یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از افزایش مبتلایان کرونا در لرستان به 2 هزار و 403 نفر خبر داد.
 به گزارش یافته، دکتر محمدرضا نیکبخت رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان ظهر شنبه 20 اردیبهشت از آخرین آمار مبتلایان به کووید ۱۹ طی بیست‌وچهار ساعت گذشته خبر داد و گفت: تاکنون 12 هزار و 3۱۷ نمونه‌ی از بیماران مشکوک به «کووید ۱۹» در استان لرستان به آزمایشگاه مرجع ارسال شده است که تعداد 10 هزار و 475 نمونه پاسخ داده شده که از این عدد 2 هزار و 403 مورد مثبت و تعداد 8 هزار و 75 نمونه منفی اعلام شده است.
وی ادامه داد: از ۴۸۹ نمونه ارسالی در طی بیست‌وچهار ساعت گذشته به آزمایشگاه‌های مرجع استان که شامل سه آزمایشگاه مرجع، بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد و شهرستان بروجرد می‌شود؛ ۸۴ نفر به آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در لرستان اضافه شد.
 نیکبخت با اعلام این که طی ۲۴ ساعت گذشته در لرستان هیچ مرگی به علت کووید ۱۹ نداشته‌ایم، افزود: متأسفانه تاکنون تعداد ۱۳۵ نفر از هم استانی‌ها به علت کووید ۱۹ جان باخته‌اند.
 وی بیان داشت: تعداد ۲۵ نفر مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان تحت مراقبت‌های پزشکی و درمانی هستند.
 بر اساس اعلام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان از ابتدا تاکنون تعداد 2 هزار و 243 نفر که در لرستان مبتلا به کووید ۱۹ بوده‌اند پس از درمان به بهبودی کامل دست یافته‌اند.

۸۴ نفر به آمار مبتلایان به کرونا در لرستان اضافه شد




اینفوگرافی: یافته

دیدگاه‌ها  

#1 ابراهیم سگوند 1399-02-20 21:16
سلام وقتی که مسول آموزش و پرورش ... که باید متولی فرهنگ در این شهر باشد با امروزشنبه با چهل نفر به مراسم فاتحه خوانی میرود چه انتظاری داریم که بیماری کورونا اوج نگیرد و زحمت کادر پزشکی با این لباس های مشقت زا افزایش نیابد. ...این در حالی است که میداند مدارس وکار مهم آموزش دانش آموزان تعطیل شده که مهمترین مراکز تجمع انسانی بوده ولی فاتحه خوانی توسط مسولین اموزش وپرورش تعطیل نشده
نقل قول کردن
#2 سامیار کوشکی 1399-02-21 00:40
سایت یافته جدیداً چوپانها دامهارو میارن پارکهای شهر خواهشاً اطلاع رسانی کنید تو خوزستان حتی تردد عشایر بین شهرها ممنوع شد بخاطر کرونا و با کامیون باید جابجاشون کنند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا