یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

با حضور استاندار لرستان جلسه ویژه‌ای با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و متخصصین بیماری کرونا در استان برگزار شد. در این جلسه که معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان نیز حضور داشت، وضعیت گسترش اپیدمی و هشدار لرستان بررسی شد.
 به گزارش یافته، سید موسی خادمی با اشاره به وضعیت نامناسب استان لرستان از نظر شیوع ویروس کرونا گفت: متاسفانه شرایط استان شرایط مطلوبی نیست و روند ابتلا و شیوع ویروس کرونا رو به افزایش است.
دکتر خادمی با اشاره به پیش‌بینی متخصصین دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر اینکه در روزهای آینده احتمال شرایط بحرانی وجود دارد، گفت:
در حال حاضر استان لرستان در وضعیت کاملاً هشدار قرار دارد و لازم است هم بیماران و هم مردم و همه دستگاه‌های اجرایی این وضعیت را موردتوجه قرار داده و جوانب بهداشتی را رعایت کنند.
خادمی با تأکید بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت ممکن است به شرایطی برسیم که ظرفیت بیمارستان‌ها تکمیل شده و مشکلات بیشتری برای ما به وجود بیاید بنابراین از همه مردم درخواست می‌کنیم با رعایت بهداشت فردی و موارد بهداشتی از ازدحام و تجمع تا جایی که می‌توانند خودداری کنند تا انشاا... این شرایط سخت را پشت سر بگذاریم.
در ادامه نیکبخت رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با ارائه گزارشی از وضعیت بیماری کرونا در لرستان گفت در حال حاضر آمار ابتلاء در شهرهای مختلف استان بالاست و به‌طور متوسط روزانه ۲۰۰ مورد جدید به آمار مبتلایان افزوده می‌شود که با روند افزایش ابتلاء، آمار مرگ و میر هم بالا خواهد رفت.

روزانه ۲۰۰ مورد جدید در لرستان به آمار مبتلایان افزوده می‌شود


دیدگاه‌ها  

#1 علی 1399-03-24 19:22
تصمیم گیری بر اساس تعداد تست مثبت غلط است باید بر اساس تعدا دمبتلایان دارای علامت بالینی تصمیم گیری کنند چون تست های آزمایش صد در صد تعیین کننده روند بیماربابی نیست به نظر می رسد که مدیران بهداشتی به جای تکیه بر اعداد و ارقام باید تمرکز بر آموزش و اطلاع رسانی کنند
نقل قول کردن
#2 امیر 1399-03-24 20:23
تا زور بالای سر اکثر مردم نباشه رعایت نمیکنن
نقل قول کردن
#3 سارا 1399-03-25 12:43
وقتی مراسمات عروسی داره تو خونه ها برگزار میشه وقتی شهر پراز مسافرای پلاک خوزستانه مردمی که راحت مثل قبل دارن تو کوچه و بازار میچرخن وضع از اینم بدتر میشه اینجا مسولین باید وارد عمل بشن سواد و نگاه همه مردم که مثل هم نیست
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا