یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان از برگزاری مجمع انتخابات جمعیت هلال‌احمر استان خبر داد.
به گزارش یافته، صارم رضایی با اعلام این خبر اظهار داشت: علی‌رغم وضعیت وجود ویروس کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال‌احمر با هدف نهادینه‌سازی مشارکت اعضاء و داوطلبان فعال در هلال‌احمر و فراهم کردن حضور حداکثری و مؤثر آن‌ها در ارکان تصمیم‌گیری جمعیت هم‌زمان با سراسر کشور در لرستان نیز برگزار می‌شود.
وی افزود: انتخابات مجامع هلال‌احمر در روز بیست و سوم خردادماه سال جاری در شهرستان‌هایی که شعب هلال‌احمر در آن‌ها دایر و فعال است برگزار خواهد شد.
رئیس ستاد اجرایی پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال‌احمر استان لرستان گفت: تمام اعضاء و داوطلبان فعال عضو جمعیت هلال‌احمر استان که واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند، می‌توانند با حضور در شعب اخذ رأی شورای اجرایی و بازرسین هلال‌احمر استان را در شهرستان‌های تابعه انتخاب کنند.
 رضایی به قوانین و مقررات برگزاری این دوره از انتخابات اشاره کرد و گفت: تابعیت جمهوری اسلامی ایران، التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ولایت‌فقیه و اساسنامه و اصول بنیادین جمعیت هلال‌احمر از شرایط عمومی است که در کنار داشتن شرایط اختصاصی جهت عضویت در شورای اجرایی و یا بازرس هلال‌احمر نیاز است.
 مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان بیان کرد: واجدین شرایط می‌توانند از روز پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه به مدت ۷ روز با در دست داشتن تمامی مدارک با مراجعه به شعب هلال‌احمر شهرستان‌های استان برای ثبت‌نام اقدام کنند.

مجمع انتخابات جمعیت هلال‌احمر لرستان برگزار می‌شود



نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا