یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان از برگزاری جشنواره ورزش‌های هوایی با هدف توسعه صنعت گردشگری در خرم‌آباد خبر داد.
به گزارش یافته، "سید امین قاسمی" مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گفت: لرستان با توجه به جغرافیا و اقلیم خوش آب‌وهوا از ظرفیت‌های ویژه‌ای در زمینه گردشگری برخوردار است و برگزاری این جشنواره می‌تواند در بهتر معرفی شدن جاذبه‌های گردشگری استان تأثیرگذار باشد.
قاسمی از پاراگلایدر، کاید، بالن و چند رشته آموزشی صنعت هوانوردی عمومی در برگزاری این جشنواره نام برد و اظهار داشت: در این جشنواره علاوه بر مسابقات ورزشی، غرفه‌های صنایع‌دستی و برنامه‌های مختلف تفریحی دیگری نیز در نظر گرفته شده است.
او با بیان اینکه خوشبختانه فرودگاه خرم‌آباد در زمینه توسعه ورزش‌های هوایی آمادگی کامل دارد عنوان کرد: این حرکت موجب رشد صنعت هوانوردی عمومی کشور بوده و به‌طورکلی سه کارکرد اساسی توسعه زیرساخت و فناوری هوانوردی، سرمایه‌گذاری در ورزش‌های هوایی در فرودگاه خرم‌آباد و در نهایت سرمایه‌گذاری در بحث گردشگری و اشتغال‌زایی را به دنبال خواهد داشت.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان با اشاره به اینکه جشنواره ورزش‌های هوایی با اعتباری حدود 10 میلیارد ریال در محل فرودگاه خرم‌آباد برگزار می‌شود بیان کرد: ابتدا قرار بود این برنامه در فصل بهار هم‌زمان با شکوفایی بهشت لرستان برگزار شود که به خاطر شیوع ویروس منحوس کرونا و بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته به 29 تا 31 مردادماه موکول شد.
قاسمی با بیان اینکه استانداری لرستان، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، فرودگاه خرم‌آباد، شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان، سازمان‌های مردم‌نهاد و اداره کل ورزش و جوانان در برگزاری این جشنواره مشارکت خواهند داشت افزود: مجموعه گردشگری حامی، متشکل از دو شرکت گردشگری، یک شرکت عمرانی، یک موسسه آموزشی، پژوهشی، گردشگری و دو سارمان مردم‌نهاد گردشگری با رویکرد توسعه صنعت گردشگری و اشتغال‌زایی مجری برگزاری این رویداد ملی در لرستان خواهند بود.
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 میشه لوع 1399-03-11 15:32
بدترین زمان را برای برگزاری جشنواره انتخاب کرده اید و باعث خواهد شد هیچ سرمایه گذاری حاضر به همکاری نباشد بهتر بهار برگزار کنید یا لغو کنید مرداد ماه اوج گرمای جهنمی لرستان است
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا