یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نمایندگان مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی در تصمیمی، حمیدرضا کاظمی را به عنوان رئیس دوره‌ای مجمع نمایندگان استان انتخاب کردند.
به گزارش یافته، در نشست مجمع نمایندگان استان لرستان که ظهر امروز یکشنیه 11 خردادماه و بعد از تصویب اعتبارنامه نمایندگان استان برگزار شد، "حمیدرضا کاظمی" به عنوان رئیس دوره‌ای مجمع نمایندگان استان انتخاب شد.
"کاظمی" نماینده مردم پل‌دختر و معمولان است.
وی سابقه نمایندگی مردم پل‌دختر و معمولان در مجلس دهم را در کارنامه دارد و در دوره یازدهم هم با کسب25 هزار و 689 رای از مجموع 49 هزار و 304 رای به عنوان منتخب مردم در این حوزه راهی مجلس شد.
استان لرستان 9 نماينده در مجلس شوراي اسلامي دارد.
مرتضی محمودوند و مهرداد ویس کرمی (خرم‌آباد و چگنی) و عباس گودرزي(بروجرد)، فاطمه مقصودی (بروجرد)، حجت‌الاسلام محمدرضا مبلغی (كوهدشت و رومشكان)، محمد خدابخشي (اليگودرز)، یحیی ابراهیمی (سلسله و دلفان)، سيد حميدرضا كاظمي (پل‌دختر) و حسین گودرزی (دورود و ازنا) نمایندگان مردم لرستان در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی هستند.
انتخابات مجلس یازدهم  2 اسفندماه 98 برگزار شد که در مرحله اول تمامی داوطلبان حدنصاب لازم را برای ورود به مجلس کسب کردند.


دیدگاه‌ها  

#1 رضا-س 1399-03-17 19:13
نمایندگان استان برای موفقیت در دستیابی به مطالبات مردم باید در مجمع ارتباطات تنگاتنگی داشته باشند و جلسات همفکری بیشتری داشته باشند.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا