یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از عملیاتی شدن آئین‌نامه اجرایی ماده 29 قانون هوای پاک و افزایش پلکانی 100 تا 300 هزارتومانی جریمه آلودگی صوتی خبر داد.
به گزارش یافته، سرهنگ "مرتضی چغلوند" اظهار داشت: بر اساس ماده 29 قانون هوای پاک ایجاد هرگونه آلودگی صوتی توسط منابع ثابت و متحرک ممنوع و مستوجب جریمه نقدی است.
وی ادامه داد: مستند به تبصره یک ماده فوق، نیروی انتظامی مکلف است راننده وسایل نقلیه موتوری را برای بار اول ملزم به پرداخت جریمه نقدی معادل یک‌میلیون ریال و در صورت تکرار بار دوم به پرداخت 2 برابر جریمه مذکور و در صورت تکرار بیش از 2 بار به پرداخت جریمه نقدی معادل 3 میلیون ریال محکوم کند.
سرهنگ چغلوند افزود: هم‌اکنون در سامانه دست‌افزارهای موبایلی این امکان به‌صورت هوشمند فراهم شده و دست‌افزارهای موبایلی تعداد دفعات تخلف آلودگی صوتی را تشخیص و به طور خودکار مبلغ جریمه مورد نظر را برای راننده خاطی اعمال می‌کنند.
رئیس پلیس راهور استان تصریح کرد: پیش از اجرای این قانون مبلغ جریمه تخلف آلودگی صوتی و بوق زدن غیرمجاز 400 هزار ریال بوده است.

افزایش تا 300 هزارتومانی جریمه آلودگی صوتی

دیدگاه‌ها  

#1 آرمین 1399-02-21 12:37
همش حرف و شعار؛!! برو ببین در خیابان های خرم آباد چه خبر هست! بعضی ها خیابان را با دیسکو و بار اشتباه گرفتن! جناب چغلوند برو ببین مطهری چه خبره! بیا نصف شب ها میتینگ شوتی ها در پارک ساحلی ببین
نقل قول کردن
#2 آرمین 1399-02-21 12:40
ضعیف ترین پلیس راهنمایی و رانندگی ایران لرستان هست! شما حتی با کسانی که پارک دوبله تو علوی می کنن جریمه که هیچ تذکر هم نمی‌دید! آقای چغلوند از وقتی اومدی هیچ برخوردی با این تخلفات نکردی! یه چهار تا مامور گذاشتی چهارراه بانک طرف چراغ قرمز رد می کنه مامور عین خیالش نیست!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا