یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

با اعلام مثبت شدن 110 نفر دیگر با مبتلایان لرستان، آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در استان به 4 هزار و 765 نفر رسید.
به گزارش یافته، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان ظهر جمعه 16 خردادماه در تشریح این خبر از افزایش مبتلایان کرونا در لرستان به 4 هزار و 765 نفر طی بیست‌وچهار ساعت خبر داد و افزود: تاکنون 27 هزار و 883 نمونه‌ی از بیماران مشکوک به «کووید ۱۹» در استان لرستان به آزمایشگاه مرجع ارسال شده است که تعداد 25 هزار و 127 نمونه پاسخ داده شده که از این عدد 4 هزار و 765 مورد مثبت و تعداد 20 هزار و 662 نمونه منفی اعلام شده است.
دکتر محمدرضا نیکبخت ادامه داد: از 512 نمونه ارسالی در طی بیست‌وچهار ساعت گذشته به آزمایشگاه‌های مرجع استان 110 نفر به آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در لرستان اضافه شد.
 نیکبخت با اعلام این‌که طی ۲۴ ساعت گذشته در لرستان فوتی جدید به علت کووید ۱۹ نداشته‌ایم، افزود: متأسفانه تاکنون تعداد 165 نفر از هم استانی‌ها به علت کووید ۱۹ جان باخته‌اند.
 وی بیان داشت: تعداد 26 نفر مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان تحت مراقبت‌های پزشکی و درمانی هستند.
 بر اساس اعلام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان از ابتدا تاکنون تعداد 4 هزار و 574 نفر که در لرستان مبتلا به کووید ۱۹ بوده‌اند پس از درمان به بهبودی کامل دست یافته‌اند.



سیر صعودی مبتلایان به کرونا در لرستان ادامه دارد: امروز 110 بیمار جدید



اینفوگرافی: یافته

دیدگاه‌ها  

#1 علی 1399-03-16 12:44
با سلام و عرض خسته نباشید
ما تعداد زیادی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان به دلیل تصمیمات بدون کارشناسی مسولین از اواسط این هفته باید در کلاس درس حضور پیدا کنیم درصورتی که پیک شیوع ویروس کرونا بیشتر از روزهای ابتدایی بوده و دانشگاه علوم پزشکی استان های همجوار اقدام به برگزاری مجازی کلاس و آزمون های نهایی کردند لطفا پیگیری کنید .
نقل قول کردن
#2 عباس 1399-03-16 15:04
یه سوال از رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی با توجه با افزایش آمار اولا" چرا در گزارش روزانه سخنگوی محترم وزارت بهداشت استان لرستان جز استان های در وضعیت هشدار جدی قرار ندارد و دوم اینکه چرا اجازه برگزاری حضوری امتحانات دانشجویان آن هم در شرایطی که در حال گذر از پیک دوم کرونا هستیم به صورت حضوری داده شده مگر نه اینکه وظیفه حفظ سلامت دانش آموزان و دانشجویان به عنوان نسل آینده ساز کشور بر عهده نظام و دولت است
نقل قول کردن
#3 حبیب 1399-03-16 20:26
خدمت آقای عباس عرص کنم وضعیت هشداریاقرمز بستگی به نسبت تعداد فوتی ها وبستریها بهجمعیت دارد نه تغداد مثبت ها
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا