یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

با اعلام مثبت شدن 103 نفر دیگر با مبتلایان لرستان، آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در استان به 4 هزار و 868 نفر رسید.
به گزارش یافته، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان ظهر شنبه 17خردادماه در تشریح این خبر از افزایش مبتلایان کرونا در لرستان به 4 هزار و 765 نفر طی بیست‌وچهار ساعت خبر داد و افزود: تاکنون 18 هزار و 340 نمونه‌ی از بیماران مشکوک به «کووید ۱۹» در استان لرستان به آزمایشگاه مرجع ارسال شده است که تعداد 25 هزار و 518 نمونه پاسخ داده شده که از این عدد 4 هزار و 868 مورد مثبت و تعداد 20 هزار و 650 نمونه منفی اعلام شده است.
دکتر محمدرضا نیکبخت ادامه داد: از 391 نمونه ارسالی در طی بیست‌وچهار ساعت گذشته به آزمایشگاه‌های مرجع استان 103 نفر به آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در لرستان اضافه شد.
 نیکبخت با اعلام این‌که طی ۲۴ ساعت گذشته در لرستان یک فوتی جدید به علت کووید ۱۹ داشته‌ایم، افزود: متأسفانه تاکنون تعداد 166 نفر از هم استانی‌ها به علت کووید ۱۹ جان باخته‌اند.
 وی بیان داشت: تعداد 27 نفر مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان تحت مراقبت‌های پزشکی و درمانی هستند.
 بر اساس اعلام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان از ابتدا تاکنون تعداد 4 هزار و 675 نفر که در لرستان مبتلا به کووید ۱۹ بوده‌اند پس از درمان به بهبودی کامل دست یافته‌اند.

سیر صعودی ادامه دارد: 103 بیمار جدید و یک فوتی در لرستان



 
اینفوگرافی: یافته

دیدگاه‌ها  

#1 محمدحسین 1399-03-17 12:53
با سلام و خسته نباشید
یک حالتی پیش اومده توی اخبار سراسری، لرستان رو جزء مناطق قرمز و حتی هشدار هم اعلام نمی کنند ولی مدام دکتر نیکبخت وضعیت لرستان رو در برخی مناطق بحرانی اعلام میکنه این مسئله یک حالت بیشتر نداره چون امکانات در لرستان احتمالا نسبت به سایر استانها کمتره با این هشدار ها صرفا قصد ترساندن مردم رو دارند اگه هم واقعا قرمزه خوب به اخبار سراسری برسونید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا