارد مشابه می‌توانند با مراجعه به سایت www.cyberpolice.ir در قسمت گزارشات مردمی موارد را ثبت کنند.
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 طهماسبی 1399-03-26 14:01
واقعا این خبر ارزش مطرح شدن داشت !!!!!!
نقل قول کردن
#2 همشهری 1399-03-27 09:36
به نقل از طهماسبی:
واقعا این خبر ارزش مطرح شدن داشت !!!!!!

بله که داشت عزیز من 8) مردم ما دانش عمومی استفاده از اینترنت ندارن و سو استفاده های زیادی ازشون میشه باید خیلی مسائل ببینن و بشنون! خبرگزاری هایی مثل خبرآنلاین،تسنیم ،فردا،فرارو، اکثر اوقات این اخبار پوشش میدن
نقل قول کردن
#3 طهماسبی 1399-03-27 22:41
جالب بود خوب عزیز من هر کسی که اگاه نباشه کلاه سرش میره منظور من این که یه پسر حساب پدر خالی کرده خوب این از نظر اگاهی چه اطلاعاتی به شما میده که کلاه سرتون نره ؟؟؟!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا