یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی بروجرد از دستگیری کلاه‌برداران میلیاردی غیربومی در این شهر خبر داد.
به گزارش یافته، سرهنگ عزت‌الله غلامی فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه حضوری شخصی به هویت معلوم، اهل و ساکن ملایر، به یکی از مقرهای انتظامی، مبنی بر اینکه ۲ نفر اقدام به کلاه‌برداری از وی به مبلغ یک میلیارد و 400 میلیون ریال نموده‌اند و حدود ۲ است که تحت تعقیب قضایی می‌باشند، موضوع به‌صورت جدی در دستور کار پلیس قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: پلیس در یک اقدام منسجم و هدفمند، ضمن شناسایی کلاه‌برداران، کلاه‌برداران را در محل اختفای خویش در روستای ونایی دستگیر کرد.
سرهنگ غلامی افزود: در تحقیقات به عمل آمده و مستندات ارائه‌شده، متهمان به جرم خود اعتراف و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و از آن طریق روانه زندان شدند.
 
سارقان احشام زمین‌گیر شدند
سرهنگ عزت‌الله غلامی، فرمانده انتظامی بروجرد همچنین در تشریح این خبر بیان داشت: در پی کسب خبری موثق، مبنی بر اینکه دو نفر سارق با یک دستگاه خودرو پژو در جاده امامزاده زواریجان در حال سرقت احشام هستند، بلافاصله نیروی واکنش سریع پلیس در یک عملیات ضربتی وارد عمل و قبل از سرقت احشام توسط سارقان، موفق به زمین‌گیر نمودن و دستگیری آن‌ها گردیدند.
سرهنگ غلامی ضمن هشدار مؤکد در برخورد جدی و قاطعانه با هنجارشکنان اظهار داشت: در تحقیقات به‌عمل‌آمده سارقان به بزه انتسابی معترف و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی و خودروی توقیفی نیز روانه پارکینگ گردید.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا