یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

از امروز حضور اختیاری دانش آموزان لرستان در مدارس شهرستان‌ها و مناطقی که فرمانداران با تشخیص ستادهای شهرستانی مبارزه با کرونا مجوز آن را در مناطق با وضعیت سفید صادر کرده‌اند آغاز و رفع اشکال تحصیلی دانش آموزان در کلاس‌های با جمعیت سه الی پنج نفر و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا انجام گرفت.
 به گزارش یافته، مدیر کل آموزش و پرورش استان در بازدید از برخی مدارس چگنی که با رعایت تمامی پروتکل‌ها و ضدعفونی قبل و بعد کلاس‌ها و با در اختیار گذاشتن ماسک در اختیار دانش آموزان کلاس‌های رفع اشکال تحصیلی تشکیل شد گفت: اولویت اصلی و مهم ما حفظ سلامت دانش آموزان و فرهنگیان عزیز می‌باشد.
 علیرضا نخعی با بیان این که بازگشایی مدارس فقط برای رفع اشکال درسی دانش آموزان است، گفت: حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری است و هیچ‌گونه اجباری در این زمینه وجود ندارد.
وی خاطرنشان کرد: بازگشایی مدارس استان از امروز شنبه ۲۷ اردیبهشت ۹۹ مطابق مصوبه ستاد ملی کرونا، فقط برای رفع اشکال دانش آموزان بوده و تدریسی صورت نمی‌گیرد.
وی اظهار کرد: دانش‌آموزانی که از پوشش تلویزیون و طرح شاد برای آموزش تحصیلی خود استفاده می‌کنند، نیاز به حضورشان در مدارس نیست اما می‌توانند برای رفع اشکال و مشورت با معلمان در مدرسه حضور یابند.
 نخعی ادامه داد: در بازگشایی مدارس، تجمع دانش‌آموزی را نخواهیم داشت چون حفظ سلامت فرهنگیان و دانش آموزان اولویت اصلی و مهم متولیان دستگاه تعلیم و تربیت در وزارت آموزش‌وپرورش و در استان‌ها می‌باشد
 نخعی همچنین در این بازدید از تلاش ارزشمند همکاران فرهنگی در ایام شیوع ویروس کرونا با آموزش‌های مجازی و از طریق برنامه شاد تقدیر کرد.

مدارس فقط برای رفع اشکال درسی دانش آموزان است


دیدگاه‌ها  

#1 فرشید 1399-02-27 14:50
بابا تو رو خدا دست از این حرکات نمایشی بردارید یک مدرسه قبل وبعد ازح۱ور دانش آموزان ضد عفونی نسده و ماسک ندادن نگه اون مدرسه ای که آقای نخعی برای بازدید رفته مردم چی فرض کردید که اینقدر دروغ میگیدمدارس پول کاغذ و کپی ندارن بعد شما میگید تهیه ماسک و مواد ضد عفونی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا