یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی بروجرد اظهار داشت: مأموران پلیس، حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی و در یک عملیات غافلگیرانه ۳ نفر را که در حال حفاری غیرمجاز بودند دستگیر کردند.
به گزارش یافته، سرهنگ عزت‌الله غلامی فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد در تشریح این خبر اظهار داشت: از متهمان یک دستگاه گنج یاب کشف و ضبط و دستگیرشدگان در بازجویی‌های انجام‌شده به جرم خود مبنی بر جستجو برای گنج و اشیا عتیقه معترف شدند.
فرمانده انتظامی بروجرد گفت: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی گردیدند.
 
 طرح پاک‌سازی تفرجگاه‌ها و نقاط آلوده
فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای مطالبات به‌حق مردم، مستند به انتشار خبری در یکی از کانال‌های فضای مجازی، مبنی بر حضور معتادان و خرده‌فروشان در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها، موضوع سریعاً در دستور کار پلیس واقع و با یک برنامه‌ریزی هدفمند و در ساعات مختلف شبانه‌روز در هماهنگی با مقام قضایی و در چندین نوبت نسبت به پاک‌سازی پارک‌های کوثر، معلم، یادبود، بیرجندی و... اقدام که در این رابطه ۱۰ نفر معتاد و خرده‌فروش دستگیر و مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی از آن‌ها کشف و ضبط گردید.
سرهنگ غلامی افزود: همچنین در ۴۸ ساعت گذشته و به‌منظور ناامن کردن محیط برای سارقان، در چندین عملیات ضربتی و غافلگیرانه، پلیس بروجرد موفق به دستگیری ۱۳ مفر از سارقان و کشف ۱۶ فقره سرقت و از جمله کشف دو دستگاه خودروی سرقتی گردید که متهمان روانه زندان و خودروها به پارکینگ دلالت گردیدند.
وی ضمن هشدار به هنجارشکنان بیان داشت: به منظور برخورد با متخلفان و ارتقا انضباط اجتماعی، پلیس نسبت به توقیف ۳۱ دستگاه خودرو و ۲۴ دستگاه موتورسیکلت اقدام نموده که این گونه طرح‌ها در جهت رضایت شهروندان به‌صورت مستمر و قاطعیت هر چه تمام‌تر ادامه خواهد داشت.
 
 دستگیری فرد جاعل در بروجرد
فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد در تشریح این خبر بیان داشت: در پی شکایت احدی از شهروندان مبنی بر جعل یک فقره چک‌ بانکی به مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال و استفاده از سند مجعول توسط یک نفر به هویت معلوم، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
سرهنگ عزت‌الله غلامی این مقام انتظامی افزود: در یک اقدام هماهنگ و منسجم، پلیس ضمن شناسایی، جاعل را دستگیر که در تحقیقات انجام‌شده متهم به بزه انتسابی معترف و با تکمیل تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح گردید.
سرهنگ غلامی ضمن تقدیر از مردم ولایتمدار بروجرد به جهت همکاری و تعامل ارزنده با پلیس، بر همراهی و ارتباط مداوم شهروندان با پلیس تأکید و از مردم خواست تا هر گونه موارد مشکوک را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

از کشف دستگاه گنج یاب تا طرح پاک‌سازی تفرجگاه‌ها


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا