یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئيس سازمان اداري و استخدامي كشور ترتيبات اجرايي مصوبه ستاد ملي مقابله با كرونا درخصوص حضور كارمندان در مشاغل اداري از تاريخ ۹۹/۰۳/۱۰ را ابلاغ كرد.
به گزارش روابط‌عمومي سازمان اداري و استخدامي كشور، با توجه به تداوم اجراي طرح فاصله‌گذاري هوشمند در سطح كشور و در اجراي بند (۴) از مصوبات بيست‌و‌يكمين جلسه ستاد ملّي مقابله با كرونا مورخ ۰۳‏/۰۳‏/۱۳۹۹ كه به تأييد رئيس‌‌‌جمهوري اسلامي ايران رسيده است، اقدامات لازم در اين خصوص از سوي مهندس جمشيد انصاري به دستگاه‌هاي اجرايي موضوع ماده (۵) قانون مديريت خدمات كشوري ابلاغ شد.
به موجب اين بخشنامه، كليه دستگاه‌هاي اجرايي، مديران و كاركنان موظفند كماكان در انجام فعاليت‌هاي خود پروتكل‌هاي بهداشتي كاركنان، محيط اداري، ارباب رجوع و تجمعات اداري را رعايت كنند و بازرسان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي بر اجراي اين پروتكل‌ها نظارت خواهند كرد.
همچنين، دستگاه‌هاي اجرايي موظفند ضمن برنامه‌ريزي براي ارائه به‌موقع و سريع كليه خدمات عمومي و ضروري حوزه مسئوليت خود ترتيبي اتخاذ كنند كه در ارائه اين خدمات به مردم و ارباب رجوع وقفه‌اي ايجاد نشود.
طبق اين بخشنامه، ساعت كار روزانه كاركنان دستگاه‌هاي اجرايي در تهران و استان‌ها با رعايت تبصره (۳) ماده (۸۷) قانون مديريت خدمات كشوري، از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ خواهد بود و هرگونه تغيير در اين خصوص صرفاً با تصويب ستاد ملي مقابله با كرونا تعيين و ابلاغ خواهد شد.
همچنين به منظور تأمين و ارتقاء سطح ايمني و بهداشت كاركنان و محيط كار، كليه ادارات موظفند فعاليت آشپزخانه‌ها و آبدارخانه‌هاي خود را تعطيل و از پذيرايي در جلسات و اتاق‌ها به صورت فردي و گروهي خودداري كنند. صرف صبحانه و ناهار نيز به‌ صورت گروهي و فردي در سالن غذاخوري، ساير محل‌هاي عمومي اداره‌ها و اتاق كار كاركنان ممنوع است.
در متن اين بخشنامه آمده است؛ استفاده از خدمات دوركاري كاركنان صرفاً در صورت امكان تأمين زيرساخت‌هاي الكترونيكي لازم از سوي دستگاه‌هاي اجرايي براي كاركنان دوركار و رعايت تصويب‌نامه شماره ۷۶۴۸۱‏/۴۴۷۲۶ مورخ ۰۷‏/۰۴‏/۱۳۸۹ هيئت وزيران و اصلاحات بعدي آن مجاز خواهد بود. در استفاده از خدمات كاركنان به صورت دوركاري، «بانوان داراي فرزند خردسال» و «كاركناني كه در گروه‌هاي آسيب‌پذير قرار مي‌گيرند»، در اولويت خواهند بود.
اين بخشنامه از تاريخ ۱۰‏/۰۳‏/۱۳۹۹ لازم‌الاجرا است و با اجراي آن، بخشنامه شماره ۱۰۹۳۴ مورخ ۱۹‏/۰۱‏/۱۳۹۹ سازمان اداري و استخدامي كشور لغو مي‌شود.

ساعت کار جدید مشحص شد

دیدگاه‌ها  

#1 ۰۰ 1399-03-07 12:43
نه اینکه ماشاالله کوه میکنن
خسته میشن
نقل قول کردن
#2 کارمند 1399-03-08 01:03
حقوق و مزایامون رو ببینی قطعاً سکته میزنی نفس.
نقل قول کردن
#3 علی 1399-03-08 08:36
آدمهای حسود بجایی نمیرسند
نقل قول کردن
#4 طبیعت 1399-03-08 08:38
حقوق و مزایا به اندازه یک سیگار فروش نیست
نقل قول کردن
#5 Armin 1399-03-09 01:54
به نقل از علی:
آدمهای حسود بجایی نمیرسند

بله دوره دوره ی افراد نالایق و ناشایست هست که با بند پ ادارات لرستان به اسارت گرفتن فارغ از هرگونه تخصص و مهارت و حس خدمت به ارباب رجوع!!!!
گیرم که به پول و مقامی برسن!
با منهای شرف و جایگاهی که ناعادلانه غصب کردن چه خواهند کرد؟ لعنت بر کسانی که با طایفه بازی خون ارباب رجوع رو در شیشه کردن :oops:
نقل قول کردن
#6 Armin 1399-03-09 09:58
به نقل از طبیعت:
حقوق و مزایا به اندازه یک سیگار فروش نیست

آقا با عرض پوزش بعضی از این کارمندان اصلا کار خاصی نمی کنند جز تنبلی! پریروز من رفتم مخابرات دور استانداری پرینت میخوام خانوم کارمند از تحویلش امتناع کرد!
نقل قول کردن
#7 Armin 1399-03-09 10:06
به نقل از طبیعت:
حقوق و مزایا به اندازه یک سیگار فروش نیست

سیگار فروش ۱۲ الی ۲۴ ساعت کارایی داره نه مثل بعضی ها که ۴ ساعت کار مفید نمی کنن! بعضی ادارات خرم آباد کارمنداشون به صورت نشسته میان پشت سیستم میخوای هندل بزنی تا روشن بشن :lol: همش خمیازه میکشن و کارت طول میدن :zzz بارها هفت صبح مراجعه کردم تا دو کارم طول کشیده!میره تو اداره یکیشون رفته چای بخوره،یکی میره تو فضای سبز اداره نگاه درختا می کنه،یکی دیگه رفته گلاب به روت دست به آب،یه عده هم طبق معمول با همکارانشون مشغول چِنَه درازی و شوخی :lol: میمونه این وسط ارباب رجوع بدبخت که تئاتر اینا رو باید تماشا کنه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا